Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät miehet - mitä mieltä?

Vierailija
16.01.2014 |

Jos nykyinen miehesi olisi ollut tavatessanne työtön, niin olisitko silti ottanut hänet?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Kyllä hän on joskus ennen minua ollutkin työtön. Ja olen itse työtön tälläkin hetkellä. Kuka tahansa voi jäädä työttömäksi koska tahansa.

Vierailija
2/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:11"]Tottakai. Kyllä hän on joskus ennen minua ollutkin työtön. Ja olen itse työtön tälläkin hetkellä. Kuka tahansa voi jäädä työttömäksi koska tahansa.

[/quote]

Jos itse olisit töissä ja miehesi työtön, suostuisitko elättämään häntä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:11"]Tottakai. Kyllä hän on joskus ennen minua ollutkin työtön. Ja olen itse työtön tälläkin hetkellä. Kuka tahansa voi jäädä työttömäksi koska tahansa.

[/quote]

[/quote]

Ööh. Itse olen työtön mut mies käy töissä, eikä hän todellakaan elätä mua!

Vierailija
4/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyydestä ei tänä päivänä voi kyllä tehdä kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä ihmisestä. Riittää kun seuraa jatkuvaa yt-uutisointia.

Vierailija
5/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä työtön ja mieheni "elättää" minua, tai siis tukee parhaansa mukaan. Jos tilanne olisi toisinpäin tai hän puolestaan jäisi joskus työttömäksi, auttaisin häntä yhtä lailla.

Vierailija
6/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä työtön ja mieheni "elättää" minua, tai siis tukee parhaansa mukaan. Jos tilanne olisi toisinpäin tai hän puolestaan jäisi joskus työttömäksi, auttaisin häntä yhtä lailla.

Vierailija
7/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:11"]Tottakai. Kyllä hän on joskus ennen minua ollutkin työtön. Ja olen itse työtön tälläkin hetkellä. Kuka tahansa voi jäädä työttömäksi koska tahansa.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi sitten jotkut naiset pelkäävät työttömiä miehiä.

Vierailija
8/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:16"]Olen tällä hetkellä työtön ja mieheni "elättää" minua, tai siis tukee parhaansa mukaan. Jos tilanne olisi toisinpäin tai hän puolestaan jäisi joskus työttömäksi, auttaisin häntä yhtä lailla.

[/quote]

Monet naiset eivät kunnioita miehiään, jos itse tienaavat heitä enemmän. Tulee riitoja.

Vierailija
9/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä alkaisi työttömän kanssa suhteeseen.

Vierailija
10/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:16"]Olen tällä hetkellä työtön ja mieheni "elättää" minua, tai siis tukee parhaansa mukaan. Jos tilanne olisi toisinpäin tai hän puolestaan jäisi joskus työttömäksi, auttaisin häntä yhtä lailla.

[/quote]

Monet naiset eivät kunnioita miehiään, jos itse tienaavat heitä enemmän. Tulee riitoja.

[/quote]

No tuosta en tiedä, mutta monien miesten egolle on hirmuinen ongelma, jos nainen tienaa heitä enemmän.

Minä nainen ainakaan en pelkää työttömiä miehiä, jos en näe heissä itsessään syytä tähän onnettomaan tilanteeseen. Jos on sellainen elämäntapatyötön, niin karkuun ja lujaa.

Vierailija
11/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:11"]Tottakai. Kyllä hän on joskus ennen minua ollutkin työtön. Ja olen itse työtön tälläkin hetkellä. Kuka tahansa voi jäädä työttömäksi koska tahansa.

[/quote]

[/quote]

Minä suorastaan toivon sitä että saisin työpaikan jonka palkalla tultaisiin toimeen, saataisiin asuntolaina maksuun ym. koska mies haluaisi jäädä pois töistä ja olla lasten kanssa kotona

Vierailija
12/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:20"]Enpä alkaisi työttömän kanssa suhteeseen.

[/quote]

Toivottavasti et ikinä itse joudu sitten työttömäksi.

Vierailija
13/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä varmaan joku muu syy on kuin työttömyys jos ei nykyistä miestään ottaisi ilman tämän työpaikkaa. 

Puoliso valitaan yleensä sen mukaan keneen rakastuu, ja jos joku on rakastunut vain miehensä työhön, on aika heikolla kantimilla se avioliitto.

Vierailija
14/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli työtön ja otin hänet. Tosin hänen tulonsa oli silloin paremmat kuin mun,(ansiosidonnainen vs. opintotuki), joten mies "joutui" minua silti elättämään. Sitten me ollaan oltu molemmat opiskelijoita, sen jälkeen mies työssä ja minä kotihoidontuella, sitten mies työtön ja minä työssä, sitten molemmat työssä, nyt taas mies työtön ja minä edelleen työssä.

Kaikenlaisia tilanteita, mies on työttömänä ollessaan esim. rakentanut meille talon, joten en menis valittamaan...

Vierailija
15/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:20"]

Enpä alkaisi työttömän kanssa suhteeseen.

[/quote]

Nykynainen ei kelpuuta työtöntä, vain raha kelpaa heille.

Nykynainen on siis vanhanaikainen akka, joka haluaa olla miehen elätti.

Vierailija
16/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli työtön tavatessamme. Eipä hetkauttanut. Ihana mies on <3

Ihmettelen vaan tätä puhetta "elättämisestä". Jos siis on jo yhteinen koti niin eikös siihen kuulu myös yhteinen talous? Meillä on ainakin yhteistä kaikki, mitä yhteisestä kodista löytyy, myös rahat (tällä hetkellä mies töissä ja minä äitiysvapaalla).

Vierailija
17/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 00:11"]Tottakai. Kyllä hän on joskus ennen minua ollutkin työtön. Ja olen itse työtön tälläkin hetkellä. Kuka tahansa voi jäädä työttömäksi koska tahansa.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi sitten jotkut naiset pelkäävät työttömiä miehiä.

[/quote]

Koska ne miehet on usein laiskoja ja saamattomia.

Vierailija
18/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi enää tällä iällä työttömän kanssa. Nuorena on eri asia, kun sitä opiskellaan ja tehdään pätkää. Voisin kyllä tapailla työtöntä, joka hakisi aktiivisesti töihin eikä pahasti kriiseilisi työttömyydestä. Ja eri asia, jos jäisi pitkän seurustelun jälkeen työttömäksi. Mut ei, en ensi sijassa kiihotu työttömistä miehistä.

Vierailija
19/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Työttömyys kertoo aina epämiellyttäviä asioista ihmisestä. Valitettavasti. Mut mun mies ei olekaan koskaan ollut työttömänä enkä itsekään ole. Olen kyllä  yrittänyt mutta kahdesti on kotoa tultu houkuttelemaan takaisin työelämään.

Vierailija
20/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Jos jää työttömäksi jää myös sinkuksi samalla. Miehen tehtävä on elättää mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan