Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät miehet - mitä mieltä?

Vierailija
16.01.2014 |

Jos nykyinen miehesi olisi ollut tavatessanne työtön, niin olisitko silti ottanut hänet?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh-äiti, ja mitä minä tekisin työttömällä miehellä, vaikka sellaisen "saisinkin"? Mies lojuisi kaiket päivät, tuskin kuitenkaan tekisi huushollia minun asunnossani tai kaitsisi lapsiani, vaan keräisi vain rusinat suhteen pullasta, eli nauttisi siitä paremmasta elintasosta mitä voisin tarjota. En uskoisi tälläisen suhteen olevan tasa-arvoinen. Eli jos tahtoisin lomailla, niin sen lisäksi, että maksaisin jo omat ja lasteni matkakulut, maksaisin sitten myös miehenkin matkaliput ja reissukassan... Pääsen lasten kanssa kolmistaan pidemmälle reissulle ja parempaan hotelliin kuin yhden lisäaikuisen matkoja maksettuani.

Eli minun ja lasteni elintaso on nyt parempi kuin elättäessäni miestä, vain parisuhteeseen päästäkseni...

Vierailija
22/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Työttömyys ei tee ihmisestä huonompaa.

Jos ajattelisin, ettei työtön "kelpaa" minulle, olisin todella epäonnistunut ihmisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aikaisemmin seurustellut työttömän kanssa. Hän oli koko se 3v. työttömänä, mitä seurusteltiin. Itse olin koko ajan töissä.Ei tainnut hirveesti hakea töitäkään eikä opiskelupaikkoja, kun ei mikään vaan kiinnostanut. Mikään harrastuskaan ei kiinnostanut. Enää en sellaisen ihmisen kanssa olisi. Mutta jos ihminen on aktiivinen, haluaa kehittää itseään ja haluaa tehdä töitä ja silti jää työttömäksi, silloin työttömäksi jäämisellä ei olisi mitään merkitystä. Ei se työttömyys hänestä huonompaa tekisi.

Vierailija
24/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työttömyyden lajista. Jokainen voi silloin tällöin olla työtön kuka mistäkin syystä ja se ei vaikuta minun kiinnostukseeni. Mutta elämäntapatyöttömät, joilla ei ole aikomustakaan tehdä mitään eivät sytytä.

Vierailija
25/25 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 17:19"]

Oon aikaisemmin seurustellut työttömän kanssa. Hän oli koko se 3v. työttömänä, mitä seurusteltiin. Itse olin koko ajan töissä.

[/quote]

Olen törmännyt asenteeseen, jossa työttömyys ymmärretään tekojen tasolla pysyväksi tilaksi toisessa ihmisessä. Tapasin joitakin uusia ihmisiä ollessani työtön. Kun sitten myöhemmin sovimme muuten vain tapaamisen he olivat kovasti hämillään sanoessani, etten voi treffailla keskellä päivää työvuorojeni vuoksi. => Työttömyydestä oli tullut osa identiteettiäni heidän silmissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi