Milloin Iholla-sarja alkaa?
Eikö ole aiempina vuosina alkanut näihin aikoihin, vai muistanko väärin? Kotisivuille ei ole tullut mitään uudempaa infoa. Nyt 3. kaudellahan mukana on pelkästään miehiä, mikä on aika mielenkiintoista. Sattuuko kukaan tietämään millaisia miehiä on mukana ja onko joku törmännyt pk-seudulla kameran kanssa kulkeviin 2-lahkeisiin? ;)
Kommentit (66)
varmaan aika paskaa matskua kun kestää tuottaminen näi n kauan ja vastaukset mtvn puolelta noin nuivii =D
Mä oon miettinyt jo marraskuusta lähtien, että millon pirussa se Iholla alkaa!!! Mikä ihme siinä kestää kun miehet aloitti heinäkuussa kuvaamisen. Iholla-naiset viime kerralla paljastettiin marraskuun lopussa. Onko oikeesti niin paskaa matskua tullut vai miksi pitää pitkittää! En malta oottaa, että nään ne miehet.
Outoa jos tässä vaiheessa ei pysty edes vielä sanomaan koska alkaa. Luulisi että kanavien ohjelma"kartatkin" olisi tehty aika pitkälle kevääseen....
Ne on varmaan joutunut ottamaan uudet miehet kun ekoilta on tullu niin huonoa matskua :D tai sitten ne on välttämättä halunnu niko saarisen mukaan ja joutunut sen BB-talovierailun takia venyttämään kuvausaikaa jottei asia "paljastuisi"
Tuttavani Maikkarilta kertoi minulle, ettei alkamisajankohta ole vielä tiedossa. Onpas outoa!
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 12:33"]
tietääkö kukaan mikä tämän ohjelman kohtalo on...? eivät päivittele sivujaan
[/quote]
Samaa mietin... Onko haudattu vähin äänin kun ei mitään kuulu.
Mulla meni maku sarjaan kun toisella kaudella haku oli taas rajattu Helsinkiin ja ns.tavikset olikin jotain äö- luokan julkkuja tuotanto riman tuttu liststalta.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:56"]
Mulla meni maku sarjaan kun toisella kaudella haku oli taas rajattu Helsinkiin ja ns.tavikset olikin jotain äö- luokan julkkuja tuotanto riman tuttu liststalta.
[/quote]
Kuka niistä oli edes äö-luokan julkku? Se radiotoimittaja?
Jo on ihme salamyhkäistä touhua kun ei mitään elonmerkkiäkään tästä sarjasta?? Ei varmaan tuu enää tänä keväänä ollenkaan....:(
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 20:56"]
[/quote]
Kuka niistä oli edes äö-luokan julkku? Se radiotoimittaja?
[/quote]
Radiotoimittaja ja Claudia Eve nyt ainakin. Kyllä munkin mielestä mukana sais olla enemmän eri-ikäisiä ja eritaustaisia tyyppejä.
Huh miten saamattomia tyyppejä tämän ohjelman tuotannossa ja AVA-kanavalla, kun eivät voi millään tavalla edes ilmoittaa ohjelman kohtalosta. Mikseivät voi tehdä edes jonkinlaista päivitystä, kun monet varmasti ohjelmaa kevätkaudelle odottivat! Katsojien aliarvioimista.
tuleekohan miesten kautta edes syksylläkään vai aletaanko alkukesästä hakemaan naisia uudelle kaudelle?
mikäköhän tässä keväässä oikein meni pieleen..? :P
Tosi typerää jos ei mitään informaatiota tule.
Missähän viipyy informaatio? Facebook-sivuilla kuitenkin viime heinäkuussa tuli tieto, että kuvaus on alotettu... Miten voi kestää nääääin kauan?
kävin itsekin kurkkaamassa taas ohjelman fb-sivuille ja (avan) iholla-kotisivulle. ei minkäänlaista päivitystä edelleenkään. katsojien päälle sylkemistä tuollainen tiedottamatta jättäminen. miten vaikeaa olisi ilmoittaa, että 3. kausi siirtyy syksylle tai edes jotain, mitä tahansa.
Olikos tää nelosen tuotantoa? Olihan se neljät häät Suomessakin aikamoista vittuilua. Kaksiko jaksoa jopa tuli ja sitten katosi ruudusta vähin äänin.
"Iholla-sarjan kolmas tuotantokausi on työn alla ja tulee ruutuihin 2014 aikana."
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 21:21"]
"Iholla-sarjan kolmas tuotantokausi on työn alla ja tulee ruutuihin 2014 aikana."
[/quote]
Oho. Mistä tämä lainaus on peräisin?
Joku oli kysellyt alkamisesta sarjan FB-sivuilla, jossa vastaus kuului näin (8.1.):
"...joudut odottamaan kolmatta kautta vielä tovin. Kanava mainostaa aikanaan kyllä näyttävästi kun kausi on alkamassa, huomaat varmasti. Ja sivuja päivitämme sitä mukaa kun voimme, etukäteen emme kuitenkaan halua paljastaa liikaa tulevista jaksoista :)"