Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkasi todella pahasti

Vierailija
16.10.2020 |

Taustaa: olen ollut kurdimieheni kanssa yli kymmenen vuotta yhdessä (ei naimisissa) ja olemme myös eläneet avoliitossa melkein koko tämän ajan. En ole tavannut juurikaan mieheni kavereita, tiedän heitä ulkonäöltä ja yksi heistä on hieman tutumpi, eli olen jutellut hänen kanssaan useasti jne.

Koko yhdessäolomme ajan mies on jotenkin nolostellut minua, eikä ole pyytänyt kavereitaan meille kylään tai mitään sellaista. On itse mieluummin mennyt heidän luokseen.

Nyt pari kaveria (jotka asuvat toisella puolen Suomea) olisi tulossa kylään, ja mies sanoi että mun pitäisi lähteä kotoa pois siksi aikaa! Katsoin miestä kuin hullua ja sanoin etten tosiaan ole lähdössä kotoani minnekään! Mies suuttui kunnolla ja huusi ettei kehtaa esitellä tämmöistä läskiä akkaa niille.

Että sellainen hieno mies!! Ei niiden kavereidenkaan vaimot mitään missejä ole, ja kaverit itse mun silmään rumia kuin apinat.

Miten voi hävetä kymmenen vuoden aikaista kumppaniaan noin paljon? Mitähän ne kaverit minusta ajattelee, kun monikaan heistä ei ole KOSKAAN nähnyt minua, vaikka tietävät olemassaolostanii.

Enkä edes ole mikään ”läski”, vaatekoko m/l.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kenkää!!

Vierailija
2/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siis maanmiehistä, ei suomalaisista kavereista, ja jos sillä on mitään merkitystä, niin olemme iältämme yli kolmekymppisiä.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiität menneestä ajasta ja toivotat hyvää jatkoa. Hänen aikansa sun elämässä on ohi.

Vierailija
4/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä naisia jotka sekaantuu näihin ulkomaalaisiin miehiin.

Vierailija
5/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanaton...

Vierailija
6/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaverit itse mun silmään rumia kuin apinat"

Olette hieno pari. Sovitte kyllä toisillenne.

Vierailija
8/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyydä miestä tapaamaan kavereitaan sitten muualla. Ja huomauta että hänkin on muuten hitusen lyhyt / alkava kalju / juntti vaatetyyli tai mitä nyt sattuu olemaankaan.

Vierailija
9/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensimmäisenä miettisin mitä haluan parisuhteeltani. Jos haluaisin lapsia niin eroaisin. Ei tuosta miehestä ole hyväksi isäksi.

Jos haluaisin elää ilman lapsia niin miettisin että haluan puolison joka ei häpeä minua vaan rakastaa. Haluaisin puolison jonka tiedän auttavan minua vaikeina aikoina. Ja miesystäväsi ei kuulosta tällaiselta joten eroaisin.

Vierailija
10/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen elämäntilanne, etten tästä nyt yhtäkkiä pysty mihinkään lähtemään/muuttamaan, ja miksi antaisin miehelle sen ILON että lähtisin, ja kaverit voisivat sen jälkeen juosta kodissamme vapaasti?

Nyt mietin vain millä loukata miestä yhtä paljon.

En hänelle näyttänyt että loukkaannuin, vaan sanoin vain että älä unta näe.

Ap.

Vierailija
11/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä naisia jotka sekaantuu näihin ulkomaalaisiin miehiin.

Tuskin kukaan sun ymmärrystä on vaillakaan. Etpä taida paljon mistään muustakaan mitään ymmärtää. 

Vierailija
12/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo kurdit yms tykkää just vähän läskimmistä eukoista? Tuskin sen kaverit nyt sua minään kauheena pitäis.

Tai sitten sieltä on tulossa joku naispuolinen teille kenen kanssa meinaa pettää.

Vierailija
13/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma että häpeää sua? Vai onko niin päin että ne kaverit voisivat paljastaa sulle hänestä jotain noloa / epäedullista / sellaista mistä suuttuisit?

Vierailija
14/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen elämäntilanne, etten tästä nyt yhtäkkiä pysty mihinkään lähtemään/muuttamaan, ja miksi antaisin miehelle sen ILON että lähtisin, ja kaverit voisivat sen jälkeen juosta kodissamme vapaasti?

Ap.

Sano kavereille että miehelläs on pieni muna.

Vierailija
15/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Iso koti, kun kurdit kirmailee siellä.

Vierailija
16/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olisin sinuna antanut ukon kuulla kunniansa !!! Taidat olla sellanen kynnysmatto joka näillä mamuilla just on?

Vierailija
17/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Kannattaako vaivautua. Voit päästä hengestäsi. Ovat naismaisen herkkiä loukkaantumaan. Pieni mies ja suuret tunteet

mies52v

Vierailija
18/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Sano kavereille että miehelläs on pieni muna.

Eiköhä ne oo sen nähny.

Vierailija
19/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö kaverit, että olette yhdessä? Tuohan voi olla kunniakysymys, että olette yhdessä ilman avioliittoa?

tai ovatko kaverit sellaisia, että mies ei halua sinun heitä näkevän. Ei vain voi sanoa kamuille ei, koska ovat samaa heimoa/kansaa/kansanryhmää yms?

Vierailija
20/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään toisia naisia ei ole (tästä olen ihan varma, koska ei vain ole sen tyyppinen ihminen, eikä koskaan ole muita naisia katsellut), enkä usko sitäkään että kaverit nyt yhtäkkiä jotain yllättävää hänestä kertoisivat. Ei ne edes puhu suomea tai englantiakaan niin hyvin että keskustelu onnistuisi.

Ainoa asia mikä tulee mieleen, on että mies pelkää etten ole tarpeeksi hyvännäköinen heidän silmissään, koska mies itse on hirveän kriittinen ja arvostelee ihmiset lähinnä ulkonäön perusteella. Tuosta asiasta on monesti ”keskusteltu” (= riidelty) ja olen sanonut ettei kukaan muu tuolla lailla ajattele.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä