Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkasi todella pahasti

Vierailija
16.10.2020 |

Taustaa: olen ollut kurdimieheni kanssa yli kymmenen vuotta yhdessä (ei naimisissa) ja olemme myös eläneet avoliitossa melkein koko tämän ajan. En ole tavannut juurikaan mieheni kavereita, tiedän heitä ulkonäöltä ja yksi heistä on hieman tutumpi, eli olen jutellut hänen kanssaan useasti jne.

Koko yhdessäolomme ajan mies on jotenkin nolostellut minua, eikä ole pyytänyt kavereitaan meille kylään tai mitään sellaista. On itse mieluummin mennyt heidän luokseen.

Nyt pari kaveria (jotka asuvat toisella puolen Suomea) olisi tulossa kylään, ja mies sanoi että mun pitäisi lähteä kotoa pois siksi aikaa! Katsoin miestä kuin hullua ja sanoin etten tosiaan ole lähdössä kotoani minnekään! Mies suuttui kunnolla ja huusi ettei kehtaa esitellä tämmöistä läskiä akkaa niille.

Että sellainen hieno mies!! Ei niiden kavereidenkaan vaimot mitään missejä ole, ja kaverit itse mun silmään rumia kuin apinat.

Miten voi hävetä kymmenen vuoden aikaista kumppaniaan noin paljon? Mitähän ne kaverit minusta ajattelee, kun monikaan heistä ei ole KOSKAAN nähnyt minua, vaikka tietävät olemassaolostanii.

Enkä edes ole mikään ”läski”, vaatekoko m/l.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku  provo tai todella tyhmä,en olisi moisen kanssa.Näistä suhteista ollaan varoitettu jo aikaa sitten.Koita nyt pärjätä äläkä rutise täällä.

Vierailija
22/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myöskään mikään kynnysmatto, vaan päinvastoin. Mies voi just pelätä että nolaan hänet jotenkin kavereiden nähden, kun en niele mitään mies määrää-paskaa ja annan sanan sanasta, väitän vastaan jne.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo selvä peli - ei uskalla kavereita pyytää saattavat kertoa että on käynyt panemassa nuorempaa/hoikempaa sun toimiessa turvasatamana aka kynnysmattona

Ole varovainen kun toivottavasti eroat.

Vierailija
24/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen elämäntilanne, etten tästä nyt yhtäkkiä pysty mihinkään lähtemään/muuttamaan, ja miksi antaisin miehelle sen ILON että lähtisin, ja kaverit voisivat sen jälkeen juosta kodissamme vapaasti?

Nyt mietin vain millä loukata miestä yhtä paljon.

En hänelle näyttänyt että loukkaannuin, vaan sanoin vain että älä unta näe.

Ap.

Sano kavereille että miehelläs on pieni muna.

Eiköhä ne oo sen nähny.

Missä, miten muka?

Vierailija
25/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua- Kurdimies ja lihava suomalainen yh yms? Käyttää sinua vain hyväkseen, tajuatko??? Koko suhteenne ajan hällä ollut kaksoiselämä. Tajuatko? Hän ei ole miehesi vaan loinen, tajuatko?

Vierailija
26/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hompellus pompellus ?

Vierailija
27/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tietääkö kaverit, että olette yhdessä? Tuohan voi olla kunniakysymys, että olette yhdessä ilman avioliittoa?

tai ovatko kaverit sellaisia, että mies ei halua sinun heitä näkevän. Ei vain voi sanoa kamuille ei, koska ovat samaa heimoa/kansaa/kansanryhmää yms?

Tätä mäkin ensimmäisenä epäilisin, että haluaa pimittää avoliiton.

No, kuulostaa siltä, että tuo ei ole suhteen ainoa ongelma.

Vierailija
28/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ristus. Mitäs läksit, kärsi seuraukset... :D 

Vierailija
29/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap tavannut näiden kavereiden vaimot, vai mistä tiedät, miltä he näyttävät?

Vierailija
30/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään toisia naisia ei ole (tästä olen ihan varma, koska ei vain ole sen tyyppinen ihminen, eikä koskaan ole muita naisia katsellut), enkä usko sitäkään että kaverit nyt yhtäkkiä jotain yllättävää hänestä kertoisivat. Ei ne edes puhu suomea tai englantiakaan niin hyvin että keskustelu onnistuisi.

Ainoa asia mikä tulee mieleen, on että mies pelkää etten ole tarpeeksi hyvännäköinen heidän silmissään, koska mies itse on hirveän kriittinen ja arvostelee ihmiset lähinnä ulkonäön perusteella. Tuosta asiasta on monesti ”keskusteltu” (= riidelty) ja olen sanonut ettei kukaan muu tuolla lailla ajattele.

Ap

Tietääkö miehesi perhe, että olette yhdessä?

Vierailija
31/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pee är ooo veee ooooooooooooooo!

Vierailija
32/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että yli kolmekymppiset(luultavasti lähellä neljääkymmentä) 10 vuotta yhdessä olleet käyttäytyvät kuin te, kurdeja tai ei. Kyllähän se kymmen vuoden aikana olisi mahdolliset käytöshäiriöt ja asenteet tulleet esiin esim se että pitää sua "läskinä" Joku tässä stoorissa ei nyt toimi. 

Vierailija
33/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä miksi jäät huonoon parisuhteeseen enää. Tuskin kestät vuosia sellaista. Mies kaipaa eri tyyppistä elämää ilmeisesti kavereineen ja sinulla on taas omat toiveet parisuhteesta ja kodista. Muuallakin on elämää sinulle, jos lähdet. Mies ei kuulosta rakastuneelta ja ystävälliseltä kun tulee ristiriita, vaan selvästi on liiat vaatimukset naisille. 

Vierailija
34/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä leikkuuveitsen aika antaa tehdä tehtävänsä. Ilmarintaa molemmille puolille ja sanot miehelle että mene siitä vinkumasta v##tuun!

Vierailija
35/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toivon, että tämä olisi provo, mutta pelkään, että tämä on totista totta.

Vierailija
36/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole edes kertonut kavereille, että asutte yhdessä. Sä olet sille pelkkä nusuttelukaveri ja pian se hommaa kotiseuduiltaan itselleen nuoren likan vaimoksi.

Vierailija
37/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat vaan h*m*illa rauhassa with them boys.

Oletko jotenkin ahdasmielinen rasisti?

Vierailija
38/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en mitenkään tajua miten voit hukata elämäsi jonkun tollasen idiootin takia 

Vierailija
39/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää kavereitten vittuiluja sun ulkonäöstä. Ei uskoisi, että olette yli kolmekymppisiä. Lapsellisia kumpikin. Etkö muka ole kymmenessä vuodessä miehen todellista luonnetta nähny vai oletteko molemmat vain "tyytyneet" toisiinne kun ei ketään muutakaan ole tullut vastaan.

Vierailija
40/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat reikäsi heidän kaikkien käyttöön. Olet niiden silmissä joka tapauksessa likainen läskihuora.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi