Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies loukkasi todella pahasti

Vierailija
16.10.2020 |

Taustaa: olen ollut kurdimieheni kanssa yli kymmenen vuotta yhdessä (ei naimisissa) ja olemme myös eläneet avoliitossa melkein koko tämän ajan. En ole tavannut juurikaan mieheni kavereita, tiedän heitä ulkonäöltä ja yksi heistä on hieman tutumpi, eli olen jutellut hänen kanssaan useasti jne.

Koko yhdessäolomme ajan mies on jotenkin nolostellut minua, eikä ole pyytänyt kavereitaan meille kylään tai mitään sellaista. On itse mieluummin mennyt heidän luokseen.

Nyt pari kaveria (jotka asuvat toisella puolen Suomea) olisi tulossa kylään, ja mies sanoi että mun pitäisi lähteä kotoa pois siksi aikaa! Katsoin miestä kuin hullua ja sanoin etten tosiaan ole lähdössä kotoani minnekään! Mies suuttui kunnolla ja huusi ettei kehtaa esitellä tämmöistä läskiä akkaa niille.

Että sellainen hieno mies!! Ei niiden kavereidenkaan vaimot mitään missejä ole, ja kaverit itse mun silmään rumia kuin apinat.

Miten voi hävetä kymmenen vuoden aikaista kumppaniaan noin paljon? Mitähän ne kaverit minusta ajattelee, kun monikaan heistä ei ole KOSKAAN nähnyt minua, vaikka tietävät olemassaolostanii.

Enkä edes ole mikään ”läski”, vaatekoko m/l.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en käsitäkään mikä ajaa suomalaisen naisen tuollaiseen suhteeseen, toivon että olet varovainen erotessasi tuosta sankarista. Näiden kulttuureissa on "laajempaa" käsitystä monesta asiasta, kuten seksuaalisuudesta ja kunniasta, ja tilanne (jätetyksi tuleminen) saattaa helposti eskaloitua tavalla josta luetaan lehtien palstoilta.

Vierailija
42/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen kuvio, ottaa sen kenet saa äkkiä, eli voimaantuneen, sitte oleskelulupa taskuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ja ole varovainen!!

Et paljoa henkeäsi ja elämääsi arvosta.

Vierailija
44/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaa kaulasi ja poistu.

Vierailija
45/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoteen kukaan niistä ei oo nähny sua missään? Ees missään somessa? Missä oot si piileskellyt noi 10 vuotta?

Vierailija
46/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa pitää kaverit erossa sinusta koska alkaisivat vongata sinua, ne maanmiehet kun tykkäävät vähän muhkummasta. Voi jopa joutua luovuttamaan korkeammalla klaanihierarkiassa olevalle kaverille sinut jos semmoinen iskee sinuun silmänsä.

Vierailija
47/47 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kadonnut provoketjustaan kuin tuhka tuuleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan