Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko deittimiehelle painon REHELLISESTI jos kysyy ennen tapaamista?

Vierailija
16.10.2020 |

Miten on

Kommentit (183)

Vierailija
121/183 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä miehet, jotka kuvittelevat, että heillä on saumaa asettaa naisille tiukkoja vaatimuksia. Voin kertoa, että ne miehet, joilla käy flaksi naisten suhteen, eivät moisia rimoja asettele.

Kuinka typeriä naiset oikein voivat olla?

Totta kai fiksu mies tajuaa ettei tuota kannata sanoa ääneen. Mutta ne miehet joilla käy flaksi, eivät lähde treffeille ennen kuin on varmistunut että nainen on hoikka ja hyvävartaloinen.

Ja pelkän painon kysymällä se selviää?

Keskustelusta on oppinut uutta. Miehet tietävät pelkän painon kysymällä toisen elämäntavat ja vartalotyypin.

Vierailija
122/183 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, vastaisitko REHELLISESTI jos deitti kysyy sun älykkyysosamäärää ennen treffejä?

En tiedä tarkalleen mutta annan parhaan arvion AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/183 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, onko sekin "normaalia käytöstä", jos kysytte miehiltä pituutta, jonka jälkeen mies vastaa muttei halua lähteä treffeille?

Esimerkkinä:

Nainen: "Kuinka pitkä muuten olet?"

Mies: "182cm"

Nainen: "Okei, kiva :)"

Mies: "Koska kysyit äskeisen kysymyksen, en valitettavasti haluakaan lähteä treffeille kanssasi"

Pitkänä miehen teen aina näin

Vierailija
124/183 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä painossa on niin ihmeellistä ettei sitä voi sanoa.

Tämä. Naiset ihan kiihkossa painosta. Miksi.

Vierailija
125/183 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tapaisi miestä, joka kysyy painoa ylipäätään.

Haluaisitko itse tietää miehen pituuden?

Alapeukuista päätellen se on eri asia.

Vierailija
126/183 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron jonkinlaisen arvion, painohaarukan missä se paino liikkuu. En ole aivan varma paljonko painan ja kiinnostaako miestä aamupaino vai menkkaturvotuspaino vai mikä. Tosin kukaan ei ole kyllä ollut aikeissa kysyä koska kuvasta ulkonäköä on helpompi arvioida kuin mitoista. On tullut vaihdettua tämä tieto koska itse yleensä kysyn miehen pituutta (en viehätys hirmu pitkistä vaan normaali tai lyhyempi saisi olla)

Miehenä vastaan pituudesta myös haarukan: 170 - 187 suunnilleen

Vierailija
127/183 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kysynyt ja oon lisännyt omaan painoon sata kiloa. Ovat alkaneet uusia kuvia vaatimaan. =D Ihan normaalissa painossa olen oikeasti. Yleensä nämä miehet itse ovat pahasti ylipainoisia.

Vierailija
128/183 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIKSI joku kysyisi toisen painoa?

Vierailija
129/183 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuden kysyminen mieheltä JA naiselta on ok mutta painon kysyminen on kyllä outoa. 

Vierailija
130/183 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko melko iso luku

Jokainen nainen joka pelkää paljastaa painonsa on ylipainoinen

Vierailija
131/183 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei huomaa jos valehtelee max 20kg eli sen verran voi pyöristää

Vierailija
132/183 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on alle 50 kiloa.

Vierailija
133/183 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko melko iso luku

Jokainen nainen joka pelkää paljastaa painonsa on ylipainoinen

Entä mies?

Vierailija
134/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron jonkinlaisen arvion, painohaarukan missä se paino liikkuu. En ole aivan varma paljonko painan ja kiinnostaako miestä aamupaino vai menkkaturvotuspaino vai mikä. Tosin kukaan ei ole kyllä ollut aikeissa kysyä koska kuvasta ulkonäköä on helpompi arvioida kuin mitoista. On tullut vaihdettua tämä tieto koska itse yleensä kysyn miehen pituutta (en viehätys hirmu pitkistä vaan normaali tai lyhyempi saisi olla)

Miehenä vastaan pituudesta myös haarukan: 170 - 187 suunnilleen

Ok, aika laaja haarukka. Minulla paino vaihtelee parin-kolmen kilon skaalalla ja pituuteni tiedän täsmälleen. No tuosta laskelmoin sitten että olet 2/3 todennäköisyydellä pidempi kuin mistä pidän.

135/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vieläkin 193cm. En tosin osaa sanoa, onko siitä ollut elämässä hyötyä vai haittaa, vaatteet ja kengät ainakin ollut hankalampia löytää,

Vierailija
136/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä mies sillä tiedolla tekisi. Painon perusteella ei voi useinkaan päätellä miltä toinen näyttää, ellei paina todella vähän tai todella paljon. Miehet kuvittelevat että normaalipaino kaikille naisille on 50 kiloa ja kaikki sen yli painavat on lihavia. Hyvä esimerkki tämä Rosanna Kulju. Painaa 70 kg. Jos miehelle sanoo että painaa 70 kiloa, mies ajattelee että kas, läski. Mutta todellisuudessahan Kuljukin on ihan sopusuhtaisen näköinen.

https://www.is.fi/viihde/art-2000006669301.html

Vierailija
137/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä miehet, jotka kuvittelevat, että heillä on saumaa asettaa naisille tiukkoja vaatimuksia. Voin kertoa, että ne miehet, joilla käy flaksi naisten suhteen, eivät moisia rimoja asettele.

"Se joka pil llua valkkaa, se ilman jää." Tuo ilman jäänti ei kaikille ole huono asia jos vaihtoehtona on ei miellyttävä tapaus.

mies52v

Vierailija
138/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te pituudesta jankkaavat. Väitän että pituus on vähintään yhtä suuri ongelma sille 160 senttiselle miehelle joka tulee treffeille ja huomaa että nainen on 180 cm. Kumpikin näkee ensisilmäyksellä että eivät viehätä toisiaan. Painosta ei tuota pysty näkemään samalla tavalla. 70 kiloinen nainen voi olla vielä hyväkroppainen.

Jos teitä pelottaa että nainen ei ole sitä mitä kuvassa, kysykää onko kuva vasta otettu. Selkeä ylipaino kyllä näkyy kuvassa, ei sitä voi peittää. Yleensä myös se pituus näkyy kuvassa suunnilleen, kun osaa katsoa, jos se kiinnostaa. Uskon että se kiinnostaa pitkiä naisia ihan syystä. Itse olen 162 cm eikä se ole itselleni kovin kiinnostavaa. Miehet ovat aina vähintään minun pituisiani ja se ei ole itselleni ongelma. Ongelma olisi kyllä jos deiteille tulisi 140 cm pitkä mies.

Vierailija
139/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä painossa on niin ihmeellistä ettei sitä voi sanoa.

Tämä. Naiset ihan kiihkossa painosta. Miksi.

No miehet kiihkossa pituudesta, miksi?

Vierailija
140/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän moni mies kysyi pituutta koska oli itse lyhyt. Eipä haittaa kyselyt. Enemmän naurattaa nämä naiset mitkä laittaa vaan kauniita kasvokuvia ja kantaa 120kg ruhoa mukanaan. Toki harrastuksia kysellessä voi saada suuntaa painosta. Harvempi kilparatsastaja tai maratooneja juossut aktiiviliikkuja painaa 120kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi