Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko deittimiehelle painon REHELLISESTI jos kysyy ennen tapaamista?

Vierailija
16.10.2020 |

Miten on

Kommentit (183)

Vierailija
141/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kertoisi, koska en näytä niin painavalta kuin oon. Olen aina harrastanut urheilua, joten lihasmassaa löytyy.

Vierailija
142/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän moni mies kysyi pituutta koska oli itse lyhyt. Eipä haittaa kyselyt. Enemmän naurattaa nämä naiset mitkä laittaa vaan kauniita kasvokuvia ja kantaa 120kg ruhoa mukanaan. Toki harrastuksia kysellessä voi saada suuntaa painosta. Harvempi kilparatsastaja tai maratooneja juossut aktiiviliikkuja painaa 120kg.

Ja tapailet sitten vaan maratoonareita? Et esim. jos nainen sanoo että harrastaa hiihtoa ja luistelua? Liian epämääräistä? Ratsastajat voi kyllä olla lihavia. Monet on. Siihen on syy miksi on vain se kasvokuva, joten miksi ylipäätään juttelet sellaisille naisille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, onko sekin "normaalia käytöstä", jos kysytte miehiltä pituutta, jonka jälkeen mies vastaa muttei halua lähteä treffeille?

Esimerkkinä:

Nainen: "Kuinka pitkä muuten olet?"

Mies: "182cm"

Nainen: "Okei, kiva :)"

Mies: "Koska kysyit äskeisen kysymyksen, en valitettavasti haluakaan lähteä treffeille kanssasi"

Pitkänä miehen teen aina näin

Ai koska olet solidaarinen lyhyitä miehiä kohtaan. 🤣 joopa joo.

Vierailija
144/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan kertoisi, koska en näytä niin painavalta kuin oon. Olen aina harrastanut urheilua, joten lihasmassaa löytyy.

Ja mieshän tätä ei voi ymmärtää?

Vierailija
145/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, onko sekin "normaalia käytöstä", jos kysytte miehiltä pituutta, jonka jälkeen mies vastaa muttei halua lähteä treffeille?

Esimerkkinä:

Nainen: "Kuinka pitkä muuten olet?"

Mies: "182cm"

Nainen: "Okei, kiva :)"

Mies: "Koska kysyit äskeisen kysymyksen, en valitettavasti haluakaan lähteä treffeille kanssasi"

Pitkänä miehen teen aina näin

Ai koska olet solidaarinen lyhyitä miehiä kohtaan. 🤣 joopa joo.

Myönnän en tee :) olen keskipituinen 178cm. Vastaan tosin samalla sitten munan mitat, tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus.

Vierailija
146/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten tästäkin ketjusta näkyy, ei voi. Miehet eivät jostain syystä tajua, että myös naisella voi olla lihasta joka painaa. 

Nimim. 163cm/67kg SM-tason taitoluistelija

Vierailija
147/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli sillä +80kg naisella kaikki ylimääräinen on vaan lihasta ja sen takia ei halua kertoa painoaan koska mies voisi saada väärän kuvan? :-))))))

Vierailija
148/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten tästäkin ketjusta näkyy, ei voi. Miehet eivät jostain syystä tajua, että myös naisella voi olla lihasta joka painaa. 

Nimim. 163cm/67kg SM-tason taitoluistelija

Sinusta ei varmasti ulkopuolinen arvaisi, että harrastat taitoluistelua. Ei taitoluistelijoilla ole yleensä noin paljon lihasta tai rasvaa. Itse olen harrastanut taitoluistelua ja painoin tuon verran kaksosraskauden lopussa.

Vierailija
149/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kerron painon, mutta pituutta en ;)

Arvailkoon siinä sitten olenko lihava vai laiha. 

Vierailija
150/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voisihan sitä kokeilla, jos joku kysyy. Painan 78 kg ja ainakin viime viikkoinen deitti on minusta ihan innoissaan.

Vierailija
151/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kertoisin. Itsekin haluaisin tietää minkä kokoinen mies olisi jos olisin jossain deitti saitissa. Kannattaa olla rehellinen, ei kannata valehdella painoa tai laittaa vanhoja kuvia, ainakin minusta se on total turn off jos joku valehtelee pituudesta/painosta tai postaa vanhoja kuvia itsestään. Ja miksei ammattia saa kysyä? Ainakin minä haluaisin tietää miehen ammatin.

Vierailija
152/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet pituutta kysy. Kuten ehkä olet keskustelusta huomannut niin se on suuren suuri loukkaus. Mies pystyy siitä pelkästä painostasi kyllä saamaan selville mitä syöt ja missä päin kehoa ja missä muodossa se paino on :)

Vierailija
153/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin kertoa, mutta treffejä ei varmaan tulisi.

Painan 70kiloa (oon myös 177cm pitkä ja urheilullinen, lihakset painaa.)

Mies, joka kysyy painoa, varmaan järkyttyisi tosta 70kilosta. Onhan se "paljon", mutta oon hoikka ja timmi siitä huolimatta.

Ja mua ei kiinnosta mennä treffeille miehen kanssa, jota kiinnostaa naisen paino.

Kiinnostaako sinua miehen pituus?

Kiinnostaa vähän, mutta en sitä kysy, koska mielestäni se on tyhmää, epäkohteliasta ja tahditonta.

Unelmien mies ois mua pidempi, mutta tosielämässä luotettavuus, huumori, kemia yms menevät heittämällä pituuden ohi. Etsin elämänkumppania, joten pituudella (tai lyhyydellä) ei ole väliä, jos mies on muuten hyvä paketti.

Vierailija
154/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tapaisi miestä, joka kysyy painoa ylipäätään.

Haluaisitko itse tietää miehen pituuden?

Tämä.

Kumman moni nainen kysyy pituutta ennen tapaamista. Aika moni vaatii että pituus on mainittava esimerkiksi deittiprofiilissa tai no match.

Kertokaapa naiset millä perusteella painoa ei pidä mainita, ja painon kysyminen on epäkohteliasta.

Kiitos.

Pituus on yleensä miehille se ongelma, tiedä sitten mikä alemmuuskompleksi tulee kun nousen esimerkiksi kahvilassa seisomaan jonkun itseäni lyhyemmän miehen seurassa. Pää vääntyy niin että niskat naksuu ja ukko luikkii karkuun.

N 178 cm (ja korkokengät)

Haluaisin nähdä jonkinlaisia todisteita siitä että pituusero naisen eduksi olisi useammin ongelma juuri miehille. Kaikki tieto mitä olen nähnyt osoittaa päinvastaista, samoin kuin omat kokemukset.

Höpö höpö. Tuo nainen, jota lainasit on 178 cm pitkä eli keskiverron miehen pituinen. Lisäksi täytyy muistaa, että ihmiset eivät lähtökohtaisesti havaitse muutamien senttien eroja pituuksissa 182 cm:nen on ihan samalla viivalla kuin 178 cm:ä pitkät. Tämä rajaa aika suuren osan vapaista miehistä pois pelkästään pituuden vuoksi. Esim itse olen 187 cm mies ja ehkäpä noin puoli otsaa tätä naista pidempi luonnossa, joten en vain viehäty sellaisesta. Eli vähintään se päätä lyhyempi nainen pitää olla, jotta koen hänet feminiiniksi ja haluttavaksi. Joten näin pitkien naisten täytyy etsiä todella pitkiä miehiä tai miehiä, joita ei pituus haittaa; näitä ei ole kauheasti markkinoilla.

Vierailija
155/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet pituutta kysy. Kuten ehkä olet keskustelusta huomannut niin se on suuren suuri loukkaus. Mies pystyy siitä pelkästä painostasi kyllä saamaan selville mitä syöt ja missä päin kehoa ja missä muodossa se paino on :)

Höpöhöpö. Painoindeksihän pitäisi kai olla jossain 18-19 paikkeilla monen mielestä. Jos kerron miehelle, että painan 50 kg, niin BMI on jo lievän lihavuuden puolella 140 cm mittaisella naisella. 

Vierailija
156/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron jonkinlaisen arvion, painohaarukan missä se paino liikkuu. En ole aivan varma paljonko painan ja kiinnostaako miestä aamupaino vai menkkaturvotuspaino vai mikä. Tosin kukaan ei ole kyllä ollut aikeissa kysyä koska kuvasta ulkonäköä on helpompi arvioida kuin mitoista. On tullut vaihdettua tämä tieto koska itse yleensä kysyn miehen pituutta (en viehätys hirmu pitkistä vaan normaali tai lyhyempi saisi olla)

Miehenä vastaan pituudesta myös haarukan: 170 - 187 suunnilleen

Itselleni tuo olisi sinänsä riittävä vastaus, ja kyllähän tuo kertoisi, että mies on normaalipituinen. Olen itse 168cm, eli ainakaan ei tulisi tilannetta, että mies olisi 30cm lyhyempi. Itse kyllä toivoisin, että tuossa antamassasi pituudshaarukassa pituus sijoittuisi asteikon alkupäähän, eli mieluiten vaukka joku 175cm kuin se 187cm.

Vierailija
157/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lakkaa hämmästelemästä sitä kuinka uskomattoman arka paikka paino näyttää ainakin palstalla kommentoiville olevan.

Vierailija
158/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä painossa on niin ihmeellistä ettei sitä voi sanoa.

Niin, en tiedä. Itselleni tulisi vaan tyhmä olo, jos kertoisin painosta. Kuvistani näkee, että olen hoikka, joten joku painon raportointi tuntuisi yhtä tyhmältä kuin horoskooppimerkin. Tulisi tunne, että eikö meillä ole mitään kiinnostavaa viestiteltävää, kun keksitään vain tällaisia kysymyksiä. Ja koska pidän painon kyselyä vähän tahdittomana ja osaamattomana käytöksenä, tulisi tyhmä olo, jos lähtisin sellaiseen mukaan.

Vierailija
159/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lakkaa hämmästelemästä sitä kuinka uskomattoman arka paikka paino näyttää ainakin palstalla kommentoiville olevan.

Onhan täällä moni hoikka ja normaalipainoinenkin kirjoittanut, ettei tykkäisi tuollaisesta kyselystä. Itselleni paino ei ole mikään arka paikka - olen edelleen 40+ ikäisenä normaalipainon alarajoilla, eli minun kohdallani painon kertomisesta voisi jopa olla etua. Mutta silti en tykkäisi viestitellä tuollaisia asioita. Jotenkin junttia mielestäni. Kyllähän kuvista näkee, millainen vartalotyyppi toisella noin suunnilleen on. Ja viimeistään sen kokonaisuuden näkee treffeillä.

Vierailija
160/183 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kysyttäessä kertoisin rehellisesti, että olen ylipainoinen ja ylimääräistä rasvaa on kehossa.

En silti haluaisi kertoa kilomäärää.

Toivottaisin hyvää jatkoa. 

Olisin myös tyytyväinen, että kilojen kysely tuli varhaisessa vaiheessa esille,

sillä ylipainoisuuteni olisi todennäköisesti ongelma tälle miehelle jossain vaiheessa.

Nyt molempien aikaa ja energiaa säästyy ja kumpikin voi keskittyä sopivampaan deittiin. 

Omat kumppanit ovat olleet laihasta normaalipainoiseen sekä ylipainoiseen.

Näistä ainoa kenelle minun ylipainoisuuteni oli ongelma, oli tämä pullea mies.

Pituutta ja painoa en ole koskaan kumppaneiltani kysellyt, ovat olleet suurin piirtein saman pituisia kuin minä (oli ihan kivaa, kun sai katsoa samalta tasolta silmiin, tykkäsin) ja pidempiä.

Jos deittikumppaninne ylipainoisuus häiritsee teitä, niin toivottakaa hänelle kohteliaasti hyvää jatkoa

ja siirtykää seuraavaan teille paremmin sopivaan deittikumppaniin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä