Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko deittimiehelle painon REHELLISESTI jos kysyy ennen tapaamista?

Vierailija
16.10.2020 |

Miten on

Kommentit (183)

Vierailija
81/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kertoa, mutta treffejä ei varmaan tulisi.

Painan 70kiloa (oon myös 177cm pitkä ja urheilullinen, lihakset painaa.)

Mies, joka kysyy painoa, varmaan järkyttyisi tosta 70kilosta. Onhan se "paljon", mutta oon hoikka ja timmi siitä huolimatta.

Ja mua ei kiinnosta mennä treffeille miehen kanssa, jota kiinnostaa naisen paino.

Juuri tämä, olen kymmenen kiloa kevyempi enkä ole timmi. Mies joka kyselisi painoja lähtisi mieluummin varmaan kanssani mutta odottaisi näkevänsä tämän timmin kehon.

Vierailija
82/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut alle 180cm pitkistä miehistä etenkään, jos heille on ongelma, että naisella on ylipainoa. En ole jäänyt miehettä.

Pitkillä miehillä riittää valinnan varaa eikä kyllä ylipainonen kelpaa

Hyvin on kelvannut. Katsos kun nainenkin on useamman summa kuin pelkän elopainonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kertoisin painoni. Ennen olin aina rehellinen siitä, tuleehan se totuus ilmi viimeistään tapaamisen aikana. En sitä paitsi ole koskaan ollut ylipainoinen, joten senkään puolesta ei ole mitään ongelmaa kertoa sitä.

Nykyään, jos joku kysyisi, niin en välttämättä vastaisi ihan rehellisesti. Lisäisin painooni varmasti jokusen kilon ja katsoisin, miten mies vastaukseen reagoi. Ei kiinnosta tapailla pinnallisia miehiä, niin tulisi ainakin tämä piirre kartoitettua heti alkuun, eikä tarttisi sitten turhaan tuhlata molempien aikaa.

Vierailija
84/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen (urpo) deittimies kyselee naisen painoa ennen deittejä? Jos on ollut kunnolliset kuvat netissä, luulisi siitä pystyvän päättelemään viehättääkö kyseinen ihminen ulkoisesti niin paljon että haluaa tutustua paremmin. 

Kyllähän sen painon voi arvioida itse sitten paikan päällä.

Jos joku on niin typerä että minulta tuollaista kysyy, kerron auliisti että painan 49 kiloa ja treenaan salilla 5 tuntia päivässä ja fitnessmisukilpailuista on iso kasa pokaaleja. Deiteille olen kyllä sitten no-show, oppiipahan äijä olemaan.

Vierailija
85/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ennen treffejä on joko nähty livenä, jolloin toisen ulottuvuudet on jo tiedossa. Ei siis tarpeen enää kysyä painoa. Jos taas kyse on nettituttavuudesta, niin ennen tapaamista on ehditty jutella jo kaikenlaista. Toisen painoa suoraan kysyvä ei ole ihan "normaali" mikä olisi varmasti jollain lailla tullut jo esille ihan yleisen jutustelun aikana. Jos sattuisi sittenkin tilanne, että treffiehdokas möläyttäisi kunnon sammakon kidastaan juuri ennen treffejä, niin ei tulisi mitään treffejä. Estäisin koko tyypin ja olisin tyytyväinen ettei enempää tuhlaisi aikaan moukkaan. Etenkin kun nämä tyypit yleensä itse on liikkeellä 15v vanhalla kuvalla jossa ovat 30 kiloa kevyempiä. Toki jokainen saa toivoa deitiltä mitä mieleen tulee mutta todellisuus harvoin vastaa haavekuvia.  

Vierailija
86/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tapaisi miestä, joka kysyy painoa ylipäätään.

Haluaisitko itse tietää miehen pituuden?

Tämä.

Kumman moni nainen kysyy pituutta ennen tapaamista. Aika moni vaatii että pituus on mainittava esimerkiksi deittiprofiilissa tai no match.

Kertokaapa naiset millä perusteella painoa ei pidä mainita, ja painon kysyminen on epäkohteliasta.

Kiitos.

Pituus on yleensä miehille se ongelma, tiedä sitten mikä alemmuuskompleksi tulee kun nousen esimerkiksi kahvilassa seisomaan jonkun itseäni lyhyemmän miehen seurassa. Pää vääntyy niin että niskat naksuu ja ukko luikkii karkuun.

N 178 cm (ja korkokengät)

Haluaisin nähdä jonkinlaisia todisteita siitä että pituusero naisen eduksi olisi useammin ongelma juuri miehille. Kaikki tieto mitä olen nähnyt osoittaa päinvastaista, samoin kuin omat kokemukset.

No en minä tiedä mitä todisteita voin esittää. Ihan omiin kokemuksiin perustuu. Yksikin jantteri haki tanssimaan. Tiesin jo kokemuksesta että tästä ei hyvää seuraa. Kerroin hänelle, että olen pitkä ja että oletko nyt varmasti valmis. Seisomaan noustuani hän katsoi minua kauhistunut ilme kasvoillaan, pyörsi kannoillaan ja katosi. Että näin :D

Minustakin pituuden kysyminen on junttia mutta aion jatkossa ottaa asian esille. Pidemmät miehet kertoo sen omatoimisesti koska sitä kuitenkin kysellään ja he voivat sen huoletta kertoa. Lyhyet eivät taas kerro tai ota puheeksi ja siinä sitä sitten ollaan kun asia käy ilmi ensisilmäyksellä ja panikoiva 156 cm mies luimistelee ja minä 177 cm mietin että taasko.

Vierailija
87/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi enkä lähtisi treffeille enää tuon kysymyksen jälkeen. Olen normaali vartaloinen ja painoa en edes tällä hetkellä tiedä. Lukema ollut kyllä n.5kg suurempi mitä muutamat miehet jo suhteessa ollessaan on arvellut. Eli luku voi olla iso vaikka vartalo ei siltä näytä. Pituutta saa kysyä ja vartalotyyppiäkin esim. hoikka, norm. vartalo, liev. ylipainoinen jne. Nuo minusta ihan hyväksyttäviä asioita. Itsekkin noi haluan miehestä tietää. Sairaalloisen ylipainoinen ei kelpaa mutta kaikki muut käy jos luonne kohdillaan. Pieni pyöreys ei haittaa kunhan jotain liikuntaa silti harrastaa ja edes yrittää päästä parempaan kuntoon.

Painoa on kyllä ok kysyä kun jo parisuhteessa ollaan.

Vierailija
88/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka kysyy painoa, varmaan järkyttyisi tosta 70kilosta. Onhan se "paljon", mutta oon hoikka ja timmi siitä huolimatta.

Ja mua ei kiinnosta mennä treffeille miehen kanssa, jota kiinnostaa naisen paino.

Juuri tämä, olen kymmenen kiloa kevyempi enkä ole timmi. Mies joka kyselisi painoja lähtisi mieluummin varmaan kanssani mutta odottaisi näkevänsä tämän timmin kehon.

Mä oon 175/70 ja urheilullinen/kiinteä. Mulla on tinderissä myös kokovartalokuva. Yksi sankari unmatchasi samalla sekunnilla kun kuuli mun pituuden ja painon. 😅 Hän siis kysyi sitä jopa kahdesti kun en ekaan kysymykseen reagoinut...

Vierailija
89/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron ja pyydän tiedon miehen rehellisestä painosta, rehellisestä pituudesta, erittäin rehellisestä iästä sekä kuvan mahdollisista hiuksista. 

Vierailija
90/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nykyisen puolisoni "sokkotreffeillä" eli tietämättä sen paremmin pituutta, painoa kuin ulkonäköä. En tiedä, oliko hän googlettanut minusta tietoja, mutta ainakin Fb-profiilini on sen verran hyvin salattu, ettei sieltä paljon tietoa irronnut.

Pitäisin yksityiskohtaisten tietojen kysymistä sosiaalisten taitojen puutteena enkä usko, että olisin vaivautunut tapaamaan miestä, jolla ei ole hyvät sosiaaliset taidot.

Vierailija
91/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako sinua miehen pituus?

Vierailija
92/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
93/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen miehenä samoin.

Jos pituutta kysytään, vastaan kyllä, mutta treffit on sitten peruttu.

Kerroin muuten tästä palstalla yhdessä ketjussa. Sain tyyliin 100-10 alapeukkuja ja naiset pitivät täysin idioottina kun peruin potentiaalisia treffejä noin typerän syyn takia.

Hassu juttu että nyt on toinen ääni kellossa kun se onkin mies joka kyselee vastaavasta asiasta...

Vierailija
94/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän vain tämän tähän

https://pics.me.me/the-difference-between-men-and-women-typical-male-at…

Totta, paitsi tuo sama asia koskee muitakin asioita kuin vain vartaloa. Yleensäkin miehen ulkonäköä saa arvostella vapaasti ja siitä saa ääneen vaatia mitä vain. Jos mies vaatii ääneen naiselta jotain ulkonäkökriteerejä, hän on juntti.

Mieheltä saa vaatia myös vaikkapa tietynlaista pukeutumista ja käyttäytymistä, esim. vanhanaikaisen herrasmiehen käytöstä. Ei naiselta saa vaatia mitään vanhanajan naisellisen naisen käytöstä ja ulkonäköä.

Vierailija
95/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmana kertoisi. En ole kertonut ikinä painoani miehelleni ja ollaan oltu kimpassa yli 20 vuotta.

Vierailija
96/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin kyllä rehellisesti, tietysti olettaen etä mies on kertonut ikänsä ja pituutensa myös rehellisesti. Ellei ole, niin turha haaveilla treffeistä minun kanssa.

Vierailija
97/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tapaisi miestä, joka kysyy painoa ylipäätään.

Haluaisitko itse tietää miehen pituuden?

Tämä.

Kumman moni nainen kysyy pituutta ennen tapaamista. Aika moni vaatii että pituus on mainittava esimerkiksi deittiprofiilissa tai no match.

Kertokaapa naiset millä perusteella painoa ei pidä mainita, ja painon kysyminen on epäkohteliasta.

Kiitos.

Pituuden kysyminen on myös junttia. Kuka väittää, että se olisi muka kohteliasta? Minusta on kuitenkin vielä törkeämpää kysyä painoa. Sillä halutaan viestittää, että "ethän vai ole mikään läski, kiitos".

Yksi syy painon suoraan kysymiseen saattaa olla aiemmat huonot kokemukset. Miespuolinen kaveri harrasti yhdessä vaiheessa Tinder-treffejä ja aika usein kuulemma oli ikävä yllätys naisen ylipaino, kun tapasivat luonnossa. Nainen oli siis saattanut laittaa itsestään kuvia, joissa näytti huomattavasti hoikemmalta ja kuvailla itseään sporttiseksi ja terveellisiä elämäntapoja noudattavaksi.

Niin ja mä en loukkaantuisi jos pituutta ja painoa kysyttäisi ennen treffejä. Nuo asiat olisi oikeastaan kiva tietää miehestäkin ennen tapaamista (mä olen 175cm ja joskus ikävä yllätys on ollut 10cm lyhyempi treffikumppani).

Jos nainen kaunisteli kuvissaan ja esittelytekstissään, niin miksi hän ei muka osaisi valehdella painonsa suhteen myös? Joten mitä konkreettista hyötyä painon kysymisellä on, paitsi että se karkottaa jotkut hoikat ja hyvännäköisetkin?

Vierailija
98/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen urpo kysyy naisten painoa joka kerta toisensa jälkeen tuntee itsensä petetyksi kun treiffeillä tajuaa että naisella on ollu älyttömäs vanhat kuvat ja on lihonnu sen jälkeen ihan älyttömästi.

Vierailija
99/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro. 

Täällä voin sen kertoa: 52 kg. Mutta ei kenenkään miehen jota aion tapailla tarvitse tietää paljonko painan, mikä on kuppikokoni jne. Jos mies kysyy tuollaista on yksinkertaisesti moukka ja urvelo. Muutenkaan miehet eivät osaa arvioida naisten painoa oikein. 

Vierailija
100/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa asua isommilla paikkakunnilla, niin seuraa ei tarvitse etsiä netistä. Lähestyy vain niitä ihmisiä, joita pitää ensivaikutelmaltaan kiinostavina. Sen jälkeen pituutta ja painoakin voi kysyä, koska eivät ne ole sen suurempi juttu kuin horoskooppimerkki tai veriryhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän