Kerrotko deittimiehelle painon REHELLISESTI jos kysyy ennen tapaamista?
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron jonkinlaisen arvion, painohaarukan missä se paino liikkuu. En ole aivan varma paljonko painan ja kiinnostaako miestä aamupaino vai menkkaturvotuspaino vai mikä. Tosin kukaan ei ole kyllä ollut aikeissa kysyä koska kuvasta ulkonäköä on helpompi arvioida kuin mitoista. On tullut vaihdettua tämä tieto koska itse yleensä kysyn miehen pituutta (en viehätys hirmu pitkistä vaan normaali tai lyhyempi saisi olla)
Miehenä vastaan pituudesta myös haarukan: 170 - 187 suunnilleen
Tämä oli hyvä :D
Vierailija kirjoitti:
Pituuden kysyminen mieheltä JA naiselta on ok mutta painon kysyminen on kyllä outoa.
Painon kysyminen mieheltä JA naiselta on ok mutta pituuden kysyminen on kyllä outoa.
En muista ikinä tavanneeni naista Tinderin kautta joka ei olisi kysynyt pituutta kun se ei ollut profiilissani mainittuna M39
Vierailija kirjoitti:
En lakkaa hämmästelemästä sitä kuinka uskomattoman arka paikka paino näyttää ainakin palstalla kommentoiville olevan.
Täällä ilmeisesti kommentoi lähinnä ylipainoiset
Mitä siinä nyt on salaamista. Voin kertoa sen tässä ja nyt teille kaikille uteliaille; 122 kg.
"Riittää tieto siitä että nainen on normaalipainoinen"
Hyvä. Sitten naisille varmasti riittää tieto siitä että olen normaalipituinen, eli yli 150cm.
Vierailija kirjoitti:
Niin eli sillä +80kg naisella kaikki ylimääräinen on vaan lihasta ja sen takia ei halua kertoa painoaan koska mies voisi saada väärän kuvan? :-))))))
Huomattava ylipaino näkyy kuvassa. Voit kysyä onko kuva tuore. Sen kysyminen ei paljasta aivan yhtä paljon kysyjästä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Sitten naisille varmasti riittää tieto siitä että olen normaalipituinen, eli yli 150cm.
Tuskin 160 senttiset miehet itsekkään haluavat treffeille 180 senttisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En lakkaa hämmästelemästä sitä kuinka uskomattoman arka paikka paino näyttää ainakin palstalla kommentoiville olevan.
Enkä minä lakkaa hämmästelemästä näitä argumentaatiovirheitä. Olkiukkoa olkiukon perään.
Palstamiehen kanssa olisi kamalaa joutua treffeille, ei pystyisi keskustelemaan mistään järkevästi. Pakit saisitte kyllä ja ihan muusta kuin pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin 160 senttiset miehet itsekkään haluavat treffeille 180 senttisen naisen kanssa.
Aika monellekin tuo olisi aivan ok.
Itsellekin 20cm pidempi nainen kävisi oikein hyvin.
Sanoisin, että taitavat meidän tavat ajatella erota sen verran toisistaan, että nyt toivotan sinulle hyvää jatkoa ja onnea rakastetun etsintään:)
Treffeillä ilmenevät nuo asiat. Jutellessa kiinnostus herää ja sen verran kannattaa itseään alttiiksi laittaa, että lähtee tutustumaan mielenkiintoisen oloiseen ihmiseen. Kyllä kemiat sitten heräävät puolin ja toisin, jos siltä tuntuu. Tai jää treffeistä mukava muisto.
Itselläni ei Tinder profiilissa lue pituutta, joskus se luki enkä saanut ollenkaan mätsejä. Olen siis 168cm eli keskivertoa lyhyempi.
Kerron kyllä pituuden kysyttäessä ja ymmärrän ettei varmastikaan itseään ainakaan kovin paljon lyhyempää miestä haluaisi tapailla.
Kyllä se tosin pahalta tuntuu jos esimerkiksi minua lyhyempi nainen peruu jo sovitut treffit ilmoittaen syyksi juuri tuon pituuteni.
Menisi estoon, koska tuo on merkki sosiaalisesta kömpelyydestä. Todennäköisesti kyseessä sellainen möläyttelijä, jota ei kehtaa ihmisten ilmoille viedä, koska karkottaa muut ympäriltään huonolla käytöksellään. Näitä on kyllä nähty.
En siis kertoisi. Ensinnäkään siksi, koska en tiedä omaa painoani. En omista vaakaa, enkä ole punninnut itseäni sitten vuoden 2012. Minusta sellainen jatkuva kilojen kyttääminen on täysin turhaa, enkä halua elää elämääni vaakaa ja sen numeroita tuijottaen, stressaten painostani. Onko nyt tullut kilo lisää, hui kamala. Aivan turhaa. Paino vaihtelee kuukautiskierron, vuodenajan ja elämäntilanteen mukaan. Se on luonnollista, turha siis kytätä.
Minäkuvani perustuu muihin asioihin kuin puntarin lukemaan. Käytän mittarina vaatteitani, talvella käytän kokoa isompia farkkuja, koska itsellä usein paino nousee vähän pimeänä vuodenaikana. Lisäksi alle pitää mahtua ne thermokalsarit niin, että jää vielä tilaa hengittää. Jos alkaa housujen vyötäröä liikaa kiristää, siitä tietää jättää herkut vähemmälle ja lisätä aktiivisuutta.
Minä elän näin. En stressaa painostani. En missään nimessä ottaisi kumppaniksi jotain jatkuvaa kilojen himokyttääjää. Haluan kelvata tällaisena kun olen ja haluan kumppanin, joka ymmärtää, että keho vanhentuu ja sen koostumus muuttuu ja se ei määritä arvoani ihmisenä ja kumppanina.
Joskus vielä onnistun kirjoitti:
Itselläni ei Tinder profiilissa lue pituutta, joskus se luki enkä saanut ollenkaan mätsejä. Olen siis 168cm eli keskivertoa lyhyempi.
Kerron kyllä pituuden kysyttäessä ja ymmärrän ettei varmastikaan itseään ainakaan kovin paljon lyhyempää miestä haluaisi tapailla.
Kyllä se tosin pahalta tuntuu jos esimerkiksi minua lyhyempi nainen peruu jo sovitut treffit ilmoittaen syyksi juuri tuon pituuteni.
Varmasti tuntuu pahalta tulla torjutuksi pituuden takia, mutta laittaisin silti tiedon profiiliin. Itse olen 176cm pitkä ja olen kyllä deittaillut itseäni lyhempiä miehiä, ei se pituus niin tärkeä ole. Mutta meillä pituusero olisi jo liian suuri, sitten molemmat pettyisivät treffeillä.
Viime vuodet olen sinkkuna treffaillut ja en ole kyllä kertaakaan kokenut tarvetta kysyä toisen painoa. Yksi nainen kerran ihmettelin miten en ole kysynyt hänen kuppikokoaan. toinen seikka minkä kysymistä en ymmärrä.
Minulta naisena saa kyllä pituuden kysyä. En ota siitä nokkiini, taitaa olla joku kompleksi niillä miehillä, jotka tästä nirkkaantuu. Kyllä naisiltakin kysytään pituutta, voin sen auliisti kertoa.
Painoa taas en. Kertoo riittävästi ihmisen älykkyydestä ja sielunelämästä, jos kilot on se tärkein kriteeri. Kyllä kuvastani näkee, että olen normaalipainoinen.
Olen varattu, mutta miksi ei kelle tahansa voisi kertoa painoaan. Ja jos ei tiedä, vaaka esiin. Samoin mies punnitukseen. N
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu, mutta miksi ei kelle tahansa voisi kertoa painoaan. Ja jos ei tiedä, vaaka esiin. Samoin mies punnitukseen. N
Ottaisitko siis treffeille mukaan henkilövaa'an?
Ei naiset ole rehellisiä miehille vaikka olisivat naimisissa. Ei ole niin pientä asiaa mistä naiset ei valehtele
Kertoisi myös, että hänellä on hyvin esineellistävä suhtautuminen kumppaniin.
En kysyisi minäkään kumppanin pituutta, palkkaa tai vehkeen mittoja, en vaikka minäkin preferoisin tiettyjä juttuja "ideaalimiehessä".
Vaikka kaikki ulkoiset preferenssit osuisivatkin kohdilleen, niin meillä pitää olla myös mukavaa yhdessä, jotta se voi ylipäätään johtaa johonkin.
Kovin pinnallisen ja tahdittoman kanssa ei välttämättä synny sellaista tunneyhteyttä mitä tarvitsen.
Ihan varmasti näillekin henkilöille sopiva kumppani löytyy.