Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko deittimiehelle painon REHELLISESTI jos kysyy ennen tapaamista?

Vierailija
16.10.2020 |

Miten on

Kommentit (183)

Vierailija
1/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaisi miestä, joka kysyy painoa ylipäätään.

Vierailija
2/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Mutta deiteille en lähtisi enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron toki, mutta kaunistelen.

4/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ketään ikinä kysynyt. Tykkään kyllä tavata ihmisiä "oikeassa elämässä" niin ei tule kenellekään yllätyksenä kehoni koko.

Vierailija
5/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko melko iso luku

Vierailija
6/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaisi jos kysyisi painoa.

Vierailija
7/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tuollaisesta vähän menisi maku. Oma painoni on 56 kg ja olen 168 cm pitkä, vartaloltani olen hoikka. Mutta tulisi vähän sellainen olo tuollaisesta kysymyksestä, että mies ei oikein hallitse sosiaalisia tilanteita eikä osaa toimia ihmisten kanssa. Ja kyllä tuollaisen kysymyksen töksäyttämisestä tulee ihmisestä vähän yksinkertainen vaikutelma. Toisaalta itselleni tulisi myös tyhmä olo, jos vastaisin tuollaiseen kysymykseen ja raportoisin painoni. Voi olla, että sanoisin, etten omista vaakaa. Mies varmaan tulkitsisi, että olen ylipainoinen, mutta toisaalta kun itsekin olisin jo tulkinnut, ettei hän oikein osaa sosiaalista kanssakäymistä, niin luultavasti meillä kummallakaan ei enää olisi kiinnostusta lähteä treffeille.

Vierailija
8/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olemme menossa treffeille, olemme jo tavanneet toisemme jossakin yhteydessä. Näin ollen painokysymys olisi todella outo, sillä mieshän tietäisi kehoni koon. Mihin hän sitä lukemaa tarvitsisi?

En vastaisi, enkä lähtisi niille treffeille.

Vierailija
9/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos deitti kysyy painoa, en todellakaan lähde treffeille. Olen hoikka, mutta painon kysyminen tuntuu oudolta ja epäkohteliaalta. Ei jatkoon. Mammanpojat jääköön mammoille.

Vierailija
10/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko itse tietää miehen pituuden?

Vierailija
11/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa ja palkkaa ei kysytä. Kukaan täysjärkinen ei kysy, ne muut saavat kertoa lukujaan keskenään.

Vierailija
12/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kumman moni nainen kysyy pituutta ennen tapaamista. Aika moni vaatii että pituus on mainittava esimerkiksi deittiprofiilissa tai no match.

Kertokaapa naiset millä perusteella painoa ei pidä mainita, ja painon kysyminen on epäkohteliasta.

Kiitos.

Vierailija
13/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatin kysyminen etukäteen on aivan yhtä tyhmää.

Vierailija
14/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä älykkyysosamäärän ja painon erotusta.

Vierailija
15/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen se 56kg/168cm, ja tähän sanon, että kyllä minustakin on ymmärrettävää, että mies haluaisi tietää painon edes suunnilleen. Ymmärrän myös, jos joku nainen haluaisi tietää miehen pituuden. Mutta sitä en ymmärrä, jos kumpikaan heistä kysyä töksäyttää tuollaista ennen treffejä.

Niin joo, ja kyllä minuakin kiinnostaa ennen treffejä tietää onko toinen normaalipainoinen. En kyllä kysyisi tätä, vaan yrittäisin saada asiasta jotain osviittaa valokuvista. Pituus minua ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
16/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi deiteille. Kerran mies kysyi, että voisinko olla vähemmän ujo. Hän ei itse tykännyt olla ujo, joten päätti sitten töksäyttää tuollaisen kysymyksen. Tuosta tuli outo olo, samoin tulisi jos mies kysyisi mun painoa.

Vierailija
17/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen valkoisen valheen kerron. Oma paino -55kg.

Vierailija
18/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kertoisin pituuden ja painon (165/57) kysyttäessä, mutten lähtisi treffeille.

Vierailija
19/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kumman moni nainen kysyy pituutta ennen tapaamista. Aika moni vaatii että pituus on mainittava esimerkiksi deittiprofiilissa tai no match.

Kertokaapa naiset millä perusteella painoa ei pidä mainita, ja painon kysyminen on epäkohteliasta.

Kiitos.

Pituuden kysyminen on myös junttia. Kuka väittää, että se olisi muka kohteliasta? Minusta on kuitenkin vielä törkeämpää kysyä painoa. Sillä halutaan viestittää, että "ethän vai ole mikään läski, kiitos".

Vierailija
20/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kiitos.

Pituus on yleensä miehille se ongelma, tiedä sitten mikä alemmuuskompleksi tulee kun nousen esimerkiksi kahvilassa seisomaan jonkun itseäni lyhyemmän miehen seurassa. Pää vääntyy niin että niskat naksuu ja ukko luikkii karkuun.

N 178 cm (ja korkokengät)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi