Kerrotko deittimiehelle painon REHELLISESTI jos kysyy ennen tapaamista?
Kommentit (183)
Mä koen isokokoiset miehet vähän pelottaviksi. Tietenkin siitä voi päästä yli, kun tutustuu toiseen, mutta lähtökohtaisesti on helpompi tutustua vaikkapa 170-senttiseen kuin 185-senttiseen. Voihan niitä pituuksia ja painoja kysellä, jos muutenkin on jo juteltu monenlaista, mutta sellaisina 'kartoitan nopeasti kiinnostaako' -kysymyksinä tekee kyllä huonon vaikutelman. Ihmisillä on erilaisia taustoja ja traumoja ja on ihan ymmärrettävää, jos joku ei halua kokea olevansa kovin pieni tai iso suhteessa kumppaniin.
Kerron enkä lähde enää treffeille. Typerä kysymys jonka esittäminen kuvastaa muutakin kielteistä ihmisessä. Ei anna mitään fiksua vaikutelmaa. Ruumiinrakenteesta voi yleisellä tasolla kysyä, se on ok, mutta ei kilomääriä. Kukaan ei tee sillä tiedolla mitään.
Huvittaa nämä miehet, jotka kuvittelevat, että heillä on saumaa asettaa naisille tiukkoja vaatimuksia. Voin kertoa, että ne miehet, joilla käy flaksi naisten suhteen, eivät moisia rimoja asettele.
Naiset, onko sekin "normaalia käytöstä", jos kysytte miehiltä pituutta, jonka jälkeen mies vastaa muttei halua lähteä treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Naiset, onko sekin "normaalia käytöstä", jos kysytte miehiltä pituutta, jonka jälkeen mies vastaa muttei halua lähteä treffeille?
Esimerkkinä:
Nainen: "Kuinka pitkä muuten olet?"
Mies: "182cm"
Nainen: "Okei, kiva :)"
Mies: "Koska kysyit äskeisen kysymyksen, en valitettavasti haluakaan lähteä treffeille kanssasi"
Mua ei haittaisi jos nainen kysyisi painoani ennen treffejä, vastaisin ihan rehdisti. Naiset vaan nyt tuntuu loukkaantuvan tästä kysymyksestä aika helposti kun heillä on usein heikompi itsetunto kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä miehet, jotka kuvittelevat, että heillä on saumaa asettaa naisille tiukkoja vaatimuksia. Voin kertoa, että ne miehet, joilla käy flaksi naisten suhteen, eivät moisia rimoja asettele.
Kuinka typeriä naiset oikein voivat olla?
Totta kai fiksu mies tajuaa ettei tuota kannata sanoa ääneen. Mutta ne miehet joilla käy flaksi, eivät lähde treffeille ennen kuin on varmistunut että nainen on hoikka ja hyvävartaloinen.
Ei miehen pituus ole vastaava kysymys, mutta palkka voisi olla. Yhtä tahditonta kysyä naisen painoa tai kummankaan osapuolen palkkaa tai varallisuutta.
Ikä ja pituus ovat neutraaleja kysymyksiä ja molempien pohjalta tekee kumpikin sukupuoli rajauksia, osa enemmän, osa vähemmän.
P.S. Jos miehen palkka on alle 3 500 e/kk, ei miehellä ole mitään varaa valittaa naisen painosta. Saa toki estää rakastumisen, mutta ei ole korrektia alkaa valittaa toisen kyvykkyydestä, kun ei omakaan paketti ole kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen pituus ole vastaava kysymys, mutta palkka voisi olla. Yhtä tahditonta kysyä naisen painoa tai kummankaan osapuolen palkkaa tai varallisuutta.
Ikä ja pituus ovat neutraaleja kysymyksiä ja molempien pohjalta tekee kumpikin sukupuoli rajauksia, osa enemmän, osa vähemmän.
P.S. Jos miehen palkka on alle 3 500 e/kk, ei miehellä ole mitään varaa valittaa naisen painosta. Saa toki estää rakastumisen, mutta ei ole korrektia alkaa valittaa toisen kyvykkyydestä, kun ei omakaan paketti ole kuosissa.
Millähän perusteella palkka vastaa painoa, mutta ei pituus?
Pituus ja paino ovat molemmat vartalon mittoihin liittyviä kysymyksiä.
Ja yritätkö sanoa että naiset ovat maksullisia? Mitä enemmän rahaa, sitä tiukempivartaloisen naisen pystyy ostamaan?
Mikä siinä painossa on niin ihmeellistä ettei sitä voi sanoa.
En kertoisi vaan lopettaisin keskustelun siihen. Yksi kysymys paljastaa ihan riittävästi siitä ihmisestä. Treenaan ja olen mitoiltani 168/52, mutta tuollaiselle äijälle sekään tuskin riittäisi. Luultavasti mies olisi itse 165/50 kun pitää varmistella että nainen on pienempi.
P.S. Jos miehen palkka on alle 3 500 e/kk, ei miehellä ole mitään varaa valittaa naisen painosta.
-Miksi ei ole varaa? Jos mun palkka on pienehkö, niin en saa valittaa myöskään toisen palkasta tai vaatia varallisuutta. Se on reilua. Jos itse pidän itseni hoikassa kunnossa, niin minulla on varaa valittaa toisen painosta, jos se minua häiritsee. Itse olen läskissä kunnossa ja ajattelen että en voi valittaa toisenkaan kiloista.
Vierailija kirjoitti:
P.S. Jos miehen palkka on alle 3 500 e/kk, ei miehellä ole mitään varaa valittaa naisen painosta.
-Miksi ei ole varaa? Jos mun palkka on pienehkö, niin en saa valittaa myöskään toisen palkasta tai vaatia varallisuutta. Se on reilua. Jos itse pidän itseni hoikassa kunnossa, niin minulla on varaa valittaa toisen painosta, jos se minua häiritsee. Itse olen läskissä kunnossa ja ajattelen että en voi valittaa toisenkaan kiloista.
Valittaahan voi periaatteessa kuka vaan mistä tahansa mutta kyllä minustakin on kohtuullista, ettei toiselta lähtökohtaisesti odoteta enempää kuin mitä itsellä on tarjota - oli kyse sitten painosta tai muuten ulkonäöstä, varallisuudesta tai mistä tahansa. En ymmärrä ollenkaan miten palkka olisi verrattavissa naisen painoon. Kyllähän sitä toki edelleen näkee että kovatuloinen treenaamaton mies kuvittelee rahoillaan olevansa oikeutettu timmiin naisen mutta aika harvassa taitavat olla ne naiset jotka tuollaiseen lähtevät.
Minulla ei ole vaakaa, joten ei ole pienintäkään hajua painosta. Viimeksi lääkäri punnitsi joku 15 vuotta sitten, enkä tosiaan ole samassa painossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka typeriä naiset oikein voivat olla?
Totta kai fiksu mies tajuaa ettei tuota kannata sanoa ääneen. Mutta ne miehet joilla käy flaksi, eivät lähde treffeille ennen kuin on varmistunut että nainen on hoikka ja hyvävartaloinen.
Ja pelkän painon kysymällä se selviää?
Jos nainen kysyy Tinderissä palkkaani tai pituutta, poistan mätsin samantien.
Jos kysyy painoa niin homma jää siihen.
Kerron jonkinlaisen arvion, painohaarukan missä se paino liikkuu. En ole aivan varma paljonko painan ja kiinnostaako miestä aamupaino vai menkkaturvotuspaino vai mikä. Tosin kukaan ei ole kyllä ollut aikeissa kysyä koska kuvasta ulkonäköä on helpompi arvioida kuin mitoista. On tullut vaihdettua tämä tieto koska itse yleensä kysyn miehen pituutta (en viehätys hirmu pitkistä vaan normaali tai lyhyempi saisi olla)
Voisin sanoa, mutten lähtisi treffeille. Kysymys kertoo minusta paitsi pinnallisuudesta myös tahdikkuuden puutteesta sekä siitä etten ole hänestä tarpeeksi viehättävä. Ei kiinnostaisi jo lähtökohtaisesti sellainen mies.
Jos muuten nettitreffeistä on kyse niin valokuvista näkee kyllä millainen vartalo on. Painon kysymisellä ei ole edes mitään lisäarvoa, siinä vain nolaa itsensä.
En muuten minäkään kysyisi mieheltä pituutta tai painoa, jos sitä ei olisi profiilissa. Jos kuvat näyttäisivät erityisen vanhoilta, voisin kierrellen kysyä missä ja milloin kuvat on otettu, mutta periaatteessa sitä ottaa aina riskin, että deitti ei olekaan livenä ihan samannäköinen kuin kuvissa.
Minusta painon kysyminen on yhtä tökeröä kuin palkan tai tukan tuuheuden tivaaminen mieheltä.
Miehet osaa olla niin tyhmiä. Piti lukea av-ketjua ennen kuin tajusi ettei treffeille tarvitse lähteä jos toinen kysyy tyhmiä kysymyksiä.