Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko deittimiehelle painon REHELLISESTI jos kysyy ennen tapaamista?

Vierailija
16.10.2020 |

Miten on

Kommentit (183)

Vierailija
61/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju osoittaa naisten asenteen todella selvästi.

Painoa ei saa kysyä ja painon muutokset pitää hyväksyä. Senkin sovinisti!!!! Kerroin pituuden 10kg tarkkuudella ja annoin välittömästi pakit!!!1

Mutta totta kai miehen speksit pitää saada tietää. Kuka sitä nyt sikaa säkissä tapaisi, mitä jos mies on vaikka lyhyt, kun treffeillä on jalassa korkkaritkin. Ja ei mitään valkoisia valheita, jos sanoo olevansa 180cm ja onkin 178,5cm, niin hylkyyn ja heti!

Ostajan markkinat, muruseni. Ostajan markkinat. Mahtaa in-celiä v-ituttaa kun naiset saavat itse valita, ihan millä kriteereillä tykkäävät?

Vierailija
62/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla lukee aina paino ja pituus jo valmiiksi deitti-ilmoituksessa, eipähän tule kenellekään yllätyksenä.

Monella miehellä itse asiassa lukee pituus, mutta naisilla ei kyllä lue paino.

En ole tuo kommentoimasi, mutta luulen että hän ei tarkoittanut tinderiä. Joillain saiteilla on mahdollista ilmoittaa paino ja pituus ns. vakiotiedoissa. Itsellänikin oli aina molemmat. Joskin mulla oli myös kokovartalokuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tapaisi miestä, joka kysyy painoa ylipäätään.

Haluaisitko itse tietää miehen pituuden?

Tämä.

Kumman moni nainen kysyy pituutta ennen tapaamista. Aika moni vaatii että pituus on mainittava esimerkiksi deittiprofiilissa tai no match.

Kertokaapa naiset millä perusteella painoa ei pidä mainita, ja painon kysyminen on epäkohteliasta.

Kiitos.

Pituus pysyy ihmisillä kutakuinkin samana aikuisiän (poislukien harvinaiset tapaukset ja ihan vanhuusvuosien mahdollinen kokoonpainuminen). Paino vaihtelee enemmän tai vähemmän. Minua ei ainakaan kiinnosta seurata painoani ja päivittää deittiprofiilia jatkuvasti. Ne, jotka pitävät painoa tai pituutta tärkeinä voivat tietenkin laittaa tiedot jo profiiliinsa. Ja saahan sitä kysyä mutta kysyminen voi tehdä huonon vaikutuksen, jos ei osaa fiksusti perustella, miksi on kiinnostunut mitoista.

Vierailija
64/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olemme menossa treffeille, olemme jo tavanneet toisemme jossakin yhteydessä. Näin ollen painokysymys olisi todella outo, sillä mieshän tietäisi kehoni koon. Mihin hän sitä lukemaa tarvitsisi?

En vastaisi, enkä lähtisi niille treffeille.

No ei siitä 15 vuotta vanhasta yläviistosta otetusta tinderkuvasta ihan hirveästi voi johtopäätöksiä vetää.

En ole

Kuten edellä kirjoitin, olen tavannut (!) miehen jo ennen treffisuunnitteluja. Lukutaitoisempi ymmärtäisi, että tuollainen tapaaminen ei tapahdu missään tindereissä.

Vierailija
65/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoa ei saa kysyä ja painon muutokset pitää hyväksyä. Senkin sovinisti!!!! Kerroin pituuden 10kg tarkkuudella ja annoin välittömästi pakit!!!1

Mutta totta kai miehen speksit pitää saada tietää. Kuka sitä nyt sikaa säkissä tapaisi, mitä jos mies on vaikka lyhyt, kun treffeillä on jalassa korkkaritkin. Ja ei mitään valkoisia valheita, jos sanoo olevansa 180cm ja onkin 178,5cm, niin hylkyyn ja heti!

Ostajan markkinat, muruseni. Ostajan markkinat. Mahtaa in-celiä v-ituttaa kun naiset saavat itse valita, ihan millä kriteereillä tykkäävät?

Miksi sitten palstalla on jatkuva itku siitä kuinka

- Tinder-mies pani ja jätti

- aviomies tissuttelee autotallissa eikä odsallistu kotitöihin

- mistään ei löydy riittävän älykästä ja koulutettua miestä

?

Vierailija
66/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja liittyen edelliseen, naiset myös kitisevät jatkuvasti siitä kuinka naisten iän tuomia muutoksia haukutaan eikä heitä kunnioiteta enää kun tissit ja perse alkavat roikkua.

Mahtaisiko se johtua juurikin tuosta asenteesta "me naiset tehdään mitä me halutaan", niin kauan kun naisen ainoat valtit - eli tissit ja perse - mahdollistavat tuollaisen käytöksen?

Vierailija
67/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten palstalla on jatkuva itku siitä kuinka

- Tinder-mies pani ja jätti

- aviomies tissuttelee autotallissa eikä odsallistu kotitöihin

- mistään ei löydy riittävän älykästä ja koulutettua miestä

?

Linkkaa viisi esimerkkiketjua jokaisesta ”jatkuvasta itkusta”. Ei luulisi olevan vaikeaa, jos itku kerran on jatkuvaa.

Itse en muista juuri nähneeni ko aiheista keskustelua. Ainot mielikuvat on tämänkaltaisista väitteistä.

Sivusta

Vierailija
68/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tapaisi miestä, joka kysyy painoa ylipäätään.

Haluaisitko itse tietää miehen pituuden?

Tämä.

Kumman moni nainen kysyy pituutta ennen tapaamista. Aika moni vaatii että pituus on mainittava esimerkiksi deittiprofiilissa tai no match.

Kertokaapa naiset millä perusteella painoa ei pidä mainita, ja painon kysyminen on epäkohteliasta.

Kiitos.

Pituus on yleensä miehille se ongelma, tiedä sitten mikä alemmuuskompleksi tulee kun nousen esimerkiksi kahvilassa seisomaan jonkun itseäni lyhyemmän miehen seurassa. Pää vääntyy niin että niskat naksuu ja ukko luikkii karkuun.

N 178 cm (ja korkokengät)

Haluaisin nähdä jonkinlaisia todisteita siitä että pituusero naisen eduksi olisi useammin ongelma juuri miehille. Kaikki tieto mitä olen nähnyt osoittaa päinvastaista, samoin kuin omat kokemukset.

No en minä tiedä mitä todisteita voin esittää. Ihan omiin kokemuksiin perustuu. Yksikin jantteri haki tanssimaan. Tiesin jo kokemuksesta että tästä ei hyvää seuraa. Kerroin hänelle, että olen pitkä ja että oletko nyt varmasti valmis. Seisomaan noustuani hän katsoi minua kauhistunut ilme kasvoillaan, pyörsi kannoillaan ja katosi. Että näin :D

Taisit sanoa sanottavasi ja nousta pystyyn jotenkin pilkallisesti. Ainakin itse kuvittelisin toimivani noin ainoastaan, jos nainen vaikuttaa pilkalliselta.

M/40

Vierailija
69/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut alle 180cm pitkistä miehistä etenkään, jos heille on ongelma, että naisella on ylipainoa. En ole jäänyt miehettä.

Vierailija
70/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on sitte yhtä hyväksyttävää kaunistella vähän pituutta jos kehtaavat kysyä.

Jos enään viitsii lähtee treffeille niin tyhmän kysymyksen jälkeen

Vierailija
71/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona tässä painon ja pituuden kyselemisessä naisilta ja miehiltä on se, että naiselta ei saa vaatia mitään tuollaista. Muistatteko, kun Maajussille Morsiamessa se eräs maajussi sanoi, ettei syty ylipainoisista naisista, ja siitä syntyi kohu, kun miehellä oli niin "kovat vaatimukset"?

Mieheltä taas saa vaatia ja kysellä pituutta, ja ihan mitä muuta vain.

Vierailija
72/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut alle 180cm pitkistä miehistä etenkään, jos heille on ongelma, että naisella on ylipainoa. En ole jäänyt miehettä.

Väsynyttä huutista tällekin naiselle. Haukkuu keskipituutta lyhyempiä miehiä, ja samassa kommentissa varaa oikeuden suuttua, jos miehet kohtelevat häntä samalla tavalla kuin hän kohtelee miehiä. Ei ainakaan toi logiikka taida olla vahvin laji...

M/40

Vierailija
73/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkillä miehillä riittää valinnan varaa eikä kyllä ylipainonen kelpaa

Vierailija
74/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kysynyt. Lääkärissä on muutaman kerran elämän aikana punnittu

Vierailija
75/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väsynyttä huutista tällekin naiselle. Haukkuu keskipituutta lyhyempiä miehiä, ja samassa kommentissa varaa oikeuden suuttua, jos miehet kohtelevat häntä samalla tavalla kuin hän kohtelee miehiä. Ei ainakaan toi logiikka taida olla vahvin laji...

M/40

Oma logiikkasi tässä nyt ontuu. Hän ei varannut mitään oikeutta millekään suuttumiselle vaan totesi vain ettei ole kiinnostunut. Ne eivät ole sama asia.

Vierailija
76/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme varmasti tavanneet jo aiemmin useamman kerran ennen ensimmäisiä treffejä. Tällöin hän tietää minkä kokoinen olen. Voisin vastata huumorilla tuohon että 200kg. Katsoisin mitä vastaa siihen ja se määrittelisi että lähtisinkö treffeille antamaan toisen mahdollisuuden.

Vierailija
77/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totkai,mutta lähtisinkö sen jälkeen deiteille.EN.

Vierailija
78/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kertoa, mutta treffejä ei varmaan tulisi.

Painan 70kiloa (oon myös 177cm pitkä ja urheilullinen, lihakset painaa.)

Mies, joka kysyy painoa, varmaan järkyttyisi tosta 70kilosta. Onhan se "paljon", mutta oon hoikka ja timmi siitä huolimatta.

Ja mua ei kiinnosta mennä treffeille miehen kanssa, jota kiinnostaa naisen paino.

Vierailija
79/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla paljo ylipainosia 😆

Vierailija
80/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin jonkun alusvaatemallin lukemat ja katsoisin treffeillä kun pettyy ja ghostaa. 🤣 en tajua miten kukaan mies voi olla naisten painosta niin perillä että mikään 56 / 170 kertoo yhtään mitään. Varsinkaan jos ei tiedä paljon on lihasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän