Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko deittimiehelle painon REHELLISESTI jos kysyy ennen tapaamista?

Vierailija
16.10.2020 |

Miten on

Kommentit (183)

Vierailija
41/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on monesti kysytty ennen treffejä qullin kokoa.

Yleensä antamastani lukemasta huolimatta olen päässyt treffeille, tai saanut vastaukseksi että "ok, mut ei sit peppuun".

Vierailija
42/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju osoittaa naisten asenteen todella selvästi.

Painoa ei saa kysyä ja painon muutokset pitää hyväksyä. Senkin sovinisti!!!! Kerroin pituuden 10kg tarkkuudella ja annoin välittömästi pakit!!!1

Mutta totta kai miehen speksit pitää saada tietää. Kuka sitä nyt sikaa säkissä tapaisi, mitä jos mies on vaikka lyhyt, kun treffeillä on jalassa korkkaritkin. Ja ei mitään valkoisia valheita, jos sanoo olevansa 180cm ja onkin 178,5cm, niin hylkyyn ja heti!

Tämä sitten kertoikin painon kysyjän mielenlaadun. Paino ei saa suhteen aikana muuttua. Itsekin pysyt samoissa mitoissa tästä ikuisuuteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tapaisi miestä, joka kysyy painoa ylipäätään.

Haluaisitko itse tietää miehen pituuden?

Tämä.

Kumman moni nainen kysyy pituutta ennen tapaamista. Aika moni vaatii että pituus on mainittava esimerkiksi deittiprofiilissa tai no match.

Kertokaapa naiset millä perusteella painoa ei pidä mainita, ja painon kysyminen on epäkohteliasta.

Kiitos.

Pituuden kysyminen on myös junttia. Kuka väittää, että se olisi muka kohteliasta? Minusta on kuitenkin vielä törkeämpää kysyä painoa. Sillä halutaan viestittää, että "ethän vai ole mikään läski, kiitos".

Yksi syy painon suoraan kysymiseen saattaa olla aiemmat huonot kokemukset. Miespuolinen kaveri harrasti yhdessä vaiheessa Tinder-treffejä ja aika usein kuulemma oli ikävä yllätys naisen ylipaino, kun tapasivat luonnossa. Nainen oli siis saattanut laittaa itsestään kuvia, joissa näytti huomattavasti hoikemmalta ja kuvailla itseään sporttiseksi ja terveellisiä elämäntapoja noudattavaksi.

Niin ja mä en loukkaantuisi jos pituutta ja painoa kysyttäisi ennen treffejä. Nuo asiat olisi oikeastaan kiva tietää miehestäkin ennen tapaamista (mä olen 175cm ja joskus ikävä yllätys on ollut 10cm lyhyempi treffikumppani).

Vierailija
44/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kertaakaan nettituttavuuden kanssa treffeillä, vaan olen löytänyt miehet aina elävästä elämästä, esimerkiksi aviomieheni on työpaikan kautta löytynyt. En minä kuitenkaan häpeä painoani, vaikka se onkin ylipainon puolella. Minä olen minä juuri tämän painoisena kuin olen ja jos joku ei ollut kiinnostunut, niin ei kai hän alkaisi minua piirittämään.

Vierailija
45/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kumman moni nainen kysyy pituutta ennen tapaamista. Aika moni vaatii että pituus on mainittava esimerkiksi deittiprofiilissa tai no match.

Kertokaapa naiset millä perusteella painoa ei pidä mainita, ja painon kysyminen on epäkohteliasta.

Kiitos.

Pituuden kysyminen on myös junttia. Kuka väittää, että se olisi muka kohteliasta? Minusta on kuitenkin vielä törkeämpää kysyä painoa. Sillä halutaan viestittää, että "ethän vai ole mikään läski, kiitos".

Millä perusteella se on törkeämpää? Pituuden kysyminen viestittää "ethän vai ole mikään pätkä, kiitos".

Onko perusteena se että pituutta kysytään mieheltä ja painoa kysytään naiselta?

Jos unohdetaan naisten erityisoikeudet ja patriarkaalinen herrasmieskulttuuri, pituuden kysyminen on törkeämpää. Paino sentään vihjaa elämäntavoista ja sille voi tehdä jotain.

Painan 52kg. Mitä tiedät nyt elämäntavoistani?

Vierailija
46/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Multa on monesti kysytty ennen treffejä qullin kokoa.

Yleensä antamastani lukemasta huolimatta olen päässyt treffeille, tai saanut vastaukseksi että "ok, mut ei sit peppuun".

11 cm?

Vierailija
47/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei multa kukaan kumppani-ehdokas ole kysynyt painoa, enkä itse ole kysynyt kenenkään pituutta tai painoa.

Ehkä jossain vaiheessa suhdetta on tullut se kysymys et paljon sä muuten painat kun ei ole mitään hajua.

Vierailija
48/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju osoittaa naisten asenteen todella selvästi.

Painoa ei saa kysyä ja painon muutokset pitää hyväksyä. Senkin sovinisti!!!! Kerroin pituuden 10kg tarkkuudella ja annoin välittömästi pakit!!!1

Mutta totta kai miehen speksit pitää saada tietää. Kuka sitä nyt sikaa säkissä tapaisi, mitä jos mies on vaikka lyhyt, kun treffeillä on jalassa korkkaritkin. Ja ei mitään valkoisia valheita, jos sanoo olevansa 180cm ja onkin 178,5cm, niin hylkyyn ja heti!

Tämä sitten kertoikin painon kysyjän mielenlaadun. Paino ei saa suhteen aikana muuttua. Itsekin pysyt samoissa mitoissa tästä ikuisuuteen?

No ainakin olen toistaiseksi pysynyt. Ikää on tosin vasta 41v.

Millaisesta painon muutoksesta tässä puhutaan? Tuskin ketään kiinnostaa jos painoa tulee iän myötä pari kiloa lisää. Mutta kun yleensä se onkin parikymmentä kiloa.

Vierailija
49/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kysytty ikinä :D Eikä se paino muutenkaan mitään kerro. Enemmän se pituuden ja painon välinen suhde.

Vierailija
50/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kiitos.

Millä perusteella se on törkeämpää? Pituuden kysyminen viestittää "ethän vai ole mikään pätkä, kiitos".

Jos unohdetaan naisten erityisoikeudet ja patriarkaalinen herrasmieskulttuuri, pituuden kysyminen on törkeämpää. Paino sentään vihjaa elämäntavoista ja sille voi tehdä jotain.

Ellet kärsi jostain harvinaisesta metaboliaan liittyvästä sairaudesta, et ole kohtuuton mässäilijä. Muussa tapauksessa painaisit enemmän.

Vierailija
51/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ihmetyttää se, mitä ne miehet sillä vaakalukemalla tekevät kun eivät kuitenkaan kysy pituutta. Itse esim. normaalipainoisena painan 10kg enemmän kuin ylipainoinen ystäväni, mutta olen myös 25cm pidempi...

Vierailija
52/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ihmetyttää se, mitä ne miehet sillä vaakalukemalla tekevät kun eivät kuitenkaan kysy pituutta. Itse esim. normaalipainoisena painan 10kg enemmän kuin ylipainoinen ystäväni, mutta olen myös 25cm pidempi...

a) eivät tajua kysyä

b) eivät oikeasti ole niin tarkkoja, kunhan haluavat karsia todella isokokoiset pois

c) eivät halua millään tapaa isoa naista (esim. jos minä kertoisin olevani 55kg, olisi se monelle naiselle heti turn-off, vaikken kertoisi pituuttani)

Vierailija
53/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kiitos.

Ellet kärsi jostain harvinaisesta metaboliaan liittyvästä sairaudesta, et ole kohtuuton mässäilijä. Muussa tapauksessa painaisit enemmän.

Mikä on määritelmäsi mässäilijästä? Onko se ainut mitä päättelet painostani?

Vierailija
54/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko jotkut miehet oikeasti noin tyhmiä? :D Kuvittelevatko he, että nainen vastaa mielellään JA lähtisi vielä treffeille? Millä logiikalla? Selittäkää, miehet.

Vierailija
55/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kiitos.

Yksi syy painon suoraan kysymiseen saattaa olla aiemmat huonot kokemukset. Miespuolinen kaveri harrasti yhdessä vaiheessa Tinder-treffejä ja aika usein kuulemma oli ikävä yllätys naisen ylipaino, kun tapasivat luonnossa. Nainen oli siis saattanut laittaa itsestään kuvia, joissa näytti huomattavasti hoikemmalta ja kuvailla itseään sporttiseksi ja terveellisiä elämäntapoja noudattavaksi.

Niin ja mä en loukkaantuisi jos pituutta ja painoa kysyttäisi ennen treffejä. Nuo asiat olisi oikeastaan kiva tietää miehestäkin ennen tapaamista (mä olen 175cm ja joskus ikävä yllätys on ollut 10cm lyhyempi treffikumppani).

Mä en henkilökohtaisesti ymmärrä miksi omasta ulkonäöstä täytyy antaa siloteltu kuva, kun paljastuuhan se totuus kuitenkin jos kasvotusten nähdään. Itse olen nettituttaville rehellisesti kertonut olevani vähän pullukka/lievästi ylipainoinen, jos ulkonäköasiat ovat ennen treffejä tulleet puheeksi. Ei se itsellekään olisi kiva tilanne, jos mies silminnähden pettyisi odottaessaan deiteille jotain fitness-mimmiä.

Vierailija
56/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se naisten painon kommentointi aiheuttaa aina vihanpurkauksia mutta miesten lyhyyttä on täysi oikeus pilkata ja sitä vielä oikeutetaan kaikenmaailman kommenteilla kuten "ei sille voi mitään jos ei vaan viehäty lyhyistä miehistä".

Vierailija
57/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee aina paino ja pituus jo valmiiksi deitti-ilmoituksessa, eipähän tule kenellekään yllätyksenä.

Vierailija
58/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kiitos.

Mä en henkilökohtaisesti ymmärrä miksi omasta ulkonäöstä täytyy antaa siloteltu kuva, kun paljastuuhan se totuus kuitenkin jos kasvotusten nähdään. Itse olen nettituttaville rehellisesti kertonut olevani vähän pullukka/lievästi ylipainoinen, jos ulkonäköasiat ovat ennen treffejä tulleet puheeksi. Ei se itsellekään olisi kiva tilanne, jos mies silminnähden pettyisi odottaessaan deiteille jotain fitness-mimmiä.

Kyllä tuota ulkonäön silottelua harrastavat sekä naiset että miehet. Minäkin olen joskus pettynyt treffeillä miehen ulkonäköön ja varmasti moni mies yhtä lailla naisen ulkonäköön. Jotkuthan valehtelevat jopa ikänsä ennen treffejä.

Vierailija
59/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, kuinka miehet voivat vaatia naiselta sekä laihuutta että isoja rintoja samaan aikaan, vaikka käytännössä ja luonnollisesti todella harvoin nämä kaksi ominaisuutta esiintyy samalla ihmisellä. Ja mikä todennäkösyys sitten on jokaisella miehellä saada tällainen nainen, jolla on sekä että? Häviävän pieni todennäköisyys eli oiskohan aika siirtyä realiteetteihin. Joko haluat laihan naisen tai isorintaisen naisen (joka ei siis ole laiha). Valintojen maailma.

Vierailija
60/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lukee aina paino ja pituus jo valmiiksi deitti-ilmoituksessa, eipähän tule kenellekään yllätyksenä.

Monella miehellä itse asiassa lukee pituus, mutta naisilla ei kyllä lue paino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi