Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotko deittimiehelle painon REHELLISESTI jos kysyy ennen tapaamista?

Vierailija
16.10.2020 |

Miten on

Kommentit (183)

Vierailija
21/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tavallaan näitä painokyselyistä loukkaantuvia naisia. Kyllä minä lyhyt mieskin lopettaisin kirjoittelin kuin seinään jos nainen kysyisi pituuttani, koska se kertoo suoraan että kyseessä on taas yksi ei lyhyitä miehiä -nainen.

Vierailija
22/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, ei siinä ole mitään salattavaa, olen 50 kg ja 162 cm. Saattaisin lähteä treffeille silti, jos mies olisi ERITTÄIN mukava, mutta hän tulisi kyllä olemaan suurennuslasin alla. Tiedustelisin myös, että miksi kyseli painoani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, vastaisitko REHELLISESTI jos deitti kysyy sun älykkyysosamäärää ennen treffejä?

Vierailija
24/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tapaisi miestä, joka kysyy painoa ylipäätään.

Haluaisitko itse tietää miehen pituuden?

Tämä.

Kumman moni nainen kysyy pituutta ennen tapaamista. Aika moni vaatii että pituus on mainittava esimerkiksi deittiprofiilissa tai no match.

Kertokaapa naiset millä perusteella painoa ei pidä mainita, ja painon kysyminen on epäkohteliasta.

Kiitos.

No entäpä jos nainen kysyisi mieheltä suoraan, miten pitkä miehellä on. Eikö tuntuisi epäkohteliaalta?

On asioita jotka ovat arkoja ja jotka eivät toiselle tuossa vaiheessa vielä kuulu.

Jos mies ei voi tavata naista tietämättä painoa, niin se kertookin jo että sen miehen kanssa en ole kiinnostunut menemään treffeille. Haen pitempiaikaista seurustelusuhdetta, enkä jotain yhden yön hoitoa. Suhteessa on oltava vapaus siihen että painoni muuttuu, koska niin käy iän myötä lähes kaikille.

Vierailija
25/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Tapaamista tosin ei tulisi.

Vierailija
26/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kumman moni nainen kysyy pituutta ennen tapaamista. Aika moni vaatii että pituus on mainittava esimerkiksi deittiprofiilissa tai no match.

Kertokaapa naiset millä perusteella painoa ei pidä mainita, ja painon kysyminen on epäkohteliasta.

Kiitos.

Pituuden kysyminen on myös junttia. Kuka väittää, että se olisi muka kohteliasta? Minusta on kuitenkin vielä törkeämpää kysyä painoa. Sillä halutaan viestittää, että "ethän vai ole mikään läski, kiitos".

Millä perusteella se on törkeämpää? Pituuden kysyminen viestittää "ethän vai ole mikään pätkä, kiitos".

Onko perusteena se että pituutta kysytään mieheltä ja painoa kysytään naiselta?

Jos unohdetaan naisten erityisoikeudet ja patriarkaalinen herrasmieskulttuuri, pituuden kysyminen on törkeämpää. Paino sentään vihjaa elämäntavoista ja sille voi tehdä jotain.

Vierailija
27/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kiitos.

Pituus on yleensä miehille se ongelma, tiedä sitten mikä alemmuuskompleksi tulee kun nousen esimerkiksi kahvilassa seisomaan jonkun itseäni lyhyemmän miehen seurassa. Pää vääntyy niin että niskat naksuu ja ukko luikkii karkuun.

N 178 cm (ja korkokengät)

Samaa kokenut :D

Vierailija
28/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kiitos.

No entäpä jos nainen kysyisi mieheltä suoraan, miten pitkä miehellä on. Eikö tuntuisi epäkohteliaalta?

On asioita jotka ovat arkoja ja jotka eivät toiselle tuossa vaiheessa vielä kuulu.

Jos mies ei voi tavata naista tietämättä painoa, niin se kertookin jo että sen miehen kanssa en ole kiinnostunut menemään treffeille. Haen pitempiaikaista seurustelusuhdetta, enkä jotain yhden yön hoitoa. Suhteessa on oltava vapaus siihen että painoni muuttuu, koska niin käy iän myötä lähes kaikille.

Nyt ei puhuttu munan pituuden kysymisestä. Tuo olisi sama asia kuin jos naiselta tivattaisiin yksityiskohtia hänen pildestään.

Vierailija
29/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olemme menossa treffeille, olemme jo tavanneet toisemme jossakin yhteydessä. Näin ollen painokysymys olisi todella outo, sillä mieshän tietäisi kehoni koon. Mihin hän sitä lukemaa tarvitsisi?

En vastaisi, enkä lähtisi niille treffeille.

No ei siitä 15 vuotta vanhasta yläviistosta otetusta tinderkuvasta ihan hirveästi voi johtopäätöksiä vetää.

Vierailija
30/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kiitos.

Pituuden kysyminen on myös junttia. Kuka väittää, että se olisi muka kohteliasta? Minusta on kuitenkin vielä törkeämpää kysyä painoa. Sillä halutaan viestittää, että "ethän vai ole mikään läski, kiitos".

Millä perusteella se on törkeämpää? Pituuden kysyminen viestittää "ethän vai ole mikään pätkä, kiitos".

Jos unohdetaan naisten erityisoikeudet ja patriarkaalinen herrasmieskulttuuri, pituuden kysyminen on törkeämpää. Paino sentään vihjaa elämäntavoista ja sille voi tehdä jotain.

Vihjaa elämäntavoista? Ei välttämättä. Tiesitkö, että lihas painaa enemmän kuin läski? Eli joku enemmän painava voi olla timmimmässä kunnossa. Ja kyllä, myös naisella voi olla lihaksia.

Paino myös saattaa olla jakautunut hyvin eri tavalla, jollain naisella se on reisissä ja pyllyssä, toisella mahassa. Paremman kuvan saa pyytämällä kokovartalokuvaa, jos asiasta on pakko varmistua ennen treffejä.

Valitettavasti myös miehiin kohdistuu nykyään ulkonäköpaineita, vaikka se voisi sinusta tuntua epäreilulta. Naisiin niitä kohdistuu kuitenkin huomattavasti enemmän. Naiselle voi kelvata se, että mies on häntä pitempi. Monella miehellä sen sijaan on tarkat mitat, miten isot tissit pitää olla, paljonko saa olla vyötäröllä ja pitääkö olla iso vai pieni pylly. Hyvin harva nainen odottaa miehiltä samaa kuin miehet naisilta.

Vierailija
31/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kiitos.

Nyt ei puhuttu munan pituuden kysymisestä. Tuo olisi sama asia kuin jos naiselta tivattaisiin yksityiskohtia hänen pildestään.

Mitä yksityiskohtia pildestä voi kysyä? En ainakaan itse osaisi vastata mihinkään kysymyksiin. Munan sen sijaan voi mitata itse.

Vierailija
32/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kiitos.

Pituus on yleensä miehille se ongelma, tiedä sitten mikä alemmuuskompleksi tulee kun nousen esimerkiksi kahvilassa seisomaan jonkun itseäni lyhyemmän miehen seurassa. Pää vääntyy niin että niskat naksuu ja ukko luikkii karkuun.

Haluaisin nähdä jonkinlaisia todisteita siitä että pituusero naisen eduksi olisi useammin ongelma juuri miehille. Kaikki tieto mitä olen nähnyt osoittaa päinvastaista, samoin kuin omat kokemukset.

Vierailija
33/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammatin kysyminen etukäteen on aivan yhtä tyhmää.

Miksi näin? Itse miellän työhön liittyvät keskustelut aika neutraaleiksi. Joskus ne voivat kertoa myös kiinnostuksenkohteista samoin kuin harrastukset. Mieluummin itse juttelisin tällaisista oikeista asioista enkä vaan kyselisi varovasti jotain lempivärejä.

Vierailija
34/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju osoittaa naisten asenteen todella selvästi.

Painoa ei saa kysyä ja painon muutokset pitää hyväksyä. Senkin sovinisti!!!! Kerroin pituuden 10kg tarkkuudella ja annoin välittömästi pakit!!!1

Mutta totta kai miehen speksit pitää saada tietää. Kuka sitä nyt sikaa säkissä tapaisi, mitä jos mies on vaikka lyhyt, kun treffeillä on jalassa korkkaritkin. Ja ei mitään valkoisia valheita, jos sanoo olevansa 180cm ja onkin 178,5cm, niin hylkyyn ja heti!

Vierailija
35/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kiitos.

Miksi te aina esitätte, että painosta puhuessa teitä kiinnostaa vaan terveelliset elämäntavat? Kun suurimmalla osalle kuitenkin painoa tiedustelevista kelpaisi mieluummin hoikka nainen, jolla on vähän epäterveellisemmät elämäntavat, kuin ylipainoinen pullukka, joka noudattaa ravintoympyrää. Kyllä noissa painotiedusteluissa ja hoikkuus/normaalipainotoiveissa on kyse ihan vaan ulkonäöstä. Olisi rehellisempää, jos voisitte myöntää sen. Kuulostaa lapselliselta ja nololta tuollainen esittäminen "ihan vaan terveelliset elämäntavat kiinnostaa, ulkonökö ei niinkään".

t. 56/168

Vierailija
36/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kiitos.

Miksi haluat kysyä painosta ennen treffejä? Mitä jos hän kertoisikin olevansa reilusti ylipainoinen, niin mitä tekisit? Ignooraisit ja leikkisit kuollutta? Tuohan on niin junttia, että ei mitään rajaa.

Vierailija
37/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin miestä aika hölmönä. Treffeillähän hän näkisi itse, olenko normaalipainossa vai en, miksi paljastaa etukäteen, että paino on deal breaker?

Vierailija
38/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kiitos.

Haluaisin nähdä jonkinlaisia todisteita siitä että pituusero naisen eduksi olisi useammin ongelma juuri miehille. Kaikki tieto mitä olen nähnyt osoittaa päinvastaista, samoin kuin omat kokemukset.

No en minä tiedä mitä todisteita voin esittää. Ihan omiin kokemuksiin perustuu. Yksikin jantteri haki tanssimaan. Tiesin jo kokemuksesta että tästä ei hyvää seuraa. Kerroin hänelle, että olen pitkä ja että oletko nyt varmasti valmis. Seisomaan noustuani hän katsoi minua kauhistunut ilme kasvoillaan, pyörsi kannoillaan ja katosi. Että näin :D

Vierailija
39/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju osoittaa naisten asenteen todella selvästi.

Painoa ei saa kysyä ja painon muutokset pitää hyväksyä. Senkin sovinisti!!!! Kerroin pituuden 10kg tarkkuudella ja annoin välittömästi pakit!!!1

Mutta totta kai miehen speksit pitää saada tietää. Kuka sitä nyt sikaa säkissä tapaisi, mitä jos mies on vaikka lyhyt, kun treffeillä on jalassa korkkaritkin. Ja ei mitään valkoisia valheita, jos sanoo olevansa 180cm ja onkin 178,5cm, niin hylkyyn ja heti!

No entä sitten, jos asenne on se, että painokyselyistä tulee pakit? Jos ei tuollainen mies ole sitä, mitä itse etsii. Ainamin minä ajattelen, että jos on edes hiukan älyä, keksii kyllä keinon saada muuta kautta selville, onko toinen mahdollisesti ylipainoinen vai ei. Ja treffeillähän tuon sitten näkee niistäkin, joista on vaikea saada selkoa ennen treffejä. Kyllähän valokuvista jonkin verran näkee myös. Todella harva lihava näyttää naamakuvassa hoikalta - yleensä ainakin kaula paljastaa totuuden.

Vierailija
40/183 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Kiitos.

Miksi haluat kysyä painosta ennen treffejä? Mitä jos hän kertoisikin olevansa reilusti ylipainoinen, niin mitä tekisit? Ignooraisit ja leikkisit kuollutta? Tuohan on niin junttia, että ei mitään rajaa.

No peruisin treffit tietenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi