Mihin muuhun käyttät tamponia kun siihen mihin se on tehty?
Itse olen laittanut kukkamultaan, jos lähdemme mökille, imee paljon vettä. Kylmäkallena jäädytettynä loistava esim. mehukannussa.
Kommentit (43)
auton maalauksessa valumien poistoon ei nukkaa
Laitan tamponin sisälleni aina uimahalliin tai rannalle mennessä, siihen naruun saa kivasti koruja roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tein niistä maton. Liimasin niitä vieri vierekkääin.
Minäkin olen tehnyt niistä mattoja: ensin värjään ne ja sitten sidon yhteen langoista. Niistä saa hienona mattoja värejä muotoa ja kokoa muutellen!
Sanottakoon vielä, että Tampaxia en käytä vaikka ilmaiseksi saisin.
Meillä niitä käytetään joulukuusenkoristeina.
Niitä kun värjää punertaviksi, saa tällöin niistä lapsille dynamiittilelun sotaleikkeihin.
Lankakin valmiina kirjoitti:
Niitä kun värjää punertaviksi, saa tällöin niistä lapsille dynamiittilelun sotaleikkeihin.
Sotaleikkeihin parhaiten sopivat käytetyt...
Mies laittoi auton peilistä roikkumaan maskotiksi. Kun on pitkillä reissuilla ja minua ikävä niin katsoo sitä ja muistaa.. Aaah.
Lapset leikkii niillä et olisivat leikkitupakkaa. 😣
Kun niistä ottaa narun pois ja värjää ne mustiksi saa niistä ihanat palkkikulmikset. Iholiimalla vaan kiinni.
Pukotin pitkiin naruihin ja tein niistä sellaiset läpikulkuverhot makuuhuoneen oveen. Aivan ihanat.
Olen säilyttänyt kaikki tampax pakkaukset ja tapetoin niillä seinät. Ekologista ja jännän näköistä.
Imen bensat harrasteauton kaasarista kun laitan talviseisontaan ettei kuivu bensat suuttimiin. N22v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein niistä maton. Liimasin niitä vieri vierekkääin.
Minäkin olen tehnyt niistä mattoja: ensin värjään ne ja sitten sidon yhteen langoista. Niistä saa hienona mattoja värejä muotoa ja kokoa muutellen!
Sanottakoon vielä, että Tampaxia en käytä vaikka ilmaiseksi saisin.
Tamponeista saa myös tehtyä seinäryijyjä. Lopuksi maalaa niitten päälle joko spraymaalilla tai öljyväreillä maisemakuvia jos haluaa vähän fiinimpää taidetta.
Käytän niitä papiljotteina.