Mihin muuhun käyttät tamponia kun siihen mihin se on tehty?
Itse olen laittanut kukkamultaan, jos lähdemme mökille, imee paljon vettä. Kylmäkallena jäädytettynä loistava esim. mehukannussa.
Kommentit (43)
Toivon todellakin, että kukaan ei oikeasti käytä tamponia minään kylmäkallena. Yök.
Huoneenraikastimina. Niihin voi suihkuttaa mieleistä tuoksua vaikka jotain parfyymiä.
Käytän tamponia eräretkillä 'lint'inä' eli sytykkeenä. Yksittäispakattu tamponi syttyy aina, märissäkin olosuhteissa metsässä. Tamponit kulkee helposti mukana koska ovat tiiviisti pakattuja, kosteussuojattuja ja kevyitä kanta repussa. Ja olen mies, eli en käytä tamponeja siihen mihin ne varsinaisesti on suunniteltu. Ne käy moneen muuhunkin hommaan hienosti ja ovat halpoja.
Käytän niitä pimpinsuojina. Nehän on oikeasti tarkoitettu pikkuhousunsuojiksi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Huoneenraikastimina. Niihin voi suihkuttaa mieleistä tuoksua vaikka jotain parfyymiä.
Johan niissä on käytettynä tuoksu valmiina
Olen värjännyt iloisilla väreillä ja käytän korvakoruina.
Tein niistä maton. Liimasin niitä vieri vierekkääin.
Koiran kaulassa pidän, siihen olen kirjoittanut nimen ja yht.tiedot, jos koiru lähtee karkuteille.
langoista roikkumaan kirjoitti:
Korvakoruina käytän
Hieno uusi muoti! 😍
Avaimenperänä menee meillä kaikilla perheenjäsenillä.
Tamppaamiseen se ammatti on tehty (kummeli), mutta kai hän voisi myös vaikka korjata polkupyöriä
Mulla on semmonen tamponikaulakoru!
Joskus jos nenästä vuotaa verta niin laitan tamponin nenään. Oikeesti kätevä! Ja olen mies, naisystäväni tamponeista olen joskus ottanut.
Käytän vessapaperin korvikkeena jos paperi on loppunut