Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin Putous-Antskuun

Vierailija
14.01.2014 |

Mahtavat maneerit. Oikein mieli pehmeni tästä hahmosta, rinnassa tuntui hassulta, päässä huippasi. Olen täysin myyty.

Olen mies. Löytyykö kohtalotovereita?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antsku on niin perus pikkukaupungissa koko elämänsä viettävä paikallisen putkimiehen/autokorjaajan vaimo, nuorena mennyt naimisiin ja pienet piirit, samat Maikut ja Jassut parhaina kavereina kun ala-asteella :D Miehet aiheuttaa elämässä harmaita hiuksia, kun ne vaan on niin miehiä, mutta onneksi on tyttökaverit joille voi romahtaa- ja pakkohan niitä miehiäkin on vaan rakastaa :D Musta niin symppis hahmo, niin osuvan stereotyyppinen!

Vierailija
62/68 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:02"]

Nää jotka ei tajuu Antskuu ei varmaan tajunnu Sanna-Raipeakaan. Joskus vaan yksinkertainen on hauskinta :) 

[/quote]

Todennäköisesti. Mä en ainakaan voi oikein sietää sellaista "huumoria", jossa se huumori on ensinnäkin todella kliseistä ja lisäksi se hierotaan naamaan oikein voimalla että varmasti jokainen tajuaa, että tämä on nyt "hauskaa". Sketsihahmoista tällaisia ovat ne, joilla on silmiinpistävän epänormaali pukeutuminen ja yleensä ne vielä vääntelevät naamaansa, hampaita ehkä puuttuu ja puhe on sössöttävää. Äh, mä en kestä. Ymmärrän, että Putouksen kohdalla nämä naamaan hierottavat tapaukset ovat ehkä (?) jonkinlaista parodiaa iänikuisista sketsihahmoista, mutta silti, mä en vaan jaksa. Juuri tuosta syystä tuo sketsihahmokisa on ollut mulle Putoksen karmein osuus aina, mutta nuo hillitymmät, vähäeleisemmät ja realistisemmat hahmot piristävät.

Ehkä jotkut niistä, jotka eivät tajua mikä Antskussa on se juttu, ovat itse sellaisia oman elämänsä Antskuja ja sen lisäksi vähän kykenemättömiä itsereflektioon jolloin ei osata nähdä itseään siinä hahmossa :D

Tuossa hahmossahan, kuten esim. Sanna-Raipessa, on kyse eräänlaisen ihmistyypin karikatyyrista. Tuollaiset hahmot ovat oivaltavia ja vaativat oikeasti panostusta ja näyttelijäntaitoja, toisin kuin sössötys ja hassulta näyttäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä tosielämän putous antsku?

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/onko_tassa_tosielaman_putous_antsku

Myös oikean elämän Antsku viihtyy Imatran Rossossa kuten sketsihahmo Putouksesta.

Näyttelijä Jussi Vatanen esitteli lauantaina tuoreen Putous-sketsihahmonsa, imatralaisen kotirouvan Antskun, joka "romahtelee" paikallisessa Rossossa likkakavereidensa Maikun, Vipen, Susan ja Katan kanssa. Yllätys, yllätys: Antsku on ihan oikeasti olemassa!

Tavoitimme Imatran Rossosta kolmekymppisen Annmari "Ansku" Sepän – siis oikean elämän Antskun.

– Voin samastua enkä pahoittanut mieltäni, Rosson ravintolapäällikkö Annmari sanoo puhelimessa naururemakan päätteeksi.

Annmarille sateli yhteydenottoja kavereilta Putouksen avausjakson esittämisen jälkeen, kun nämä tunnistivat sketsihahmossa tutun naisen. Annmari on mielellään Vatasen hahmon esikuva, mutta toteaa, että Antsku voisi olla melkeinpä kuka tahansa "rossolainen".

– Täältä meitä tummatukkaisia löytyy!

Katso Antskun Putous-osuus Katsomossa!

Imatralla Putous-Antskusta on innostuttu niin paljon, että Rossoon on päätetty hankkia kaksi televisiota, joista ohjelmaa voi seurata, kertoo Uutisvuoksi.

Annmari ei tunne Vatasta eikä ole nähnyt miestä Rossossa punomassa juonia imatralaisten päänmenoksi. Pohjois-Savosta kotoisin oleva Jussi Vatanen kertoo Iltalehden haastattelussa joutuneensa opettelemaan hahmoaan varten Imatran murteen. 

Putous-Antsku löytyy myös Facebookista.

Vierailija
64/68 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 09:04"]

Antsku oli minunkin suosikki. Opiskelin aikoinani Savonlinnassa ja tuli niin mieleen Parikkala-Imatra-Lappeenranta opiskelukaverit:)

[/quote]

Mun mielestä ne on sellaisia kalkattajia. Antsku on jotenkin kovin eteerinen ollakseen karjalainen.

[/quote]

Niin minustakin. Tietämäni ihmiset sieltä suunnilta on kyllä vähän toisenlaisia. Mutta hahmo on ihan hauska kuitenkin.

Vierailija
65/68 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:34"]

Itse löysin antskusta yleisnaisellisia piirteitä, joihin samastuin. Hyvän näyttelijän merkki on, että katsoja unohtaa katsovansa jussi vatasta. Kehon asentoja myöten oli tavoitettu naisen olemus, ihailin sitä. Ja ah niin liikuttavan pehmeä persoona, ukolle oli tehty ruokaakin pakkaseen (:

[/quote]

Siis se olemus, rauhallinen puhetapa ja kasvojen ilmeet tekee Antskusta oikeasti tosi viehättävän naisen! Vatanen osaa olla kyllä tosi muuntautumiskykyinen ja saa sen vielä pienillä asioilla ja yksityiskohdilla aikaan. Respect!

Vierailija
66/68 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oikeat stereotyyppiset piirteet on hienosti opetellut, mahtava suoritus mieheltä. Ettei olisi Jussissa vähän crossharrastajaa ..

Vierailija
67/68 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:02"]

Nää jotka ei tajuu Antskuu ei varmaan tajunnu Sanna-Raipeakaan. Joskus vaan yksinkertainen on hauskinta :) 

[/quote]

En ole putouksista katsonut kun pari jaksoa viimeksi juuri Sanna-Raipen hehkutuksen takia. En tajunnut.

Mutta istuin juuri kahviossa, kun oli putous ja siinä sivussa katsoin tätä antskua. Oli pakko katsoa se netistä uudelleen. Sen takia juuri, että se oli niin viehättävä. Niin suloinen. Niin aaveemamma, joka valittaa miehestään, joka oli ryyppääämässä, mutta tein sille kuitenkin pasta carbonaaraa, kun romahdin, mutta eroa en ota, koska palstamamma tekee kaikkensa pitääkseen miehensä.

Juuri siksi viehtäytyin antskuun, koska se oli niiiiiin palstamamma

Vierailija
68/68 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hitosti, mie romahan! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän