Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin Putous-Antskuun

Vierailija
14.01.2014 |

Mahtavat maneerit. Oikein mieli pehmeni tästä hahmosta, rinnassa tuntui hassulta, päässä huippasi. Olen täysin myyty.

Olen mies. Löytyykö kohtalotovereita?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:02"]

Nää jotka ei tajuu Antskuu ei varmaan tajunnu Sanna-Raipeakaan. Joskus vaan yksinkertainen on hauskinta :) 

[/quote]

Ehkä jotkut niistä, jotka eivät tajua mikä Antskussa on se juttu, ovat itse sellaisia oman elämänsä Antskuja ja sen lisäksi vähän kykenemättömiä itsereflektioon jolloin ei osata nähdä itseään siinä hahmossa :D

[/quote]

Päin vastoin: en tajua, mikä Antskussa on hauskaa, koska olen itse täysin erilaista naistyyppiä. Reissaan rinkka selässä, eikä tulisi mieleenkään elää tollasta perhe-elämä -sössötystä, jossa pienet piirit.

Olen romahtanyt elämässäni monta kertaa, mut hiukka rankemmin kuin tollanen pullamössö.

Oikeen vituttaa kattoa tollasta hahmoa, kun en voi sietää tuollaisia kakara-naisia, jos niitä jossain edes on. En onneksi tunne ketään. Huulirasvaa käyttää ala-asteelaiset tytöt, jota Antsku maksimissaan muistuttaa.

Sanna Raipeen kaltaisiin tyttöihin olen törmännyt paljonkin. Siinä oli jotain todella erityistä, kun oli niin ujo ja rohkee samalla kertaa.

[/quote]

Vitsit kun sä oot niin spessu, siis rinkkareissujakin ja kaikkea. Eikä! Vau! Ja sun romahdukset ovat sitten niin erityisiä, niin erityisiä. HAHAHA. Onko sulla ikää jotain 23v.? Muutama vuosi lisää vielä tuohon, ja kypsytkin sitten vähitellen aikuiseksi, niin ehkä sä sitten laskeudut vähän maan pinnalle ja tajuat että sä olet ihan perustyyppi omalla tavallasi juuri niin kuin kaikki muutkin ovat. Sun kaltaiset ovat tylsimpiä, siis ihan todella tarkoitan tätä. Ei ole teissä mitään mikä jaksaisi kiinnostaa minuuttia pidempää. Itsetehostus on todellinen turn-off jos menee noin liiallisuuksiin.

Vierailija
42/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit kun sä oot niin spessu, siis rinkkareissujakin ja kaikkea. Eikä! Vau! Ja sun romahdukset ovat sitten niin erityisiä, niin erityisiä. HAHAHA. Onko sulla ikää jotain 23v.? Muutama vuosi lisää vielä tuohon, ja kypsytkin sitten vähitellen aikuiseksi, niin ehkä sä sitten laskeudut vähän maan pinnalle ja tajuat että sä olet ihan perustyyppi omalla tavallasi juuri niin kuin kaikki muutkin ovat. Sun kaltaiset ovat tylsimpiä, siis ihan todella tarkoitan tätä. Ei ole teissä mitään mikä jaksaisi kiinnostaa minuuttia pidempää. Itsetehostus on todellinen turn-off jos menee noin liiallisuuksiin.

En ole spessu, ihmiset matkustaa.

Olisi vaan todella karmeaa elää yhä maailmassa, jossa naisen rooli olisi tollanen Antsku , 50-luvulta.

En jaksa tiskata, kokata tai tehdä muutakaan tylsää.

t. nainen 40 v, joka - arvaat kai - on yhä sinkku (eikä haittaa!), taiteilija, opettaja - ja jota ei kiinnosta elämä keittiössä... sori, nyt varmaan romahdit.

ja mun romahdukset liittyvät todellisiin kriiseihin, eikä siihen, että jukka on jättänyt sukat lattialle tai sammunut eteiseen... ihmisillä on ihan oikeita elämiäkin kasvukipuineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen Antsku-nainen vain ärsyttää siksi, että on niin minimaaliset piirit, eikä ole nähnyt mitään. Mut sellainen lapsivaimo kai miehiä kiinnostaa. Ei ole haastetta ollenkaan.

Vierailija
44/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tunnistan Antskusta myös itseäni. En näe Antskua mitenkään pikkutyttönä tai yksinkertaisena hahmona, vaan epävarmana ja tunteellisena nuorena naisena. Se paidanhiojen vetely, huulten laittaminen yhteen ja ujosti ympärilleen katselu on yksi mitä itse teen ihmisten ilmoilla. Joskus myös kosken hiuksiin ja sitäkin Antsku tekee. Antsku on myös siinä vaiheessa samanlainen että pelkää romahtavansa ellei saa tukea. Minä en kylläkään soita heti kaverille ja nillitä kun on vaikeaa :) Mutta minullakin on sellainen "kuuntelija-ystävä" kuten se Maikki :D

[/quote]

No, toivottavasti, kun aikuistut, saat itsevarmuutta lisää, eikä tarvitse vedellä hihoja, kuin pikkulikka. Matkustele, äläkä jää pikkukylää ihmettelemään.

Vierailija
45/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 11:37"]

Niin no, kaikkihan eivät pidä minäminäminä -pyrkyreitä, tyrkkyjä ihmisiä kovinkaan haviteltava seurana. Ja heiltä ketkä edellä mainittuja hamuavat piireihinsä, jääkin sitten muiden kuin itsensä kaltaisten ihmisten arvo ihan iloisesti jopa koko elämänsä ajan tajuamatta. Se on muuten sketsihahmo tuo Antsku, jos et siis tajunnut. Siltä pohjalta ja siihen soveltaen nämä ihmiset ovat tähän ketjuun oletettavastikin vastanneet, joten tuskin ihan todellisesti niin kuin hän olisi aivan oikea ihminen tuollaisenaan. Huoh.

[/quote]

Joo, no, en ole minäminäpyrkyri, vaan itsellinen reissunainen. Hiljainen ja ujokin: siksi tajuan Sanna Raipe -hahmoakin.

Antsku on vaan niin superäitelä, että mua oksettaa. En haluaisin tutustua kaltaiseensa. Mua ei kiinnosta huulirasvat ja meikit... Vatasen transupuoli. Tosin mua ällöttää myös ylimakeat homohahmotkin. Sama juttu. Teennäinen ja äitelä. Pinnallinen.

[/quote]

Maikku sano, et siul on oikeus siun omiin tunteisiin.

Vierailija
46/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 12:16"]

Niin no, kaikkihan eivät pidä minäminäminä -pyrkyreitä, tyrkkyjä ihmisiä kovinkaan haviteltava seurana. Ja heiltä ketkä edellä mainittuja hamuavat piireihinsä, jääkin sitten muiden kuin itsensä kaltaisten ihmisten arvo ihan iloisesti jopa koko elämänsä ajan tajuamatta. Se on muuten sketsihahmo tuo Antsku, jos et siis tajunnut. Siltä pohjalta ja siihen soveltaen nämä ihmiset ovat tähän ketjuun oletettavastikin vastanneet, joten tuskin ihan todellisesti niin kuin hän olisi aivan oikea ihminen tuollaisenaan. Huoh.

[/quote]

Joo, no, en ole minäminäpyrkyri, vaan itsellinen reissunainen. Hiljainen ja ujokin: siksi tajuan Sanna Raipe -hahmoakin.

Antsku on vaan niin superäitelä, että mua oksettaa. En haluaisin tutustua kaltaiseensa. Mua ei kiinnosta huulirasvat ja meikit... Vatasen transupuoli. Tosin mua ällöttää myös ylimakeat homohahmotkin. Sama juttu. Teennäinen ja äitelä. Pinnallinen.

[/quote]

[/quote]

Kiitti! Niin kai sitten! :)

En vain ymmärrä, että joku pitää tuollaisista naisista tosielämässä.

Vierailija
47/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 12:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kiitti! Niin kai sitten! :)

En vain ymmärrä, että joku pitää tuollaisista naisista tosielämässä.

[/quote]

Eihän putouksessa olekaan kyse tosielämästä :)

Vierailija
48/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 12:09"]

En ole spessu, ihmiset matkustaa.

Olisi vaan todella karmeaa elää yhä maailmassa, jossa naisen rooli olisi tollanen Antsku , 50-luvulta.

En jaksa tiskata, kokata tai tehdä muutakaan tylsää.

t. nainen 40 v, joka - arvaat kai - on yhä sinkku (eikä haittaa!), taiteilija, opettaja - ja jota ei kiinnosta elämä keittiössä... sori, nyt varmaan romahdit.

ja mun romahdukset liittyvät todellisiin kriiseihin, eikä siihen, että jukka on jättänyt sukat lattialle tai sammunut eteiseen... ihmisillä on ihan oikeita elämiäkin kasvukipuineen.

Onko tää muka aikuinen ihminen :O Ei ainakaan kirjoitustyylistä päätellen. Onneksi näitä ei livenä näy.

Vierailija
49/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tunnistan Antskusta myös itseäni. En näe Antskua mitenkään pikkutyttönä tai yksinkertaisena hahmona, vaan epävarmana ja tunteellisena nuorena naisena. Se paidanhiojen vetely, huulten laittaminen yhteen ja ujosti ympärilleen katselu on yksi mitä itse teen ihmisten ilmoilla. Joskus myös kosken hiuksiin ja sitäkin Antsku tekee. Antsku on myös siinä vaiheessa samanlainen että pelkää romahtavansa ellei saa tukea. Minä en kylläkään soita heti kaverille ja nillitä kun on vaikeaa :) Mutta minullakin on sellainen "kuuntelija-ystävä" kuten se Maikki :D

[/quote]

No, toivottavasti, kun aikuistut, saat itsevarmuutta lisää, eikä tarvitse vedellä hihoja, kuin pikkulikka. Matkustele, äläkä jää pikkukylää ihmettelemään.

[/quote]

Asun kaupungissa ja matkustan noin 1-2 kertaa kahden vuoden aikana ulkomaille. Se hihojen vetely ja huulten yhteen laittaminen on vaan sellainen tapa, ei ole lähtenyt vielä 25 ikävuoteen mennessä :D Miksi se minun epävarmuus sinua niin häiritsee? Ei ole mitään tarvetta esittää vanhempaa, kokeneempaa ja kovempaa kuin oikeasti on. Sinulla taitaa olla.

Vierailija
50/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 11:26"]

En tunne ketään tuollaista naista. Joku ala/yläasteelainen pikkulikka on ehkä tollanen, mut pliis!

Tuollainen nainenhan on niiin supertylsä, että kuka tuollaisen haluaisi edes kaveripiiriinsä?

Miehen täytyy olla idiootti ja heikko, et tollanen nainen /tyttö aiheuttaaa mitään. Aivotoiminta tuuttaa nollaa.

[/quote]

No voi daa. Sähän se ymmärrät taas oikein mallikkaasti mistä on kyse.

Vierailija
51/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:02"]

Nää jotka ei tajuu Antskuu ei varmaan tajunnu Sanna-Raipeakaan. Joskus vaan yksinkertainen on hauskinta :) 

[/quote]

Ehkä jotkut niistä, jotka eivät tajua mikä Antskussa on se juttu, ovat itse sellaisia oman elämänsä Antskuja ja sen lisäksi vähän kykenemättömiä itsereflektioon jolloin ei osata nähdä itseään siinä hahmossa :D

[/quote]

Päin vastoin: en tajua, mikä Antskussa on hauskaa, koska olen itse täysin erilaista naistyyppiä. Reissaan rinkka selässä, eikä tulisi mieleenkään elää tollasta perhe-elämä -sössötystä, jossa pienet piirit.

Olen romahtanyt elämässäni monta kertaa, mut hiukka rankemmin kuin tollanen pullamössö.

Oikeen vituttaa kattoa tollasta hahmoa, kun en voi sietää tuollaisia kakara-naisia, jos niitä jossain edes on. En onneksi tunne ketään. Huulirasvaa käyttää ala-asteelaiset tytöt, jota Antsku maksimissaan muistuttaa.

Sanna Raipeen kaltaisiin tyttöihin olen törmännyt paljonkin. Siinä oli jotain todella erityistä, kun oli niin ujo ja rohkee samalla kertaa.

[/quote]

Ehkä se voisi ainakin opettaa sulle jotain itsestäsi, jos joku sketsihahmo sut saa noin kiivastumaan.

Vierailija
52/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis, sanokaa mulle että tuo reissaava itsellinen nainen vaan proivoilee! :D Toisaalta onhan se hauskaa, jos joku harmiton sketsihahmo pistää jollakulla noinkin itsellisellä ihmisellä pakan noin pahasti sekaisin, saavutus kyllä sekin :D

Vierailija
53/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt Putouksesta, mutta tunnen Antskua kohtaan tunteita, joita en osaa luokitella! :D Komea mies, josta kuoriutui kaunis, herkkä nuori nainen...

Juuri se hienovaraisuus: ne eleet, katseet, äänenpainot ja lopussa vielä hymyili ihanan aidon oloisesti!

Antskusta varmaan eivät tykkää juuri ne, joiden mielestä on hauskaa kun joltain näkyy pylly...

Vierailija
54/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 22:47"]

Homo.

[/quote]

Höh! Miten niin? Poikakin (17v) totesi, että jos Antsku olis oikea henkilä niin se olis kyllä kaunis ja moni ihastuis siihen...ihan ok. Tuskin AP kään tarkoitti, että oikeasti siihen ihastui vaan niinkuin , että tuo roolihahmo on ihastuttava. Niin onkin. Nätti nainen, kauniit piirteet ja muutenkin suloinen!

Niin ja MIKKO ZETTERBERG oli tosiaan ihana, itsekin ihastuin häneen (vaikka olenkin nainen) eikä se minusta lesboa tee. Tiedän kyllä että se oli vain roolihahmo, mut jos ois ollut oikee niin ois ollut ihana.

Vierailija
55/68 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh ihastuin Keekkiin jotenkin tuo hahmo oli upean raju jätkä huh. Olen nainen.

Vierailija
56/68 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
57/68 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
58/68 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:07"]

Mielestäni liian lähellä parin vuoden takaista Kristan Jossua.

[/quote]

TÄH? :D No onpa tosi lähellä.

Vierailija
59/68 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn, kun sieltä Antskun seudulta ei ole tuttuja saati että oisin käynyt: Puhuuko Vatanen murteen oikein? Onko se ihan napakymppi vai sinne päin? Ei kuulosta yhtään tutulle mun korvaan, vaikka monta savokarjalaista puhujaa on tutuissa ja sukulaisissa, mutta enempi pohjoisempaan menee vissiin se.

Vierailija
60/68 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pohjoisempaan menee me mulle tutut murteet.