Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin Putous-Antskuun

Vierailija
14.01.2014 |

Mahtavat maneerit. Oikein mieli pehmeni tästä hahmosta, rinnassa tuntui hassulta, päässä huippasi. Olen täysin myyty.

Olen mies. Löytyykö kohtalotovereita?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussilla on ah niin iiihhanat silmät..aina sellainen pilke silmakulmassa kun humuilee. Edes tuo naiseksi meikkaaminen ei häivyttänyt sitä jotain..näytti aika hyvältä naisenakin. :D Pitkä soomalaine mees..uh.

Vierailija
22/68 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussilla on ah niin iiihhanat silmät..aina sellainen pilke silmakulmassa kun humuilee. Edes tuo naiseksi meikkaaminen ei häivyttänyt sitä jotain..näytti aika hyvältä naisenakin. :D Pitkä soomalaine mees..uh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antsku osoittaa kyntensä varmaan seuraavissa jaksoissa. Ei mullekaan heti kolahtanut, mutta ensivaikutelma ei aina kerro koko totuutta. 

Vierailija
24/68 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 09:04"]

Antsku oli minunkin suosikki. Opiskelin aikoinani Savonlinnassa ja tuli niin mieleen Parikkala-Imatra-Lappeenranta opiskelukaverit:)

[/quote]

Mun mielestä ne on sellaisia kalkattajia. Antsku on jotenkin kovin eteerinen ollakseen karjalainen.

Vierailija
25/68 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jotka ei tajuu Antskuu ei varmaan tajunnu Sanna-Raipeakaan. Joskus vaan yksinkertainen on hauskinta :) 

Vierailija
26/68 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, munkin mielestä on vähän epäselvää että mikä se on. Puhe on junttimaista mutta vaatteet ja kaunis meikki ei sovi kuvaan.

Vierailija
27/68 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni liian lähellä parin vuoden takaista Kristan Jossua.

Vierailija
28/68 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin antskusta yleisnaisellisia piirteitä, joihin samastuin. Hyvän näyttelijän merkki on, että katsoja unohtaa katsovansa jussi vatasta. Kehon asentoja myöten oli tavoitettu naisen olemus, ihailin sitä. Ja ah niin liikuttavan pehmeä persoona, ukolle oli tehty ruokaakin pakkaseen (:

Vierailija
29/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitä makiaa taas saadaan niin hitokseen!

Vierailija
30/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:21"]

Kysyn, kun sieltä Antskun seudulta ei ole tuttuja saati että oisin käynyt: Puhuuko Vatanen murteen oikein? Onko se ihan napakymppi vai sinne päin? Ei kuulosta yhtään tutulle mun korvaan, vaikka monta savokarjalaista puhujaa on tutuissa ja sukulaisissa, mutta enempi pohjoisempaan menee vissiin se.

[/quote]

Sinnepäin eli jyvällä kyllä on:) Lappeenranta, Joutseno (kuuluu nyk.Lappeenrantaan) ja Imatra ovat lähekkäin toisiaan, mutta murteen suhteen löytyy vivahde-eroja.

Vierailija
31/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, mutta olen aina inhonnut näitä median hehkuttamia typeriä ohjelmia ja viihdepläjäyksiä. Mutta viime lauantaina olin sukulaisissa ja siellä katsottiin Putousta ja tämä Antsku jäi mieleen ja minun on tänään pakko katsoa eka kertaa kotona kyseistä ohjelmaa.

Se harakka minusta oli ärsyttävä, joka hoki että ymmärrän, ymmärrän. Siitä tyypistä olisi saanut todella hyvän, ellei se näyttelijä olisi ollut niin hysteerinen koko ajan ja hokenut ja kaakottanut. Muuten olisi ollut todella hyvä.

Vierailija
32/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi myöskään sietää hehkutusta putouksen ympärillä, mutta antskun katsoin netistä ja se hauska! oma kesksuteluohjelmalle antskulle!

vatanen on huippinäyttelijä, naista on vaikea esittää noin uskottavasti. elekieli oli mahtava huulikiilteen lisäyksineen ja hihojen kiskomisineen. 

Vierailija
33/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, tänään tulee taas Putous! =)

Vierailija
34/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään tuollaista naista. Joku ala/yläasteelainen pikkulikka on ehkä tollanen, mut pliis!

Tuollainen nainenhan on niiin supertylsä, että kuka tuollaisen haluaisi edes kaveripiiriinsä?

Miehen täytyy olla idiootti ja heikko, et tollanen nainen /tyttö aiheuttaaa mitään. Aivotoiminta tuuttaa nollaa.

Vierailija
35/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tunnistan Antskusta myös itseäni. En näe Antskua mitenkään pikkutyttönä tai yksinkertaisena hahmona, vaan epävarmana ja tunteellisena nuorena naisena. Se paidanhiojen vetely, huulten laittaminen yhteen ja ujosti ympärilleen katselu on yksi mitä itse teen ihmisten ilmoilla. Joskus myös kosken hiuksiin ja sitäkin Antsku tekee. Antsku on myös siinä vaiheessa samanlainen että pelkää romahtavansa ellei saa tukea. Minä en kylläkään soita heti kaverille ja nillitä kun on vaikeaa :) Mutta minullakin on sellainen "kuuntelija-ystävä" kuten se Maikki :D

Vierailija
36/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:02"]

Nää jotka ei tajuu Antskuu ei varmaan tajunnu Sanna-Raipeakaan. Joskus vaan yksinkertainen on hauskinta :) 

[/quote]

Ehkä jotkut niistä, jotka eivät tajua mikä Antskussa on se juttu, ovat itse sellaisia oman elämänsä Antskuja ja sen lisäksi vähän kykenemättömiä itsereflektioon jolloin ei osata nähdä itseään siinä hahmossa :D

[/quote]

Päin vastoin: en tajua, mikä Antskussa on hauskaa, koska olen itse täysin erilaista naistyyppiä. Reissaan rinkka selässä, eikä tulisi mieleenkään elää tollasta perhe-elämä -sössötystä, jossa pienet piirit.

Olen romahtanyt elämässäni monta kertaa, mut hiukka rankemmin kuin tollanen pullamössö.

Oikeen vituttaa kattoa tollasta hahmoa, kun en voi sietää tuollaisia kakara-naisia, jos niitä jossain edes on. En onneksi tunne ketään. Huulirasvaa käyttää ala-asteelaiset tytöt, jota Antsku maksimissaan muistuttaa.

Sanna Raipeen kaltaisiin tyttöihin olen törmännyt paljonkin. Siinä oli jotain todella erityistä, kun oli niin ujo ja rohkee samalla kertaa.

Vierailija
37/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 23:03"]

Ansku on ehdoton suosikkini, koska hän on niin totta. Romahtaakin vähän väliä.

[/quote]

Tunnen tosielämän Mikko Zetterbergin. Asuu Savonlinnassa päin. Voin antaa yhteystiedot.

Vierailija
38/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 11:26"]

En tunne ketään tuollaista naista. Joku ala/yläasteelainen pikkulikka on ehkä tollanen, mut pliis!

Tuollainen nainenhan on niiin supertylsä, että kuka tuollaisen haluaisi edes kaveripiiriinsä?

Miehen täytyy olla idiootti ja heikko, et tollanen nainen /tyttö aiheuttaaa mitään. Aivotoiminta tuuttaa nollaa.

[/quote]

Niin no, kaikkihan eivät pidä minäminäminä -pyrkyreitä, tyrkkyjä ihmisiä kovinkaan haviteltava seurana. Ja heiltä ketkä edellä mainittuja hamuavat piireihinsä, jääkin sitten muiden kuin itsensä kaltaisten ihmisten arvo ihan iloisesti jopa koko elämänsä ajan tajuamatta. Se on muuten sketsihahmo tuo Antsku, jos et siis tajunnut. Siltä pohjalta ja siihen soveltaen nämä ihmiset ovat tähän ketjuun oletettavastikin vastanneet, joten tuskin ihan todellisesti niin kuin hän olisi aivan oikea ihminen tuollaisenaan. Huoh.

Vierailija
39/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä huomasin että myös Jaakko Saariluoma ihastui :) Katsoi Antskua sillä tavalla ja ne "no voi" vastaukset.

Vierailija
40/68 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 11:37"]

Niin no, kaikkihan eivät pidä minäminäminä -pyrkyreitä, tyrkkyjä ihmisiä kovinkaan haviteltava seurana. Ja heiltä ketkä edellä mainittuja hamuavat piireihinsä, jääkin sitten muiden kuin itsensä kaltaisten ihmisten arvo ihan iloisesti jopa koko elämänsä ajan tajuamatta. Se on muuten sketsihahmo tuo Antsku, jos et siis tajunnut. Siltä pohjalta ja siihen soveltaen nämä ihmiset ovat tähän ketjuun oletettavastikin vastanneet, joten tuskin ihan todellisesti niin kuin hän olisi aivan oikea ihminen tuollaisenaan. Huoh.

[/quote]

Joo, no, en ole minäminäpyrkyri, vaan itsellinen reissunainen. Hiljainen ja ujokin: siksi tajuan Sanna Raipe -hahmoakin.

Antsku on vaan niin superäitelä, että mua oksettaa. En haluaisin tutustua kaltaiseensa. Mua ei kiinnosta huulirasvat ja meikit... Vatasen transupuoli. Tosin mua ällöttää myös ylimakeat homohahmotkin. Sama juttu. Teennäinen ja äitelä. Pinnallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi