Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 22v ja minulla on keuhkosyöpä. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
14.01.2014 |

Jos on jotain kysyttävää, antaa palaa. Vastaan mielelläni.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:57"]21, voisitko räyhätä jossain muualla.

[/quote]

En räyhää, korjaan valheellista tietoa

Vierailija
102/113 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero-ikäinen sukulaislapsi sairastui keuhkosyöpään. Ei ole altistunut missään vaiheessa tupakan savulle.

Suvussamme syöpägeeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katkera että juuri sinulle osui tämä kohtalo? Polttivatko vanhempasi siis pienenä kotona vai miten olet altistunut tupakansavulle? Jos näin on niin oletko vihainen vanhemmillesi?

Monet tupakoitsijatkaan ei saa keuhkosyöpää (varsinkaan noin nuorena..), mitä ajattelet kun näet ihmisten tupakoivan?

Kaikkea hyvää ja voimia sinulle!

Vierailija
104/113 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään vuotta 2014 ja porukka ei tiedä että virallisten tutkimusten mukaan tupakka aiheuttaa 90% keuhkosyövistä

Vierailija
105/113 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:56"]

Käytkö hoidoissa julkisella vai yksityisellä puolella? Oletko saanut hyvää hoitoa? 

[/quote]

Yksityisellä Helsingissä käyn. Koen saavani tarpeeksi hyvää hoitoa, lieventävät kipuja mitä on. Lääkärit ainakin ystävällisiä ja pitävät hyvin ajan tasalla.

Vierailija
106/113 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö kuolemaa? Yritätkö ottaa nyt elämästä kaiken irti, millaisia asioita teet? Opiskeletko tai käytkö töissä? Miten läheiset/kaverit suhtautuu asiaan? Seurusteletko?

Vierailija
107/113 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:59"]

Oletko katkera että juuri sinulle osui tämä kohtalo? Polttivatko vanhempasi siis pienenä kotona vai miten olet altistunut tupakansavulle? Jos näin on niin oletko vihainen vanhemmillesi?

Monet tupakoitsijatkaan ei saa keuhkosyöpää (varsinkaan noin nuorena..), mitä ajattelet kun näet ihmisten tupakoivan?

Kaikkea hyvää ja voimia sinulle!

[/quote]

Joo, äiti poltti sisällä aina kun olin pieni, myös kun oli raskaana. En ole heille katkera, en usko että he tahallaan halusivat minua altistaa, olivat vain ajattelemattomia. En ole katkera siitä mitä käy, mitä se katkeruus enää auttaa mihinkään? Mieluummin olen iloinen loppuelämäni kuin katkera.

Kun näen ihmisen polttavan, ajattelen että se on ihan hänen oma asiansa. Ei mua hetkauta mitä muut ihmiset tekevät. Saavat sitten syövän jos saavat, riskin tietää kyllä jokainen tupakoitsija.

Vierailija
108/113 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani, mutta toivon että löydät itsesi kanssa jonkinlaisen rauhan.

Kaikkihan me kuollaan, ja harva tietää paljonko itsellä on aikaa jäljellä. Se ei tarkoita sitä, etteikö lyhyempikin elämä voisi olla täysi ja arvokas. Nauti elämästäsi, mutta älä ota "suorituspaineita".

Toivottavasti et loukkaantunut ja ymmärsit mitä hain takaa. Toivon sinulle iloa ja rakkautta.

Vierailija
109/113 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 20:05"]

Pelkäätkö kuolemaa? Yritätkö ottaa nyt elämästä kaiken irti, millaisia asioita teet? Opiskeletko tai käytkö töissä? Miten läheiset/kaverit suhtautuu asiaan? Seurusteletko?

[/quote]

Pelkäänkö.. Aika vaikea sanoa. Kun tiedän että kuolen pian, niin se ei sinänsä pelota, mutta saattaa tulla kuolemanpelko sillon kun loppu on oikeesti lähellä eikä varmana ole ehtinyt tehdä kaikkea mitä halusi.

En opiskele enkä ole töissä, sillä nyt vietän loppuelämäni vapaata elämää. Rahaa kyllä löytyy elämiseen, sain juuri ison perinnön. En seurustele, enkä voisikaan tällä hetkellä. En haluais ketään jättää siihen tilanteeseen että oma rakas kuolee..

Vierailija
110/113 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain sanoa, että kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
111/113 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla erittäin varakas nuori henkilö, jos pystyt kustantamaan yksityisen syöpähoidon. Katselin kerran huvikseni Docrateen hinnastoa ja olin pyörtyä... Ja varsin hyväkuntoinenkin olet ollaksesi noinkin terminaalivaiheessa, jos on mielessä vielä matkustelu. Eikö sinulle kerry pkeuranestettä? Eikö ole askitesnestettä, luustokipuja tai neurologisia oireita, kun tauti on kerran pahasti levinnytkin? Heikentävätkö hoidot kuntoasi, tuskin ihan buranalla pärjäilet?

Vierailija
112/113 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:41"]Aika kovaa syyllistämistä, vain yksi kolmesta keuhkosyövän päätyypistä liittyy vahvasti tupakointiin. Muut voi aiheutua kelle vaan, ihan millon vaan.

Osanotot AP :(

[/quote]

Täyttä paskaa. 90% keuhkosyövistä johtuu tupakasta!

[/quote]

Äläpä viitsi jauhaa täyttä paskaa. Huomaan että tupakkapropaganda on purrut kohdallasi.

[/quote]

Ei ole oma mielipiteeni vaan suomalaisten lääkärien ja tutkijoiden. Olet sairas tapaus.

Vierailija
113/113 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 20:12"]

Halusin vain sanoa, että kaikkea hyvää sinulle!

[/quote]

Kiitos :) kyllä yllättävän paljon tuntemattomienkin ihmisten toivottelut piristää päivää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan