Olen 22v ja minulla on keuhkosyöpä. Haluatko kysyä jotain?
Jos on jotain kysyttävää, antaa palaa. Vastaan mielelläni.
Kommentit (113)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:39"]
Miten olet voinut saada keuhkosyövän tuossa iässä? Polttanut 10 vuotta? Onko sinulla elinajanodote? :O
[/quote]
Voivoi kun se tupakointi ei ole läheskään ainoa keuhkosyövän syy! Miten tietämättömiä täällä oikein ollaan?
[/quote]
Kerran yksi tyyppi veti asbestia henkeen ja sai syövän, joten varmana ei johdu pelkästään tupakasta suoranaisesti tai välillisesti! Miten tietämättömiä täällä oikein ollaan?
[/quote]
90% johtuu tupakasta, 10% johtuu muista tekijöistä esim. Asbestista jne
Mua oksettaa ap:n kaltaiset pellet.
Itse olen oikea syöpäpotilas ja juuri huomenna menossa osastolle hoitoihin, en ymmärrä miten joku viitsi pilailla tällaisella asialla.
Kiva kun mullakin on tuollainen painon tunne rintakehällä...
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 20:26"]
Minne aiot matkustaa?
[/quote]
Unkariin :) Ihana maa. Haluan käydä Budapestissä vielä kun voin.
Mitä olet ajatellut kuoleman jälkeisestä osuudesta? Kiinnostaisiko taivas?
Heh, sopivasti jätetään vastaamatta tarkentaviin kysymyksiin.
"Valitettavasti nuoressa kropassa solut uusiutuvat nopeasti ja syöpä leviää helposti ja nopeasti, myös päähän. Sytostaatit tai muutkaan syöpähoidot eivät auta, jos tauti pääsee päähän asti. Voit saada kortisonia ja sädehoitoa, mutta se on vain ensiapua....
Elä päiväsi nauttien luonnon ihananista pienistä ihmeistä ja tee sopu itsesi ja läheistesi kanssa."
Siinä sinulle ap ohje Nuoret syöpäpotilaat-sivustolta. Mutta varmaan tuon jo tiesitkin.
Edelleen kyselen, että onko se pienisoluinen vai ei- pienisoluinen?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 20:42"]
Kiva kun mullakin on tuollainen painon tunne rintakehällä...
[/quote]
Lääkäriin, mars!
Hei! Kerro oireesi joilla hakeuduit lääkäriin. Itseäni pelottaa kovasti keuhkosyöpä mutta turhaan ei viitsisi lääkäreillä juosta.
Anteeksi mutta en tajua miten joku tälläinen asia tekee minusta 'pellen'. Kun kerron totuudenmukasesti saamistani hoidoista ja suunnitelmistani? Keuhkosyöpää voi hoitaa muuallakin kuin Suomessa, enkä käy lääkärissä vain 'silloin tällöin'. Ihmiset tuomitsevat vaikkeivät ole saaneet edes kokonaiskuvaa tilanteesta vielä.
Syöpäni on levinnyt luustoon, ja se on tyypiltään ei-pienisoluinen keuhkosyöpä. Minua hoidetaan lääkkeillä, sillä leikkauksesta ei olisi enää mitään hyötyä. Lääkärit keskittyvät minun tahdostani nyt kipujen lieventämiseen. Kun tauti todettiin, kävin hetken solusalpaaja ja sädehoidoissa, mutta sitten kun sain tietää että on parantumaton, ihan oikeasti on, niin päätin etten halua kärsiä enempää niistä hoidoista.
Hei, me ei vielä tiedetä, että 90% keuhkosyövistä johtuu tupakasta !!!
Haloo, olihan kaikki hereillä?!!?
Joku saa kiksejä täällä syöpäpotilasta esittäessään. Ei tule tietoa mistään niistä syöpätyyppiin, hoitoihin ym. liittyvistä faktoista, mitä täällä on kyselty. Tuon ikäiselle, jolla kykyä matkustaa ja kuukausia -vuosi elinaikaa, on varmasti hoitoja vielä käytössä. Ei ole nyt kyllä oikea potilas kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 20:51"]
Anteeksi mutta en tajua miten joku tälläinen asia tekee minusta 'pellen'. Kun kerron totuudenmukasesti saamistani hoidoista ja suunnitelmistani?
[/quote]
Jätit vastaamatta aika moneen kysymykseen. Kyllähän se ihmetyttää.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 20:51"]
Anteeksi mutta en tajua miten joku tälläinen asia tekee minusta 'pellen'. Kun kerron totuudenmukasesti saamistani hoidoista ja suunnitelmistani?
[/quote]
Jätit vastaamatta aika moneen kysymykseen. Kyllähän se ihmetyttää.
[/quote]
Ja saitte vastauksenne. Antakaa toisen olla!
hyviä vointeja! nauti kaikesta niin paljon kuin voit. kaikkea kivaa sulle :)
Just joo. Nyt käykin sitten ulkomailla hoidoissa, kun aiemmin kerrottu ei oikein täsmää täkäläiseen systeemiin.
Miksi ihmeessä suomalaisena kävisit ulkomailla syövän privaattihoidossa, kun Suomessa syöpien hoito on huipputasoa ja maksetaan verovaroin? Yksityistäkin hoitoa saa Suomesta niin halutessaan mutta syövissä harvoin tarpeen tai hyödyksi. Venäjälläkö käyt vai jossain saksalaisella homeopaattiklinikalla? Loppuvaiheen palliatiivisessa hoidossa toki voi olla tarvetta esim. hoitoon hoitokodissa tms. mutta sinä et ole siinä vaiheessa ilmeisesti vielä.
(Edelleen epäilen tarinasi todenperäisyyttä. Ehkä piti käydä äkkiä kaivamassa tietoa netistä, että saa jotain uskottavuutta tarinaan ja trollaus voi jatkua...)
Tunteeko äitisi syyllisyyttä sairastumisestasi?