Olen 22v ja minulla on keuhkosyöpä. Haluatko kysyä jotain?
Jos on jotain kysyttävää, antaa palaa. Vastaan mielelläni.
Kommentit (113)
Heii ehkä ap:lla oli ihan hyvä tarkoitusperä? Haluaa tällaisella tarinalla tehdä tupakoinninvastaista kampanjointia pienten lasten äitien parissa.
Taustatyötä olisi kyllä kannattanut tehdä vähän paremmin jotta juttu olisi uskottava.
Yritä nauttia läheisten kanssa jäljellä olevasta ajasta niin paljon kuin suinkin on mahdollista! Itse uskon vahvasti ettei elämä pääty tähän,tästä todisteina mm lukemattomia rajatilakokemuksia. Miten itse näet asian?!Voimia!
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 19:59"]
Taapero-ikäinen sukulaislapsi sairastui keuhkosyöpään. Ei ole altistunut missään vaiheessa tupakan savulle.
Suvussamme syöpägeeni.
[/quote]paraniko??
Kun sädehoito aloitetaan, se viedään kyllä suunnitelman mukaan loppuun. Ei sitä anneta niinkuin Housessa, että annetaas totanoinnii öö vaiks vähän tosta sädehoitoo jos se vaikka auttais. Maksatko muuten hoidot ulkomaillakin itse jos vaikka tulee tarvetta äkilliselle pleurapunktiolle? Tai suoli menee tukkoon ja alat oksentaa kakkaa? Tuskin sulle matkavakuutusta enää myönnetään... Kiva sit olla henkihaukkona ja hädissään jossain Unkarissa Lazlojen sairaalassa kun yleistila yhtäkkiä romahtaa. No, ehkä olet niin kosmopoliitti että sukkuloit senkin tilanteen henkitoreissasi suit sait sukkelaan.
Kun sädehoito aloitetaan, se viedään kyllä suunnitelman mukaan loppuun. Ei sitä anneta niinkuin Housessa, että annetaas totanoinnii öö vaiks vähän tosta sädehoitoo jos se vaikka auttais. Maksatko muuten hoidot ulkomaillakin itse jos vaikka tulee tarvetta äkilliselle pleurapunktiolle? Tai suoli menee tukkoon ja alat oksentaa kakkaa? Tuskin sulle matkavakuutusta enää myönnetään... Kiva sit olla henkihaukkona ja hädissään jossain Unkarissa Lazlojen sairaalassa kun yleistila yhtäkkiä romahtaa. No, ehkä olet niin kosmopoliitti että sukkuloit senkin tilanteen henkitoreissasi suit sait sukkelaan.
Ap on juuri nyt googlamassa tietoa millä kuulostaisi uskottavammalta.
Sanoinko missään vaiheessa että käyn ulkomailla syöpähoidossa? Sanoin, että jos _täytyy_ käydä hoidossa kun olen matkalla (jota suunnittelin siis 5pvä mittaiseksi) niin se onnistuu ulkomaillakin. Jos on joku tilanne missä tarvitsee syöpään erikoistunutta lääkäriä.
-AP-
Uskomatonta tuubaa, nr 79. Tarjoatko uskoa, henkiparannusta, magneettirannekkeita vai pakuriuutetta? Jättiannoksia hiveaineita, koivuntuhkaa tai sian selkäydintä? Syöpäpotilaita hoitavana taidan kuitenkin tietää asiasta hieman sinua enemmän. Tutkimukset ja hoidot ovat kehittyneet koko ajan ja ihmiset parantuvat monista syövistä ja nekin, jotka eivät kokonaan parane, saavat usein vuosia lisäaikaa elämäänsä. Toki nopeasti etenevät nuorten ihmisten aggressiviset syövät ovat aina haaste ja samalla surun aihe myös meille ammattilaisille.
Isäni sairastui keuhkosyöpään.Oksensi verta.Syöpä oli lähtöisin keuhkorakkulasta ja ei leikattavissa.Kipulääkityksenä oli morfiinipilleri.Isäni menehtyi keuhkokuumeeseen kotona.
Voimia ap:lle ja pahoittelut sairastumisestasi.
;_; Toivottavasti paranet! Ei kukaan sais kuolla niin nuorena.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 21:20"]
Uskomatonta tuubaa, nr 79. Tarjoatko uskoa, henkiparannusta, magneettirannekkeita vai pakuriuutetta? Jättiannoksia hiveaineita, koivuntuhkaa tai sian selkäydintä? Syöpäpotilaita hoitavana taidan kuitenkin tietää asiasta hieman sinua enemmän. Tutkimukset ja hoidot ovat kehittyneet koko ajan ja ihmiset parantuvat monista syövistä ja nekin, jotka eivät kokonaan parane, saavat usein vuosia lisäaikaa elämäänsä. Toki nopeasti etenevät nuorten ihmisten aggressiviset syövät ovat aina haaste ja samalla surun aihe myös meille ammattilaisille.
[/quote]
Tarjoan mahdollisuuden joka pitäisi mielestäni tarjota jokaiselle joka haluaa. Kyseessä ei ole henkimaailman asiat tai kotikutoinen "vaihtoehtolääketiede", vaan kyseessä on vuosikymmeniä ansiokkaasti kehitetty nanoteknologia.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 21:19"]
Jos on joku tilanne missä tarvitsee syöpään erikoistunutta lääkäriä.
-AP-
[/quote]
Kuulostaa todella uskottavalle, "joku tilanne" ja "syöpään erikoistunut lääkäri".
Näkyikö syöpä thoraxissa vai millä kuvauksella se havaittiin? Mitä muita tutkimuksia tehtiin?
Voimia ja lämpimiä ajatuksia sinulle, ap!
Eli ulkomaan 5 päivän matkalla yrittäisit (jos jotain sattuu) mennä "syöpään erikoistuneen lääkärin" puheille?? ;-D
Tämä viimeistään todisti jutun provoksi.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 21:30"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 21:19"]
Jos on joku tilanne missä tarvitsee syöpään erikoistunutta lääkäriä.
-AP-
[/quote]
Kuulostaa todella uskottavalle, "joku tilanne" ja "syöpään erikoistunut lääkäri".
[/quote]
Eli tässä pitää alkaa erittelemään tilanteita mitä voi sattua ja johon lääkäriä tarvitsee? :D selvä. Ei mua haittaa vaikka jotkut ei usko tätä todenperäiseksi, eihän se muhun edes vaikuta millään tasolla. Kiitokset kaikille niille jotka jaksaa olla tukena näinkin anonyymille henkilölle :)
Mitä tutkimuksia sinulle tehtiin taudin toteamiseksi?
Miksi normaali sairaala tai lääkäri ei kävisi siellä ulkomaan matkalla?
Toistaiseksi suurimmalla osalla ihmisistä todennäköisyys kuolla on 100%. Vaikka syöpä onkin parannettavissa, siihen käytettävä teknologia pidetään poissa suuren yleisön saatavilta.
Suomalaisesta syöpähoidosta et saa kuin teetä ja sympatiaa, ja loppuvaiheessa sitten morfiinia kipupumpusta.
Jos kuitenkin haluat elää vanhaksi tai sen ylikin, voin tarjota siihen mahdollisuuden.