En tajua ihmisiä, jotka ovat kotona ilman rintsikoita
Kommentit (75)
Mikä estää minua pukemasta niitä sitten kun lähden ulos? Kotona olen tosiaankin ilman. Hyi, minua!
Olen kotona aina ilman rintalivejä, paitsi jos sattuu olemaan vieraita.
Talvella en käytä rintsikoita kuin töissä ja liikuntaharrastuksessa. Koiran kanssa lenkkeillessäkään en käytä rintaliivejä. Talvella laitan päälle kohtuu kireän lämpökerrastopaidan ja se riittää.
Kesällä käytän kireähköä toppia liivien sijaan.
Inhoan rintsikoita
Sappikivet, joillakin puristaa ja hiertää liivi, paksusuoli on pallean kohdalla, voi olla monenlaisia esteitä käytölle. Ellei löydy sattumalta jokin mikä ei purista, sellaisia ei myydä. Pienikokoisille voi olla jotain.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona aina ilman rintalivejä, paitsi jos sattuu olemaan vieraita.
Talvella en käytä rintsikoita kuin töissä ja liikuntaharrastuksessa. Koiran kanssa lenkkeillessäkään en käytä rintaliivejä. Talvella laitan päälle kohtuu kireän lämpökerrastopaidan ja se riittää.
Kesällä käytän kireähköä toppia liivien sijaan.
Inhoan rintsikoita
Miksi inhoat rintsikoita? Mikä sinua vaivaa?
Jos rintoja ei edes ole, on ihan sama.
Olen varsin huolissani sinun jatkuvasta pakkomielteestäsi muiden ihmisten asioihin.
Vierailija kirjoitti:
en oo koskaan käyttänyt.
M45
No pitäisi kyllä käyttää, on isommat hinkit kuin monella naisella.
M46
Vierailija kirjoitti:
Älyvapaa aloitus.
Jos et ole sattunut huomaamaan, tämä ap ei saa koskaan muunlaisia aikaiseksi.
Olisin niin mielelläni, mutta on painavat ja isot riippurinnat niin ei voi. Ammuuuh 🐄
Minä olen nykyään ilman rintaliivejä, kiitos pienennysleikkauksen.
Mukavampi kotona olla ilman liivejä. Saatan ruokakauppaankin mennä ilman liivejä ilman ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos rintoja ei edes ole, on ihan sama.
Kuten samariinikin, ei millään pikkupojan kropalla varustettu mitään rintsikoita tarvi.
Kaikki ei tarvii ja muillakin helpottaa painetta niskoihin.
Ööh monilla on kiinteät täydellisenmuotoiset rinnat?
Näyttävät hyvältä ilman rintsikoita?
Ne rintsikat voi laittaa päälle, kun vaihtaa kotoa lähdettäessä kaupunki-vaatteet päälle. Vai oletko niitä kuvotuksia, jotka lojuu samoilla vaatteilla kotisohvalla kuin liikkuu julkisilla paikoilla?