Mitä alaa opiskella, kun tuntuu että vihaan ihan kaikkea! Vinkkejä?
En tykkää mistään paperi/toimistohommista, v*tuttaisi istua tuolissa koko päivä.
En tykkää ihmisistä, enkä halua olla pääasiallisesti ihmisten kanssa tekemisissä. En siis halua, että työn kohteena on ihmiset. Työkaverit on ihan ok ja niiden kanssa jutskailu.
En tykkää mistään kamalan raskaasta ja fyysisestä, olen kokeillut siivousta ja keho meni 2 kuukaudessa ihan rikki.
Jotain mikä on siltä väliltä, että ei tarvitisis käyttää kamalasti aivoja, eikä olisi liian raskasta. Ja työn kohteena asiat, ei ihmiset.
Ehdotuksia?
Kommentit (48)
Ammattipoliitikko, jos pääset eduskuntaan on liksakin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mene amikseen opiskelemaan laboratorioalan perustutkinto. Tuskin siinä ihan älyttömästi aivoja tarvii.
Ei ole töitä. Olen jo käynyt tämän tutkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Joissain firmoissa on kahviautomaatteja, joita sitten käy putsaamassa ja täyttämässä joku. Ole se tyyppi?
Tää oli mun mielestä ihana ehdotus! Ja sopisi ap:n kriteereihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene amikseen opiskelemaan laboratorioalan perustutkinto. Tuskin siinä ihan älyttömästi aivoja tarvii.
Oletko minä? Sama tutkinto ja samat ajatukset 😂
Mites pysäköinninvalvoja, postinjakaja, hyllyttäjä tai joku teollisuustyö?
Lähihoitajaksi, palkka voi olla jopa 15e/h. Jos eritteet ei ällötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko minä? Sama tutkinto ja samat ajatukset 😂
Mites pysäköinninvalvoja, postinjakaja, hyllyttäjä tai joku teollisuustyö?
Kuulostaa ihan kuolettavan tylsiltä ja masentavilta nuo hommat...ennemmin työttömänä kiitos!
Kuriiri.