Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko oikeutettu korvauksiin?

MeToo
15.10.2020 |

Täällä oli vähän vastaava tarina humalaisten naisten välisestä jutusta niin rohkaistuin MeToo hengessä kertomaan omanikin.

Olen vähän päälle 30-vuotias hetero nainen.

Lyhyesti sanottuna pitkätarina eräiden juhlien tiimoilta jossa 45-vuotias naispuolinen esimieheni esimies houkutteli minut seksiin lupauksilla, että etenisin uralla.

Itse en niin naisiin päin ole, olen mielestäni hetero, mutta olin uralla jumissa ja tuntui että muut saman koulutuksen saaneet olivat minua jo kaikessa edellä ja se hävetti minua.

No kuten varmaan arvata saatatte, suostuin tämän naisen kanssa seksiin. Aluksi kerta piti olla yksi, mutta lopulta hän vaati useampia kertoja kunnes sitä mielestäni voi jo kutsua seksisuhteeksi.

Kuitenkaan urallani en ole edelleenkään noussut niin paljoa kuin toivoin.

Onko tämä laitonta kun olemme kuitenkin seksiä harrastaneet hänen tahdostaan paljon, mutta en mielestäni ole noussut uralla edelleenkään haluammallani tavalla ja nyt nainen katkaisi seksisuhteen kun rupesin asiasta valittamaan ja koen että en vieläkään noussut asemaan jonka ansaitsisin.

Onko tämä hyväksikäyttöä tai jotain muuta mistä voisi saada korvauksia kun lupauksia ei pidetty niin kuin oletin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikon kysymykseen: Et ole oikeutettu mihinkään korvauksiin. Etköhän ole kupannut tätä järjestelmää ihan tarpeeksi.

Vierailija
2/10 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olet. Otat vain puheeksi työpaikalla ja hänen esimiehelleen. Jos ei auta, eikä hän menetä duunia niin voi tehdä ilmoituksen poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olet. Otat vain puheeksi työpaikalla ja hänen esimiehelleen. Jos ei auta, eikä hän menetä duunia niin voi tehdä ilmoituksen poliisille.

Jos ei se auta, niin ilmoitus Puolustusvoimille

Vierailija
4/10 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huo rat jää ilman maksua. Se on voi voi. Nyt vaan katse alas ja kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
5/10 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo jonkinlaista petosta, mutta tämä menettely on kaiken kaikkiaan hyvän tavan vastaista. Enpä tiedä, minkä summan olet menettänyt.

Parempi vaan lopettaa suhde.

Vierailija
6/10 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lotta" se vaan avaa viikoittain keskustelun lesboilun katumisesta.

Vierailija
7/10 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei ollut miespuolinen esimies, silloin olisi ollut helppo tehdä rikosilmoitus asiasta. Nyt vähän vaikeaa, kun olet kuitenkin vapaaehtoisesti suostunut.

Vierailija
8/10 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia jotka suostuvat vapaaehtoisesti seksiin ja sitten kun katuvat niin tekevät rikosilmoituksia yms.

Siinä kärsii oikeat raiskauksen uhrit kun sitten niitäkään ei oteta vakavasti kun jotkut naiset haluaa kostaa miehille/naisille maineen pilaamalla perättömillä seksuaalirikosilmoituksilla naisten fb-ryhmissä tai perusteettomilla rikosilmoituksilla

Vierailija
9/10 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun pitäis saada korvausta jos olet saanut hyvää seksiä naiselta ilmaiseksi? Monethan maksais tuosta lystistä 200€/h. Eli ole varovainen ettei se nainen laita dulle laskua perässä.

Vierailija
10/10 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekkin olen joskus nuorempana humalassa harrastanut muiden naisten kanssa seksiä vaikka selvinpäin ei tee mieli muita naisia mutta en silti tulisi mieleenkään hakea korvauksia.

Jos humalassa hölmöilee niin siitä on turha muita syyttää.

Ensi kerran elä mene kännissä pistämään sitä kieltä toisen naisen alapäähän niin ei tarvitse katua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi