Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisitko miehen jolla on peukalo keskellä kämmentä?

Vierailija
13.01.2014 |

Nykyään miehet eivät ymmärrä mitään taloissa, missä asuvat, autoista, joilla ajavat ja  kädentaidoista yleensä. Elektroniikkaa ei lasketa eikä linuxin conffaaminen ei ole mitään. Hävettää kavereiden puolesta, kun pitää jeesata näitä öljylämmityksen tai sähköasennusten kanssa. Minkälainen nainen valitsee tällaisen miehen?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ainakin istua kämmenelle kun panettaa.

Vierailija
22/38 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet joilla peukku ei ole keskellä kämmentä ovat parempia ihan joka suhteessa :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailmassa elämme tasa-arvon aikaa joten myös naisen tulisi osata nämä asiat. Jos nainen ei siis osaa näitä asioita niin hän on jäänyt auttamattomasti kehityksestä jälkeen.

Kaikki kunnia niille naisille jotka nämä asiat hallitsevat 💪

Vierailija
24/38 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukalo keskellä kämmentä haittaa runkkaamista.

Pakko olisi paneskella joka päivä.

Vierailija
25/38 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse pelkästään et miehet ei osaa vaan ihmiset ei osaa enää mitään eikä korjata mitään. Tosin mitä autoihin tulee niin ei noita uusia sähköpaskoja ja elektroniikkaleluja "autoja " voi edes korjata kun aina vietävä korjaamolle ison laskun kera. Itse ajelen mielelläni vanhalla autolla kun voi korjailla itse. Johan hammasharjoissakinon nykyään avustimet jotka kertoo kun painat lujaa merkkivalolla eli tulevaisuuden ihmiset tuskin enää osaa hampaita pestä

Vierailija
26/38 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottais, totaalinen turnoff jos ei osaa esim. edes öljyjä autoon vaihtaa..

Eli nainen joka ei osaa tuota eikä mitään muutakaan kuin kysellä tyhmiä. Se vasta turnoff on mutta jotkut jaksaa sellasiakin naisia pimpan takia katsoa

Vierailija
27/38 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että seksiä on niin paljon kun haluan silloin kun teen kaikenlaisia hommia. Tehokkainta työtä seksin saantia ajatellen taitaa olla auton tai pesukoneen korjaaminen. Sähkö ja putkityöt myös hyviä.

Vierailija
28/38 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ottaisin, jos miehen tulotaso on sellainen että hän pystyy teettämään alempitasoiset haalarityöt palvelijoilla.

Vierailija
29/38 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin ottaisin, jos miehen tulotaso on sellainen että hän pystyy teettämään alempitasoiset haalarityöt palvelijoilla.

Jes, munaa ja peukaloa ei tarvita kunhan miehellä on riittävän paksu lompakko!

Vierailija
30/38 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peukalo on tarpeeksi iso.

Vierailija
31/38 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin miehen jolla oli peukalo keskellä kämmentä. Harmittihan se, mutta jostain oli pakko antaa periksi. Hänessä onneksi on muita hyviä puolia, kuten uskollisuus, kiltteys, lojaalius, rehellisyys, hän rakastaa minua edelleen kaikkien näiden vuosien jälkeen kuin hullu puuroa, sängyssä loistava jne.

Se riittää että hän tekee raskaat työt, kuten vetisen lumen kolaamisen, ja painavien asioiden nostamisen jne, kun itse en niitä jaksa tehdä. Kyllä hän on tässä vuosien myötä sillä tavalla reipastunut että teki meille uuden terassin. Siitä tuli hyvä, kun oli niin yksinkertainen ja helppo tehdä se. 

Vierailija
32/38 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että seksiä on niin paljon kun haluan silloin kun teen kaikenlaisia hommia. Tehokkainta työtä seksin saantia ajatellen taitaa olla auton tai pesukoneen korjaaminen. Sähkö ja putkityöt myös hyviä.

Onko naisasiakkaat antaneet seksiä kun olet tehnyt noita töitä vai puhutko vaan vaimosta?

Vierailija
33/38 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain, nikkarointitaidot ei kiinnosta mua yhtään. Ei todellakaan tarvitse osata korjata autoja eikä edes vaihtaa renkaita, siihen on ammattilaiset. En ole kiinnostunut käden taidoista, kunhan pää pelaa.

Valitettavasti suuri osa nykyisistä "ammattilaisista" ei hallitse hommiaan. Olen opetellut tekemään kaiken itse. Tässä jouduin pojan mönkijän viemään huoltoon, jotta takuu säilyy. Ei prkle, takuuta olisi vielä jäljellä, mutta tämän huollon jälkeen päätin olla enää viemättä. Ensinnkin huolto on aivan julmetun kallis, ja toisekseen ennen huoltoa ei venttiilit pitäneet ääntä, mutta koska niiden säätö kuului huolto-ohjelmaan, niin sankari huollossa ne sääti päin peetä. Itse sitten avasin koneen kotona, ja korjasin jäljet. Ja tästä pitää maksaa. Aargh.

Ennen, kun ammatit opittiin tekemällä vanhan mestarin valvonnan alla, tuli hyvää jälkeä. Nyt käydään pari vuotta nuuska huulessa amista, ja osataan kaikki. Ihmiset ovat nykyään tottuneet liisn pskaan työhön ja osaamiseen.

Kukaan, ei koskaan tule tekemään meille remonttihommia, autonkorjauksia, eikä edes sähkötöitä. Itse kun teen tulee hyvä. No auton tuulilasin vaihdatin muualla, ja jo toisella kertaa tuli hyvä. Takuuhan tuossakin työssä oli, mutta täytyy se sinne viedä varata aika, ja sekin vatuttaa.

Vierailija
34/38 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen tosimies-larppausketju tää nyt on 😀

Vierailija
35/38 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa tulla, jos se peukalo on tarpeeksi iso.

Vierailija
36/38 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48v mies. Omin käsin olen rakentanut hirsitalon, autotalli, puuliiverin sekä pihasaunan perheelleni. Ainoastaan sähkötyöt on tehny valtuutettu, niissäkin olen ollu johtoa ym vetämässä. Autot, traktorit ym härvelit korjaan ite. Oompa kerinny tekemään vielä 8 lastaki, osa heistä asuu jo omillaan. Suhteemme salaisuus on herskyvä, välillä härskiki huumori sekä sponttaani seksi. Monta kertaa on rakennustyömaalla nusastu. Nykyään kun sattuu vapaat yhtä aikaa, voidaan naida 3-5kertaaki päivässä. Yhdessä oltu 31 vuotta.

Vierailija
37/38 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse miestä hänen osaamisensa perusteella, mutta jos valitsisin, niin ottaisin sitten mieluummin sellaisen joka ymmärtää paljon esim. sijoittamisesta ja taloudesta, kuin sellaisen joka osaa vaihtaa öljyt tai korjata pesukoneen. 

Vierailija
38/38 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä, jos ruuvi putoaa, minä ruuvaan sen kiinni, ei mies. Mutta ei  se meidän juttua haittaa. Yhdessä vuoskymmenet jo.