Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko miehen jolla on peukalo keskellä kämmentä?

Vierailija
13.01.2014 |

Nykyään miehet eivät ymmärrä mitään taloissa, missä asuvat, autoista, joilla ajavat ja  kädentaidoista yleensä. Elektroniikkaa ei lasketa eikä linuxin conffaaminen ei ole mitään. Hävettää kavereiden puolesta, kun pitää jeesata näitä öljylämmityksen tai sähköasennusten kanssa. Minkälainen nainen valitsee tällaisen miehen?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen uskotelkoon itselleen mitä taitoja naiset arvostaa. Homma on kuitenkin niin,  että joku arvostaa käden taitoja, osaa ei kiinnosta. Tiedoksi, naiset ovat erilaisia tässäkin asiassa.

Vierailija
42/47 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi jotain uskottelua, että osa naisista arvostaa miestä jolta hoituu ns. miesten työt ja on voimaa ja osaamista?

Onko sekin uskottelua että jotkut naiset toivovat sivistynyttä, hellää miestä? Salaa himoavat jotain muuta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi. Mun isä on just tollanen uusavuton ja hänen isänsäkin oli kanssa. Ei sellaista "miestä" kukaan kestä.

Vierailija
44/47 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois kätevä hoidella naisen alapäätä ku ois peukalo keskellä kämmentä. Peukku sisään ja muut sormet klitan kimppuun🙄

Vierailija
45/47 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan itte autoni, oon rakentanut pari ok-taloa ja rempannut yhden rintamamiestalon. Konffaan linux palvelimen vasemmalla kädellä. Soitan puolenkymmentä erilaista soitinta. Harrastuksena-50 luvun moottoripyörä. Vaimoksi valikoitui maalaistalon tyttö. Osaa myös kaiken tarpeellisen. Mut hei, ei ollakaan ihan tenavia. Mummit ja vaarit osaa.

Vierailija
46/47 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nainen kysyi aika alkuun kun alettiin viestittelemään että kumpi pysyy paremmin kädessä, vasara vai kauha? Vastasin että molemmat. Enkä kuulemma sittemmin väärin ole vastannut. Seksissä tai ylipäänsä läheisyydessä jne. on ihmetellyt että miten on saanut miehen joka huomioi, halaa, pussaa, kuuntelee, on olkapäänä jne. ja on ihmetellyt varsinkin sitä kuinka tärkeää ja kiehtovaa minulle on hänen tyydyttäminen kun rakastellaan. Ei missään tapauksessa suorituksena vaan rakkaudesta, halusta ja himosta. Ja se on minulle ihan järjettömän kaunista kun nainen saa tyydytystä ja orgasmeja.

Vierailija
47/47 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisitko naisen, jolla on v#ttu väärinpäin jalkovälissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi