Ottaisitko miehen jolla on peukalo keskellä kämmentä?
Nykyään miehet eivät ymmärrä mitään taloissa, missä asuvat, autoista, joilla ajavat ja kädentaidoista yleensä. Elektroniikkaa ei lasketa eikä linuxin conffaaminen ei ole mitään. Hävettää kavereiden puolesta, kun pitää jeesata näitä öljylämmityksen tai sähköasennusten kanssa. Minkälainen nainen valitsee tällaisen miehen?
Kommentit (63)
Miksi se olisi jotain uskottelua, että osa naisista arvostaa miestä jolta hoituu ns. miesten työt ja on voimaa ja osaamista?
Onko sekin uskottelua että jotkut naiset toivovat sivistynyttä, hellää miestä? Salaa himoavat jotain muuta?
En ikinä ottaisi. Mun isä on just tollanen uusavuton ja hänen isänsäkin oli kanssa. Ei sellaista "miestä" kukaan kestä.
Se ois kätevä hoidella naisen alapäätä ku ois peukalo keskellä kämmentä. Peukku sisään ja muut sormet klitan kimppuun🙄
Korjaan itte autoni, oon rakentanut pari ok-taloa ja rempannut yhden rintamamiestalon. Konffaan linux palvelimen vasemmalla kädellä. Soitan puolenkymmentä erilaista soitinta. Harrastuksena-50 luvun moottoripyörä. Vaimoksi valikoitui maalaistalon tyttö. Osaa myös kaiken tarpeellisen. Mut hei, ei ollakaan ihan tenavia. Mummit ja vaarit osaa.
Mun nainen kysyi aika alkuun kun alettiin viestittelemään että kumpi pysyy paremmin kädessä, vasara vai kauha? Vastasin että molemmat. Enkä kuulemma sittemmin väärin ole vastannut. Seksissä tai ylipäänsä läheisyydessä jne. on ihmetellyt että miten on saanut miehen joka huomioi, halaa, pussaa, kuuntelee, on olkapäänä jne. ja on ihmetellyt varsinkin sitä kuinka tärkeää ja kiehtovaa minulle on hänen tyydyttäminen kun rakastellaan. Ei missään tapauksessa suorituksena vaan rakkaudesta, halusta ja himosta. Ja se on minulle ihan järjettömän kaunista kun nainen saa tyydytystä ja orgasmeja.
Ottaisitko naisen, jolla on v#ttu väärinpäin jalkovälissä?
MÄ EN OSAA KORJATA ENKÄ TEHDÄ MITÄÄ TEE SE ITSE HOMMIA TEETÄTÄN ULKOPUOLISELLA FIRMALLA TAI OSTAN VALMIINA KAUPASTA OON MIES JA SILTI MIEHEN HOUSUISSA REHENNELLÄ OSAAN ASIOILLA JA TEE SE ITSE TAIDOILLANI
mulla on peukalo keskellä kämmentä oon mies enkä osaa tehdä mitää korjaus tai rakennus hommia enkä osaa edes polttimoa autoon vaihtaa oon hyvä kumminski tietokone hommis puhelinten päälle ymmärrän jonkun verran silt kannan ylpeänä mihen leimaa
Kunhan miehen kieli ja kulli toimivat ja tulotaso on riittävän korkea, voi nämä huolto- ja remonttihommat teettää ammattilaisilla ja keskittyä oman miehen kanssa oleelliseen.
Ottaisin varmasti. Peukalo pimpissä ja kämmen muuten reiän ympärillä.
MÄ EN OSAA KORJATA MITÄÄ MUTTA RENKAAT MÄ OSAAN VAIHTAA AUTOON SIIHEN SE SITTE JÄÄKI MUISSA ASIOISSA KUTEN PUHELIN YNNÄ MUISSA OON HYVÄ T.MIES
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain, nikkarointitaidot ei kiinnosta mua yhtään. Ei todellakaan tarvitse osata korjata autoja eikä edes vaihtaa renkaita, siihen on ammattilaiset. En ole kiinnostunut käden taidoista, kunhan pää pelaa.
Siinäpä se onkin, että sellaisilla, jotka eivät oikein osaa mitään käsillään tehdä, ei myöskään pää ihan täysin pelaa.
Ei se ole sattumaa, että käsittää-verbi sisältää sanan käsi. Kädentaidot edellyttävät hyviä hoksottimia. Kädet ja aivot toimivat yhteistyössä.
Vierailija kirjoitti:
Nykymaailmassa elämme tasa-arvon aikaa joten myös naisen tulisi osata nämä asiat. Jos nainen ei siis osaa näitä asioita niin hän on jäänyt auttamattomasti kehityksestä jälkeen.
Kaikki kunnia niille naisille jotka nämä asiat hallitsevat 💪
Kyllä osaan. Silti on väsyttävää olla perheessä se ainoa, joka osaa. Kun ei se mies sitten osaa myöskään ommella tai laittaa ruokaa. Eikä sitä kiinnostakaan.
Luulin aluksi, että se ei haittaa, koska minä osaan ja minua kiinnostaa. Mutta kyllä se jumalauta haittaa. Ei koskaan enää.
Meillä vaimo hoitaa kaikki remppahommat ja minä ATK hommat.
Silleen hyvin meillä menee, kun osaavat kävi tekemässä meille parketin, niin mies ruokki ja avas olusia sitä mukaan, kun tarvi. Sitten toisaalta mies käy rakentamassa sähkärin tietokoneen ja asentaa sen ja pitää ajassa kiinni, kuten parin puusepän ja LVI-asentajan työkoneetkin. Lapsilleen rakentanut pelikoneet jne.
Tyypit rakensi meille komeen terassin ja taas saivat saunotukset, syödäkseen ja juodakseen.
Meillä tää toimii, että on erilaisia ihmisiä, eikä kenenkään tarvii haukkua ja hävetä osaamisalueitaan.
Tai ehkä vähän sen yhden, kun ei osannut muuttaa ilman muijaa.
Toki monet eivät varmaan ottaisi. Itse en ota naista joka ei osaa ommella ja kokata. Jokainen tyylillään.
MILLÄ PERUSTEELLA PÄÄTTELET ETTÄ EI PÄÄ TÄYSIN PELAA JOS EI OO KÄDEN TAITOJA ITSEÄ EI YHTÄÄN HAITTAA MIEHENÄ VAIKKA EN MITÄÄ OSAA TEHDÄKKÄÄ AMMATTILAISET ON SITÄ VARTE JA IHIMINEN JOLLA EI OO KÄDEN TAITOJA VOI OLLA HYVÄ MONESSA MUUSSA ASIASSA MÄ OTAN LOUKKAUKSENA SEN JOS MULLE TULLAAN SANOMAAN ETTÄ PÄÄ EI TÄYSIN PELAA IHAN NORMAALI JÄRKINEN TÄSSÅ OLLAAN
Vierailija kirjoitti:
MÄ EN OSAA KORJATA MITÄÄ MUTTA RENKAAT MÄ OSAAN VAIHTAA AUTOON SIIHEN SE SITTE JÄÄKI MUISSA ASIOISSA KUTEN PUHELIN YNNÄ MUISSA OON HYVÄ T.MIES
Osaat myös HUUTAA hyvä mies.
Jokainen uskotelkoon itselleen mitä taitoja naiset arvostaa. Homma on kuitenkin niin, että joku arvostaa käden taitoja, osaa ei kiinnosta. Tiedoksi, naiset ovat erilaisia tässäkin asiassa.