Ottaisitko miehen jolla on peukalo keskellä kämmentä?
Nykyään miehet eivät ymmärrä mitään taloissa, missä asuvat, autoista, joilla ajavat ja kädentaidoista yleensä. Elektroniikkaa ei lasketa eikä linuxin conffaaminen ei ole mitään. Hävettää kavereiden puolesta, kun pitää jeesata näitä öljylämmityksen tai sähköasennusten kanssa. Minkälainen nainen valitsee tällaisen miehen?
Kommentit (47)
Miksi se olisi jotain uskottelua, että osa naisista arvostaa miestä jolta hoituu ns. miesten työt ja on voimaa ja osaamista?
Onko sekin uskottelua että jotkut naiset toivovat sivistynyttä, hellää miestä? Salaa himoavat jotain muuta?
En ikinä ottaisi. Mun isä on just tollanen uusavuton ja hänen isänsäkin oli kanssa. Ei sellaista "miestä" kukaan kestä.
Se ois kätevä hoidella naisen alapäätä ku ois peukalo keskellä kämmentä. Peukku sisään ja muut sormet klitan kimppuun🙄
Korjaan itte autoni, oon rakentanut pari ok-taloa ja rempannut yhden rintamamiestalon. Konffaan linux palvelimen vasemmalla kädellä. Soitan puolenkymmentä erilaista soitinta. Harrastuksena-50 luvun moottoripyörä. Vaimoksi valikoitui maalaistalon tyttö. Osaa myös kaiken tarpeellisen. Mut hei, ei ollakaan ihan tenavia. Mummit ja vaarit osaa.
Mun nainen kysyi aika alkuun kun alettiin viestittelemään että kumpi pysyy paremmin kädessä, vasara vai kauha? Vastasin että molemmat. Enkä kuulemma sittemmin väärin ole vastannut. Seksissä tai ylipäänsä läheisyydessä jne. on ihmetellyt että miten on saanut miehen joka huomioi, halaa, pussaa, kuuntelee, on olkapäänä jne. ja on ihmetellyt varsinkin sitä kuinka tärkeää ja kiehtovaa minulle on hänen tyydyttäminen kun rakastellaan. Ei missään tapauksessa suorituksena vaan rakkaudesta, halusta ja himosta. Ja se on minulle ihan järjettömän kaunista kun nainen saa tyydytystä ja orgasmeja.
Ottaisitko naisen, jolla on v#ttu väärinpäin jalkovälissä?
Jokainen uskotelkoon itselleen mitä taitoja naiset arvostaa. Homma on kuitenkin niin, että joku arvostaa käden taitoja, osaa ei kiinnosta. Tiedoksi, naiset ovat erilaisia tässäkin asiassa.