Miksi Jannika B on joka ohjelmassa?
Jannika B on hyvä esiintyjä ja vaikuttaa hyvältä tyypiltä.
Kuitenkin ihmettelen mitkä ovat ne taiteelliset ansiot, joilla hänet on nostettu Vain Elämää -sarjaan ja moniin muihin ohjelmiin?
Montako Jannikan omaa biisiä osaat nimetä. Minä en yhtäkään. Vai olenko vain kolmekymppisenä liian vanha niitä tietämään?
Kommentit (107)
Taustalla häärii vaikutusvaltainen puoliso.
Kaiken huippu oli, kun Wirtanen järjesti vaimonsa omalle Vain elämää -kaudelleen duetoimaan kanssaan. Valitettavasti Jannika pilasi Evakon laulun omituisella nasaalillaan.
Jos Jannika ei olisi naimisissa Toni Wirtasen kanssa, emme olisi kuulleet hänestä enää vuosiin.
On tuo vähän omituista, kun aikuisen naisen jutut pyörivät lähinnä miehensä ympärillä. Varsinkin kun olisi oiva hetki oikeasti tuoda omaa ammattitaitoaan esille. Joskus Hyvissä ja huonoissa uutisissa rouva kertoi joka jutussaan, mitä mies on mistäkin asiasta mieltä. Joo Jannika, kyllä me jo tiedetään kenen kanssa olet naikkarissa!
Helevetti, että ihmisillä riittää aikaa ja energiaa ihmisille, joita eivät oikeasti tunne ja joista eivät jostain syystä pidä. Mulla on välillä vaikeata löytää aikaa ja energeiaa ihmisille, jotka tunnen ja joista oikeasti pidän.
Kai se mun on vaan pakko kunnioittaa valinnanvapautta.
Voisin katsella Jannikaa enemmänkin, kahteen kertaan katselin eilisen VE:nkin
Itseasiassa tosi hyvä ohjelma ja mukavaaa porukkaa kaikki.
Masu kasvaa Jannikalla
Tällä nauravalla!
Hymyy näkyy soittajalla
Toni Juhanalla!
Masu kasvaa kuvaajalla
Tällä laulajalla!
Kivaa onpa sanoittajalla
Sekä Martalla!
Oli jo.