Miksi Jannika B on joka ohjelmassa?
Jannika B on hyvä esiintyjä ja vaikuttaa hyvältä tyypiltä.
Kuitenkin ihmettelen mitkä ovat ne taiteelliset ansiot, joilla hänet on nostettu Vain Elämää -sarjaan ja moniin muihin ohjelmiin?
Montako Jannikan omaa biisiä osaat nimetä. Minä en yhtäkään. Vai olenko vain kolmekymppisenä liian vanha niitä tietämään?
Kommentit (107)
Eikös ollut myös The Voice of Finlandissa?
Vierailija kirjoitti:
Pieni maa, pienet piirit. Aina telkun avaa on leppilampi, pimiä, kataja, jannika b, kuustonen, hintikka, hjallis(yhteen aikaan). Tämä sama rinki kiertää eri ohjelmissa toistensa vieraina.
Tähän on vielä lisättävä Heikki Paasonen ja Anni Hautala.
Tähdet tähdet ohjelmassa oli tuomarina, en tiedä kyllä millä meriiteillä. Suvi Teräsniskan ilmeistä näki hyvin kun Jannika arvosteli laulutyyliä, että mikä v###u tuo on arvostelemaan.
Jannika puhui eilen Vain elämässä, miten teki laulun häihin ym. Olin hieman yllättynyt, kun laulun tekijäksi lävähti kuitenkin jonkun muun nimi. Sama nimi oli lähes jokaisen laulun kohdalla, vaikka J vuolaasti kertoi, missä ja miten oli laulunsa kirjoittanut.
Osui korvaan myös, kun J sanoi Klamydian Verkulle että onneksi Toni sai Veskun puhuttua mukaan ohjelmaan. Siis Toniko tuon castauksen on tehnyt ja me vielä ihmetellään, että miksi Jannika on joka paikassa.
Oli tosiaan aika noloa Tonille kun Jannika lipsautti kuinka Toni oli Veskun ylipuhunut tähän ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Jannika puhui eilen Vain elämässä, miten teki laulun häihin ym. Olin hieman yllättynyt, kun laulun tekijäksi lävähti kuitenkin jonkun muun nimi. Sama nimi oli lähes jokaisen laulun kohdalla, vaikka J vuolaasti kertoi, missä ja miten oli laulunsa kirjoittanut.
Osui korvaan myös, kun J sanoi Klamydian Verkulle että onneksi Toni sai Veskun puhuttua mukaan ohjelmaan. Siis Toniko tuon castauksen on tehnyt ja me vielä ihmetellään, että miksi Jannika on joka paikassa.
Mietin myös, mitä kytköksiä taustalla on. Jannikahan esitti loppulaulunkin juuri Veskun kanssa.
Toni voisi keksiä vaimolleen jotain muuta pikku puuhastelua kuin viihdeohjelmissa juokseminen.
Vierailija kirjoitti:
Toni voisi keksiä vaimolleen jotain muuta pikku puuhastelua kuin viihdeohjelmissa juokseminen.
KYLLÄ. KIITOS! Tekisivät vaikka lisää lapsia. Paljon.
Eikö noi Toni ja Jannika tajua, että ihmiset rupee kohta vihaamaan tota tyrkytystä?
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein, oli temppareissakin kyllä..
Niin, oli tyrkyttänyt oman biisinsä sinne. Yllättäen. Oli niin ikimuistettava biisi, etten muistanut ollenkaan. Papaijan muistan kyllä samoista yhteyksistä.
Mun mielestä eilen oli jotenkin kiusaantunut tunnelma. Jannika puhui puhui puhui omasta itsestään ja itki jopa omien promokuvien äärellä. Reinoa lukuunottamatta miehet eivät puhuneet varsinkaan lounaalla mitään. Jotenkin raskas tyyppi tämä J. Huomaa että ollut helppo elämä, missä jokainen normaali vastoinkäyminen on saanut suuret mittasuhteet.
Iso ero Ressun päivään. Ressu ei puhunut yksityiselämästään juuri ollenkaan, mutta silti oli kiinnostavaa kuunneltavaa. Ja muut tykkäsivät kuunnella ja kyselivät lisää. Iloa ja naurua.
Kiusallinen tunnelma oli Jannikan illassa. Jäi epäselväksi että oliko nyt itse tehnyt biisejä vai väittääkö muiden tekemiä omiksi tekeleikseen?
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtälaillahan noissa ohjelmissa ravaa muitakin artisteja ja julkkiksia. Miksei siis Jannikakin saisi tuoda itseään esille. Tää vuodesta toiseen jatkuva vininä juuri Jannikan esillä olosta on naurettavaa.
Onhan se julkaissut enemmän levyjä kuin moni muu vain elämää-ohjelmaan osallistunut artisti. Ja mistä lähtien Arja Koriseva on ollut eturivin artisteja? Kuinka monta biisiä siltä osataan nimetä? Niinpä. Se disney biisi ja siinäpä se oikeastaan olikin. Ääni on toki tuttu, mutta biisit ei niinkään.
Korisevan levymyynti on aika korkeissa lukemissa. Hän on myös erittäin suosittu solisti tanssilavoilla, liput menevät hyvin kaupaksi. Tämä on siinä mielessä erikoista, että hänellä hyvästä myynnistä huolimatta ei ole oikein isoa hittiä, ainakin vaikea on sellaista nimetä äkkiseltään. Vrt. vaikka Paula Koivuniemi.
Katsoin eilen sen Jannikan Vain elämää-päivän. Miten sen nyt kauniisti sanoisi. Nainenhan on varmaan ihan hyvä ja ahkera ihminen, lahjakaskin. Mutta hänessä ei ole sitä jotakin. Sitä jotakin, mikä tekee poptähden. Ikään kuin tämä Jannika esittäisi popparia. Vieressä istui Ressu Redford, jonka ei tarvinnut sanoa ja tehdä mitään, ja miehestä huokui karismaa. Sitten Ressu vielä lopuksi veti sen yhden biisin Sound of RELS kokoonpanolla, ja heti oli bileet pystyssä. Jotkut osaa. Jannika B ei vain ole kiinnostava millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä eilen oli jotenkin kiusaantunut tunnelma. Jannika puhui puhui puhui omasta itsestään ja itki jopa omien promokuvien äärellä. Reinoa lukuunottamatta miehet eivät puhuneet varsinkaan lounaalla mitään. Jotenkin raskas tyyppi tämä J. Huomaa että ollut helppo elämä, missä jokainen normaali vastoinkäyminen on saanut suuret mittasuhteet.
Iso ero Ressun päivään. Ressu ei puhunut yksityiselämästään juuri ollenkaan, mutta silti oli kiinnostavaa kuunneltavaa. Ja muut tykkäsivät kuunnella ja kyselivät lisää. Iloa ja naurua.
Ja Ressu olisi voinut retostella ihan samalla lailla missivaimoillaan ym. Mutta puhui sen sijaan paljon laulajan työstä, verotuksesta ym muista AMMATTIasioista.
Mä en tajua, miksi ihmiset luulevat Jannikaa kiltiksi. Joskus se puhui aiemmasta urastaan "rättien" parissa. Mikä otti vaateihmisenä mua tosi pahasti korviin.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin eilen sen Jannikan Vain elämää-päivän. Miten sen nyt kauniisti sanoisi. Nainenhan on varmaan ihan hyvä ja ahkera ihminen, lahjakaskin. Mutta hänessä ei ole sitä jotakin. Sitä jotakin, mikä tekee poptähden. Ikään kuin tämä Jannika esittäisi popparia. Vieressä istui Ressu Redford, jonka ei tarvinnut sanoa ja tehdä mitään, ja miehestä huokui karismaa. Sitten Ressu vielä lopuksi veti sen yhden biisin Sound of RELS kokoonpanolla, ja heti oli bileet pystyssä. Jotkut osaa. Jannika B ei vain ole kiinnostava millään tasolla.
Se ei vain osaa laulaa...
Ihana tyyppi. Kyllä minä jaksan katsoa,
Viisas, koulutettu ja hyvä ulosanti. Esimerkillinen tapaus kertakaikkiaan.
N46
Uljaat korvat.