Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset housut/hameet/mekot rennossa naisen businesspukeutumisessa?

Vierailija
15.10.2020 |

Yläosa ei ole ongelma, vaan joku bleiseri, kauluspaita, paitapusero jne. on selvä, mut millaset housut pitäisi olla?
Käytän tosi usein mustia, kapealahkeisia farkkuja, mutta farkut eivät kai ole ok housut(?) Mulla on suorat, mustat suora(leveä)lahkeiset housut, mutta nekin kai on huonot?
Millainen alaosa siis on hyvä?
Olen aloittamassa työtä firmassa, joka perinteisesti on nähty puku/jakkupuku linjan firmana, mutta ihan niin tiukkaa pukeutumisen ei kuitenkaan tarvitse olla, vaan siistin asiallista... mitä minun siis pitäisi hankkia vaatekaappiini?
Huom! Budjetti ei sitten ole mikään valtava, eli ne useiden satojen eurojen housut + jakkupuvut voi unohtaa heti kättelyssä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele mitä ne muut käyttää. Kyllä meidän firmassa siistejä tummia farkkuja käyttää niin miehet kuin naiset, ihan ylintä johtoa lukuun ottamatta, siellä sitä puku/jakkupuku linjaa sitten. Muutenkin kun olen talossa ollut 15 vuotta niin koko ajan rennommaksi mennyt. Esim. nykyään bleiserit on usein villatakkeja tai jotain trikoojuttuja, ja vain asiakastapaamis-päivinä sitten jäykempää kangasta ja muodollisempaa.

Vierailija
2/3 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi just, et kun ei mulla oikein ole sitä muodollisempaa mahdollisiin asiakastapaamisiin, jakkupuku kyllä löytyy, mut aika lyhyellä helmalla (n. reiden puoliväliin) niin onkohan se sitten liian tyrkky? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että housut eivät rypisty pahasti eikä niissä ole polvipusseja, eikä väri ole kulahtanut. Itse olen ostanut työhousut Aleksi 13:sta. Ovat vähän tylsät, mutta joustavan tekokuitumateriaalin ansiosta housut istuvat hyvin eivätkä rypisty, vaikka istuisi koko päivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän