Miksi vietät tipatonta tammikuuta?
Mikä syy tipattoman tammikuuhun? Juotko normaalisti niin paljon, että välillä pitää pitää nenän valkaisu kausi vai onko se kenties yksi tapa säästää vähän rahaa? Vai jokin ihan muu syy?
Kommentit (27)
Mä pidän mieluummin tipattoman toukokuun, silloin pääsee lenkkipoluille, ja voi vaihtaa siiderin vaellukseen :-) Tammikuussa kuuma toti lämmittää.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 16:13"]
Mutta jos kohtuukäyttö ei ole ongelma, tipattoman kaltaisia määrätyn mittaisia pakkoraittiusjaksoja ei ole pakko pitää. Omasta tammikuustani voi tulla tipaton tai sitten ei, sen näkee sitten kuun lopussa. Sama koskee helmikuutakin.
[/quote]
Tämä on kuin suoraan minun kynästäni!
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 20:37"]
Join jo budjettini tälle kuulle joten nyt täytyy olla kuivin suin ainakin helmikuuhun asti. Eipä siinä sen kummempaa syytä ole.
[/quote]Aika hurjaa juomista jos se vaikuttaa jo rahatilanteeseenkin.
Haluan pudottaa pari kiloa painostani. Samalla vähän kokeilu. Kaikki aina väittävät, että alkoholi tuo lisäkiloja. Nyt se nähdään, onko sitten mitään hyötyä jos viinanjuontia vähentää.
Normaalisti juon esim 12 pientä olutta viikossa tai viinipullon puoliksi ja 3-4 siideriä. Jos tuollaisen määrän jättää pois, pakko sen on jossain näkyä - tai sitten "tietäjät" ovat puhuneet soopaa :D
Päätin vaan kokeilla. Olen erittäin kohtuukäyttäjä, en koskaan juo humalahakuisesti, vain ruoan kanssa pienen lasin viiniä päivällisellä. Olen mm. täältä kuullut olevani kauhea alkkis koska juon lähes joka päivä, joten päätin nyt kokeilla olisiko olo jotenkin erilaiinen jos en joisi sitä ruokaviiniäni. Toistaiseksi ei mitään hyötyjä ole havaittu. Eipä muita haittojakaan, paitsi että ateria on vähän tylsempi ilman viiniä.
Haluan tehostaa laihdutusta ja testata riippuvuuteni tasoa. Pystynkö olemaan ilman kuukauden tai jopa enemmän. Syytä on.