Mistä tukevat urheilurintsikat DD-F kuppikokoselle?? :o
Niin, minkä merkkiset tai mistä kannattais ostaa oikeesti hyvät jotka tukee kunnolla?
Kokoni vaihtelee kauppojen mukaan mutta Lindexistä ostan 70E kokosia, Stockkalt 70F ja Chancest 65H... Ongelmana siis että ympärysmitta on aika pieni mutta kuppi siihen nähden suuri joten tosi hankalaa löytää mitään hyviä urheilurintsikoita!! Tällä hetkellä mulla on vaan yhdet, muutaman vuoden vanhat (eli ei enää tue varmaa yhtään mitään) Niken urheilurintsikat kokoa S, mitkä on siis tarkoitettu B-C kuppisille eli vaikeeta änkee päälle ja vähän kyl tursuu :DD Ois kivat jotkut mis ois just ne avattavat hakaset, paljon helpommat pukea ylle.
Kommentit (9)
Minulla 70F ja ostin ne stockalta. Otin kaikki urheiluritsikat sovituskoppiin ja kunkin kanssa hypin tasajalkaa. Ostin ne, jotka tuki parhaiten. Oisko ne ollut Triumphin..? Tästä on jo useampi vuosi, mutta valkoiset ja punaiset reunassa.
Komppaan kakkosta, Freyalla on myös hyvät. t. f-kuppi
Shock Absorber, ja kannattaa tilata netistä, esim. StartFitnessiltä, saat hyvin paljon edullisemmin kuin Suomesta.
Tilaan netistä just Shock Absorbereita.
Kiitos kaikille vastanneille, pitääkin joku päivä mennä sovittelee noita :)
AP
Olen vuosia käyttänyt Shock Absorber -liivejä, mutta olen viime aikoina huomannut niiden laadun heikenneen. Täytyy varmaan vaihtaa merkkiä. T. 70F
Shock Absorber on hyvä merkki, Helsingissä kysyisin Funky Ladysta ja Wiipurin erikoiskorsettiliikkeestä.