Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan rehellisesti: Pelaako teidän tyttäret videopelejä?

Vierailija
13.01.2014 |

Ei minusta ole oikein puuhaa mikä normaalia tyttöä kiinnostaisi, varsinkaan teini-ikäisiä.

Kuitenkin joka paikassa vaahdotaan, ettei pitäisi ajatella noin sukupuoliroolien mukaan, muttä minä en rehellisesti sanoen ole tavannut yhtäkään 10-18-vuotiasta tyttöä joka olisi kiinnostunut pelaamisesta!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pelaa. Liikaa mun mielestä. Rehellisesti. Oikee ärsyttää.

Vierailija
42/51 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pelaa ja paljon pelaakin. Kaikenlaisia eläinpelejä, hevospelejä, Simsiä, Sly:tä, ja paljon muuta. Sellaisia tyttöjä kiinnostavia pelejä siis. Eläinten hoivaamista ja ihmissuhteita.

En kyllä tajua, mitä tarkoittaa videopeli-sana. Mutta pelaa mun 12-v. tyttö paljon. Ihan liikaakin. 2 h / pvä saisi riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:29"]

Meidän 13v tyttö pelaa. Wiillä ja DSllä. Wiillä lähinnä niitä liikuntapelejä, mutta pikkuveljensä kanssa myös muitakin. Itse tuossa iässä pelasin Nintendolla ja Segalla.

[/quote]

Ja ikää oli? Vaikea uskoa että sulla on 16-vuotias tyttö jos olet pelannut lapsuudessasi Nintendolla.

[/quote]

Nintendo tuli Suomeen myyntiin 1987, joten 13-vuotiaan tytön äiti on sillä voinut lapsuudessaan pelata.

Vierailija
44/51 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:33"]

Meillä 14 vuotias tyttö, pelaa tosiaan paljon ja myös ohjelmoi tietokoneella, tekee webbisivuja jne. No ei se mikään ihme kai ole kun minä, äitinsä, olen tietojenkäsittelytieteen maisteri ja ammattikoodari :) Ja myös innokas pelaaja.

[/quote]

Lisään vielä ettei ole tyttären pelit mitään erityisen tyttömäisiä, tykkää sotapeleistä ja räiskinnästä erityisesti. Crysikset, Assassin's Creedit, World of Warcraftit yms kuuluu lempipeleihin.

Vierailija
45/51 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:54"]

Meillä 14 vuotias tyttö, pelaa tosiaan paljon ja myös ohjelmoi tietokoneella, tekee webbisivuja jne. No ei se mikään ihme kai ole kun minä, äitinsä, olen tietojenkäsittelytieteen maisteri ja ammattikoodari :) Ja myös innokas pelaaja.

[/quote]

Lisään vielä ettei ole tyttären pelit mitään erityisen tyttömäisiä, tykkää sotapeleistä ja räiskinnästä erityisesti. Crysikset, Assassin's Creedit, World of Warcraftit yms kuuluu lempipeleihin.

[/quote]

Tiedäthän, että noi kaikki ovat K18- pelejä? Voisin tehdä susta ilmoituksen, ilmeisesti trokaat lapselle pelejä kun ei itse saa kaupasta ostaa.

Vierailija
46/51 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:31"]

Pelaavat ja paljon, kotona asuvat tytöt iältään 11 - 20-v. Zeldat on lemppareita, mutta muitakin seikkailupelejä pelaavat mielellään. 

[/quote]

Kannattais varmaan rajoittaa tuota pelaamista jos 20-vuotias roikkuu vielä kotinurkissa.

[/quote]

Ei tarvi rajoittaa. 20-vuotiaan opiskelut ja kaverisuhteet sujuvat oikein hyvin, vaikka pelaakin paljon. Hän opiskelee pelialaa. Miksi pitäisi kotoa muuttaa pois, kun opiskelupaikka on muutaman kilometrin päässä?

Vierailija
47/51 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:29"]

Meidän 13v tyttö pelaa. Wiillä ja DSllä. Wiillä lähinnä niitä liikuntapelejä, mutta pikkuveljensä kanssa myös muitakin. Itse tuossa iässä pelasin Nintendolla ja Segalla.

[/quote]

Ja ikää oli? Vaikea uskoa että sulla on 16-vuotias tyttö jos olet pelannut lapsuudessasi Nintendolla.

[/quote]

Nintendo tuli Suomeen myyntiin 1987, joten 13-vuotiaan tytön äiti on sillä voinut lapsuudessaan pelata.

[/quote]

Minä olen teininä pelannut Nintendolla paljonkin ja ikää on nyt 40. Minulla voisi olla lapsia 0 - 22 vuoden ikähaarukalla. Joten miksei tuolla kommentoijalla voisi olla 16-vuotiasta?

Vierailija
48/51 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:25"]

Meidän 9-vuotias pelaa paljon erilaisia konsoli- ja tietokonepelejä, lemppareita Super Mariot ja Minecraft.

[/quote]

Tässä oli kyse tytöistä, ei pojista....

[/quote]

No tämä nyt oli tietysti vain vitsi, mutta selvyyden vuoksi: "Meidän 9-vuotias tyttömme pelaa ---."

Vierailija
49/51 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär ei paljon vielä pelaile, mutta vaimo senkin edestä :)

Rentouttavaa viihdettä äitiyslomalla, kuulemma.

Vierailija
50/51 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:54"]

[/quote]

[/quote]

Tiedäthän, että noi kaikki ovat K18- pelejä? Voisin tehdä susta ilmoituksen, ilmeisesti trokaat lapselle pelejä kun ei itse saa kaupasta ostaa.

[/quote]

Meillä ei ole koskaan välitetty noista ikärajoista tuon taivaallista, ei TV-ohjelmien eikä tietokonepelien kanssa. Ihme koohotusta minusta koko ikärajat. Siitä vaan ilmoitusta tekemään, vähän vaikeaa se tosin on anonyymipalstan tekstin perusteella kun et tiedä kenestä se pitäisi tehdä... 

Vierailija
51/51 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 6v super Mario fani. Pelaa joka päivä. Tykkää katsoa kun pelataan esim. Zeldaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan