Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies ja nainen olla pelkästään ystäviä?

Vierailija
13.01.2014 |

Voiko mies ja nainen olla pelkästään ystäviä ja eikö tarvitsisi olla mustasukkainen siitä..? t. Nainen

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi kiinnostua miehestä edes ystävänä, jota kohtaan ei voisi ajatella myös romanttisia tunteita.

t. Nainen

Vierailija
62/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:16"]

Voi, jos toinen on homoseksuaali. Muuten ei.

[/quote]

Niin, tai vähintää metroseksuaali. En oikein usko hetero naisten ja miesten väliseen ystävyyteen, ellei se ole sellaista hyvän päivän tuttu-ystävyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja naisessa pidän luonteesta ja kaveruudesta. Seksi ei kiinnosta, jos kerran ystävyydellä mennään. Ei ole tapana kavereiden kanssa paneskella. Naispuolisia ei vaan tahdo löytyä ystäviksi, kun luulevat että seksi vain mielessä

Vierailija
64/66 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras ystävä on mies ja todellakin ollaan vain ystäviä. Ollaan asuttu viikkokausia yhdessä, ryypätty öitä yhdessä ja pussailtukin. Kumpikaan ei halua seksiä toisen kanssa, ihan hullu ajatus! 

Vierailija
65/66 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on montakin miespuolista ystävää. Toiset tietävät, että multa ei saa koitettuaankaan ja ovat silti pysyneet ystävinä. Miehet ovat monesti parempia ystäviä kuin naiset naiselle.

Vierailija
66/66 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin yhtä mielenkiintoista keskustelua tästä aiheesta, näin eilen mutta tänään en millän löydä. Löysin tämän vanhan.

!?

Nyt minua kiinnostaa nämä, jotka sanovat että ovat ollet paljon yhdessä, ryypätty ja yökyläilty ja pussailtu mutta ei yhdyntää. Tai hän, jolta ei saa koitettunakaan.  - onko teillä ja tällä kaveri -miehellä muita seksikumppaneita ja ovatko kaikki osapuolet ihan OK ja tietävät missä mennään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi