Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies ja nainen olla pelkästään ystäviä?

Vierailija
13.01.2014 |

Voiko mies ja nainen olla pelkästään ystäviä ja eikö tarvitsisi olla mustasukkainen siitä..? t. Nainen

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ystävyys ei ole katsonut koskaan sitä, mitä jalkojen välistä löytyy. Ja jos asia on ollut ongelma ihmiselle jonka kanssa on parisuhdetta aloiteltu, niin ei ole pidemmälle johtanut se.

Vierailija
22/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. No voi. Tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat mutta tällä palstalla kuuluu vastata että eivät voi, koska ystävyys on ylipäätään aika monelle av-mammalle tuntematon käsite.

Vierailija
24/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pidemmän päälle se on tulella leikkimistä.

Vierailija
25/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein voi, jossain vaiheessa se.menee vähintään hyväilyksi ja johtaa seksiin. Tuon jälkeen voi kyllä olla ystäviä mutta ei ennen

Vierailija
26/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos toinen on homoseksuaali. Muuten ei.

Vierailija
27/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:15"]

Ei oikein voi, jossain vaiheessa se.menee vähintään hyväilyksi ja johtaa seksiin. Tuon jälkeen voi kyllä olla ystäviä mutta ei ennen

[/quote]

Kummallinen käsitys ystävyydestä. Ei mulla ole tapana hyväillä ystäviäni, oli ne kumpaa sukupuolta tahansa. Onkohan sulla joku hormonihäiriö jos olet niin kiimainen ettet voi edes ystäviä ajatella ilman seksiä?

Vierailija
28/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi! Minulla on monta miespuolista ystävää, eikä tosiaan olla koskaan edes oltu lähelläkään sänkyä, muuta kuin baarin jälkeen sammuttu samaan sänkyyn! :) nämä ystävät myös kysyvät minulta neuvoa, mitä ostaa tyttöystävälle/aviopuolisolle :)

Vierailija
29/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:15"]Ei oikein voi, jossain vaiheessa se.menee vähintään hyväilyksi ja johtaa seksiin. Tuon jälkeen voi kyllä olla ystäviä mutta ei ennen

[/quote]

Mussa on varmaan sit naisena vikaa, kun mulla ei ole tapahtunut koskaan noin miespuolisten ystävien kanssa. Riippumatta siitä, olenko ollut parisuhteessa toisaalla vai en.

T: 6

Vierailija
30/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:15"]Ei oikein voi, jossain vaiheessa se.menee vähintään hyväilyksi ja johtaa seksiin. Tuon jälkeen voi kyllä olla ystäviä mutta ei ennen

[/quote]

Mussa on varmaan sit naisena vikaa, kun mulla ei ole tapahtunut koskaan noin miespuolisten ystävien kanssa. Riippumatta siitä, olenko ollut parisuhteessa toisaalla vai en.

T: 6

Vierailija
31/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voivat.

Ystävyys on toisen arvostamista ja ilojen ja surujen jakamista,usein myös jonkin tietyn aihepiirin/harrastuksen/elämäntavan jakamista ja filosofointia. Miksi ihmeessä samanhenkinen ihminen löytyisi vain oman sukupuolen edustajien joukosta? Kapeaa ja puusilmäistä ajattelua.

Ystävyyssuhteet tukevat ja kannattelevat myös muita elämän osa-alueita. On hyvä,ettei "kaikki" kasaudu pelkästään puolison harteille.

Vierailija
32/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen voi miehen kanssa, mies ei naisen

Vierailija
33/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että baarissa voivat rauhassa ottaa ja tanssia ja viettää yön ilman mitään ja muutenkin hengailla vai? ei tarvii mustastua vaikka ite paksuna? t. Nainen

Vierailija
34/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, monen naisen kanssa leikin ystävää ja kaikkia olen väkintään sormettanut. Itse asiassa kaikkia paitsi yhtä pannutkin...naiset 19-52v, mää ite 46v. Ystävyys on pop

Vierailija
35/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.voice.fi/suhteet/tutkimus-miehet-ja-naiset-eivat-voi-olla-pelkkia-ystavia/4/38214

Joo joo, kyllä minäkin osaan selitellä itselleni mustan valkoiseksi. Mistä te oikeasti voitte tietää mitä se kaverimies ajattelee, vaikkei sanoisikaan mitään?

Tarvii melko ruma eukko olla ettei miehellä kävisi mielessäkään paneminen.

Varsinkin sitten kun on huolia ja "ystävä" tarjoaa olkapäätä kun puoliso on niin vaikea ja tyhmä... Ja kas, kohta sitä huomataan ettei voidakaan elää ilman toista.

Vierailija
36/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä miehen mielipide. Kyllä voivat. Itselläni on naispuolisia ystäviä. Jotenkin kuitenkin helpompi olla varatun naisen, kuin sinkun ystävä. Siinä ei ole tule mitään "ylimääräisiä" ajatuksia päähän. Itsekkin siis olen sinkku. Sinkun kanssa "pelkkä" ystävyys aiheuttaa helposti "entä jos?" -ja mustasukkaisia tunteita. Vaikka kyllä sekin on mahdollista.

Vierailija
37/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:24"]Tässä miehen mielipide. Kyllä voivat. Itselläni on naispuolisia ystäviä. Jotenkin kuitenkin helpompi olla varatun naisen, kuin sinkun ystävä. Siinä ei ole tule mitään "ylimääräisiä" ajatuksia päähän. Itsekkin siis olen sinkku. Sinkun kanssa "pelkkä" ystävyys aiheuttaa helposti "entä jos?" -ja mustasukkaisia tunteita. Vaikka kyllä sekin on mahdollista.

[/quote]

Heh just, rouvat ovat parhaita "ystäviä" eivät paljoa ripistaudu vaan antavat palaa. Noita mäkin harrastan :). Terv. Mies

Vierailija
38/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:21"]

Että baarissa voivat rauhassa ottaa ja tanssia ja viettää yön ilman mitään ja muutenkin hengailla vai? ei tarvii mustastua vaikka ite paksuna? t. Nainen

[/quote]No sitähän sä et voi tietää. Osalla se menee perseelleen ja ehkä jollain harvalla ei. Mun mielestäni mies joutaisi muutenkin jättää ne kaverien kanssa ylenmääräiset hengailut ainakin sitten kun on lapsia.

Mutta oikeastaan siinä ei voi kuin äänestää jaloillaan, jos mies katsoo oikeudekseen hengailla naisten kanssa ja jakaa henkilökohtaisimpia tunteitaan jonkun naisen kanssa joka ei tietenkään minun kantiltani asioita näkisi koskaan, niin minä ainakin lähtisin kävelemään. Kieltäähän sitä miestä ei voi, voi vain valita millaisen kanssa on. Sääli jollei asia tullut esille ennen raskautta.

Vierailija
39/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 11:24"]Tässä miehen mielipide. Kyllä voivat. Itselläni on naispuolisia ystäviä. Jotenkin kuitenkin helpompi olla varatun naisen, kuin sinkun ystävä. Siinä ei ole tule mitään "ylimääräisiä" ajatuksia päähän. Itsekkin siis olen sinkku. Sinkun kanssa "pelkkä" ystävyys aiheuttaa helposti "entä jos?" -ja mustasukkaisia tunteita. Vaikka kyllä sekin on mahdollista.

[/quote]

Heh just, rouvat ovat parhaita "ystäviä" eivät paljoa ripistaudu vaan antavat palaa. Noita mäkin harrastan :). Terv. Mies

[/quote]

Itse en todellakaan siis aio harrastaa varattujen ystävieni kanssa seksiä. Tunnen myös naisten miehet. En tarkoittanut "ystäviä", vaan ihan oikeita frendejä

Vierailija
40/66 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tämä nainenhan on sinkku ja hänellä on syytä keljuilla minulle, mutta mies väittää toista. Tiedä tässä sitten t.Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan