97,6 kg ja aivan rapakunnossa...
...jatkuvan sairastelun vuoksi. Eilen sain tarpeekseni ja tästä eteenpäin suprterveellisissä ruoissa pysyttäytymistä. Joulu nosti painoa aivan älyttömästi.
Niin, pituutta minulla on 165cm ja täytän tänä vuonna 50. Jo nyt on pieni paniikki kuinka ilkeän pitää juhlat ja kohdata katseet.
Kommentit (462)
"Olen pahoillani etten pysty samanlaisiin suorituksiin kuin moni muu. Jo pelkkä kaalin pilkkominen käy minulle jumpasta. En lähde avaamaan tätä enempää avaamaan treenielämääni tässä ketjussa koska olen siitä vastuussa vain itselleni, perheelleni, minua hoitaville ihmisille ja muille läheisille."
Yllä oleva vastaus on tyyppiesimerkki ap:n suhtautumisesta asiaan. Ei todellakaan tarvitse "pyytää anteeksi" jos ei pysty samoihin liikuntasuorituksiin kuin muut. Jos kaalin pilkkominen käy jumpasta, niin ei muuta kuin pilkkomaan naapurillekin.
Rapakuntoinen kuittaa viikon painoksi 91,4 kg.
Kommentoijalle 375 totean etten ala tunkeilemaan toisten ihmisten koteihin koska minulla on omassa kodissanikin jouduttu tekemään erityisratkaisuja työtasojen suhteen. Minulla ovat myös omat työkaluni. En kuljeta niitä mielelläni kotini ulkopuolelle.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 20:45"]
Hahhahaaa, Nutrisalin ensimmäinen aine on glukoosi eli rypälesokeri :D
Hiivajankkaaja, olet kyllä varsinainen "guru"!
[/quote]
Itsehän olet puhunut Nutr-alkuisista aineista. Itse en ole ehdottanut mitään sellaista! Olet itse "guru".
Sokerit, hedelmät, hiilarit ja maito pois, niin jo olo paranee!
Olen itsekin syönyt paistettua kaalia aika paljon, kun se on halpaa. Kiitti kaalivinkistä! Se sopii hiivadieettiin. Keitot ei maistu! Kaalia vaan pitää paistaa n. 2 h. Sekaan mausteita, öljyä/rasvaa, sipulia, valkosipulia, auringonkukansiemeniä, kurpitsansiemeniä. Hyvää. Eikä tarvittse lihaa!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 18:30"]
Rapakuntoinen kuittaa viikon painoksi 91,4 kg päivän syömisten ja juomisten jälkeen. Oma moka koska unohdin aamulla punnituspäivän.
Ensi maanantaina olen lomalla eli en kuittaa painoa tänne.
[/quote]
Vastuunpakoilua!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 18:30"]
Rapakuntoinen kuittaa viikon painoksi 91,4 kg päivän syömisten ja juomisten jälkeen. Oma moka koska unohdin aamulla punnituspäivän.
Ensi maanantaina olen lomalla eli en kuittaa painoa tänne.
[/quote]
Taisi iskeä mässyputki päälle?
Loistavaa, että rapakuntoinen on pudottanut jo noin paljon painoa. Olen itse livennyt välillä hiivadieetistä, ja heti tuli nivelet kipeiksi ja nenä alkoi vuotamaan.
Kaikesta huolimatta olen laihtunut tällä keinolla (sokeriton, jauhoton, riisitön, tärkkelyksetön, hedelmätön, maidoton dieetillä), liikkumatta ollenkaan, tammikuusta 89 kg:sta 75 kiloon.
Tsemppiä aloittajalle! Ruokavalion remonttiin pannen moni on saanut avun terveysvaivoihin.
Tuskinpa nyt halvaantumista millään dieetillä saa poistettua? Kaikkeen bulshittiin ne ihmiset uskovatkin epätoivoissaan.
Vieläkö tämä outo ketju on hengissä?
Ap taitaa välillä kiittää itse itseään, että saa ketjun nousemaan ylös.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 16:14"]Ap taitaa välillä kiittää itse itseään, että saa ketjun nousemaan ylös. [/quote]
Missä kohtaa näet kiitosta ja mitä hyötyä ketjun ylösnousemuksesta on?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 16:14"]Ap taitaa välillä kiittää itse itseään, että saa ketjun nousemaan ylös. [/quote]
Melkein joka maanantai ap kertoo uteliaille painonsa. Se on ehkä sinun mielestäsi omakehua?
Mulla sama paino mutta olen hyvässä kunnossa.. En ole kipeä koskaan.. Ehkä kerran vuodessa
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 17:54"]
Melkein joka maanantai ap kertoo uteliaille painonsa. Se on ehkä sinun mielestäsi omakehua?
[/quote]
Oikein hämmästyin kun näin taas tämän ketjun etusivulla. En lukenut viimeaikaisia ketjun sivuja, mutta toiv. ap on saanut laihdutusprojektinsa käyntiin.
Oman ketjun nostaminen ei ole mun mielestä mitään itsekehua, vaan kertoo siitä miten yksinäinen ap on. Hänellä ei ole muita kuin nettipalstan tuntemattomat kenen kanssa jakaa painon pudotus- ja kunnon kohotusprojektinsa. Moni muu voi saada kannustusta suoraan ystäviltä tai perheeltä.
Menestystä ap:lle!
Mutta hänellähän oli työnsä ja perheensä ja lomareissunsa. Ja herkkä hipiä liikuntaan nähden.
Ensiksi Rapakuntoinen kuittaa viikon painoksi 92,0 eli takapakkia tuli heti kun loma alkoi ja söin muiden kanssa. Palasin takaisin nutreihin tänään ja minulla on vielä aikaa keventyä ennen leikkausta.
Sitten huomaan, että ketjussa on käynyt kova kuhina ja olen hämmentynyt. Minun motiivini tämän ketjun pitämiseen ovat itsekkäät: voin helposti tarkastaa missä vaiheessa laihdutusta olen milloinkin ollut. Minulla on ylipainoa niin paljon että muistivihkot ja lappuset häviävät helposti. Joku viitseliäämpi piirtäisi Exel-taulukon, minä olen tyytyväinen näin.
Toisten kommentteihin suhtaudun kuten muussakin elämässä toisten ihmisten kommentteihin. En ole vastuussa muusta kuin omastani ja omien lasteni kielenkäytöstä ja sammakoista. Kyllä tähän maailmaan ääntä/tekstiä mahtuu.
Toivon toki, että kaikkien fyysinen ja psyykkinen terveys olisi mitä parhaimmassa kunnossa. Se ei nimittäin ole keneltäkään pois vaikka voisitte kuinka hyvin.
600 gramman painonnousu ei ole maailmanloppu. Sehän voi olla suolistossa olevaa massaa. Ylipainoisen kannattaa aina laihduttaa ennen leikkausta. Noudata tarkkaan saamiasi ohjeita.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 11:30"]No lue vaikka sivusta 9 eteen päin, ellet jaksa kaikkea kahlata... Erilaisista lääketieteellisistä operaatioista ja vammoista toipuminen vaatii hurjasti työtä ja varmaankin jos tämän... milloinkas tämä ketju on alkanut? Tammikuussa? ...reilun 3 kk:n aikana olisi tapahtunut jo jotain parannusta rapakuntoon, sillä eihän ennuste voi kammon huono olla, kun tavoite kuitenkin on päästä mm. vesijuoksemaan. Keskustelua kun lukee, tuntuu vähän siltä, että ap ensin vastailee jotain omalla tutuksi tulleella tyylillään ja heti sen jälkeen tulee hänen rääväsuisempi alter egonsa kyselemään toisten saavutuksista, aggressioista ja hiekkapill*isuudesta, muun muassa. Kierrokset käyvät korkeina ja tämä ärtsympi tyyppi näkee pelkkää kiusantekoa ja kielteisyyttä ja salaliittoteoriaa kaikkialla... [/quote]
Sinulla ei ole kaikki muumit laaksossa. Tällä foorumilla on tolkuttomasti kävijöitä.
Tulos on 5,6kg kuurin alusta lähtien. Ihan uteliaisuudesta kysyn miksi tästä laihduttajasta puhutaan joka paikassa?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 19:00"]Ap:....ta.[/quote]
Chicago-IIdan kiusaaja on näköjään siirtynyt tänne vaihteen vuoksi nälvimään?
[/quote]
Ilman muuta koska Chicago ei viitsi enää tuhlata aikaansa ...isteille vastaamiseen joten senpä vuoksi hän ja he hyökkäävät nyt tähän ketjuun proxylla ja ilman. Hupinsa itse kullakin.