Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

97,6 kg ja aivan rapakunnossa...

Vierailija
13.01.2014 |

...jatkuvan sairastelun vuoksi. Eilen sain tarpeekseni ja tästä eteenpäin suprterveellisissä ruoissa pysyttäytymistä. Joulu nosti painoa aivan älyttömästi.

Niin, pituutta minulla on 165cm ja täytän tänä vuonna 50. Jo nyt on pieni paniikki kuinka ilkeän pitää juhlat ja kohdata katseet.

Kommentit (462)

Vierailija
141/462 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 12:47"]

Rapakuntoinen kirjaa viikkopunnituksen tuloksen eli 96,8. Kuuri jatkuu ja kaali maistuu enemmän kuin koskaan.

[/quote]

ja nyt 94,6 kaalisopan voimalla? 

Vierailija
142/462 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viikossa putoaa 2,2 kg, osa siitä on taatusti nesteitä. Ensin lähtevät nesteet sitten lähtee läski jos on lähteäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/462 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 10:05"]

Jos viikossa putoaa 2,2 kg, osa siitä on taatusti nesteitä. Ensin lähtevät nesteet sitten lähtee läski jos on lähteäkseen.

[/quote]

Kuinka se neste lähtee vasta tuossa vaiheessa jos on syönyt kaalia viikkotolkulla? 

Vierailija
144/462 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapakuntoinen kuittaa kaalikeittokuurin loppuneeksi painoon 92,8 kg. Viehätyin niin paljon paastonajan ideologiasta (en ole uskonnollinen ihminen) että jatkan tästä eteenpäin nutraamaalla pääsiäisenalusviikolle saakka. Tapaan silloin kuntoutuksestani vastaavan lääkärin, fysioterapeutin sekä ergoterapeutin. 

Olen pahoillani etten pysty samanlaisiin suorituksiin kuin moni muu. Jo pelkkä kaalin pilkkominen käy minulle jumpasta. En lähde avaamaan tätä enempää avaamaan treenielämääni tässä ketjussa koska olen siitä vastuussa vain itselleni, perheelleni, minua hoitaville ihmisille ja muille läheisille.

Vierailija
145/462 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos sillä sopalla suli? Ei tainnut tulla kalliiksi hinta per menetetty kilo? Ihan pakko käydä kurkkaamassa :D

Vierailija
146/462 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 13:07"]

Paljonkos sillä sopalla suli? Ei tainnut tulla kalliiksi hinta per menetetty kilo? Ihan pakko käydä kurkkaamassa :D

[/quote]

101,4-92,8=8,6

Vierailija
147/462 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 10:22"]

@Hiivajakkaaja: olet todella tökerö kun tyrkytät kasvissyöjälle lihaa. Jotkut eivät syö lihaa terveydellisistä syistä ja toiset puolestaan eivät syö lihaa vakaumuksensa vuoksi. Miltä sinusta tuntuisi jos sinun vakaumustasi alettaisiin käännyttämään netissä? Häpeä!

[/quote]

Voi herkkähipiäistä! Olen itsekin ollut ennen kasvissyöjä. En ole enää, vaikka eläimiä säälinkin!

Syön kasviksia hyvin paljon suhteessa lihaan. Lihaa syön 2 kertaa viikossa pieniä määriä. Kaalisopalla selviytyjä ei varmaan selviä sillä pitkään, ja repertuaaria joutuu jossain vaiheessa laajentamaan. Silti, kun kasviksista voi valita, niin suosittelen tiettyjä valintoja hiilareitten ja tärkkelyspitoisten sijaan.

t. tökerö lihansyöjähirviö

ps. naurettavia nämä palstat ja nämä loukkaantujat ja mielensäpahoittajat... jotenkin pikkusieluista touhua.
 Ap:lle onnittelut kilojen pudotuksesta!

Vierailija
148/462 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapakuntoinen täällä ja hyvää päivää kaikille! Tuttu lääkäri tuli vastaan ja ihmetteli että miten ihmeessä olen muuttunut sitten viime näkemän. Olin silloin ensiavussa. Kerroin rehellisesti kuureistani ja tämän hetken menetelmästä kasviksineen päivineen. Lääkäri toivotti tsemppiä ja parasta mahdollista jatkoa kuurille.

Siitä kohtaamisesta tulikin mieleen että olen unohtanut tarjota tämän ketjun lukijoille kyselytuntia. Vastaan mielelläni asiallisiin kysymyksiin tänä iltana klo 22-23. T. Rapakuntoinen

Vierailija
149/462 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu?

Vierailija
150/462 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin saa tästä ketjusta sellaisen vaikutelman että ketjun AP tietää kasvissyömisestä aika paljon ja monipuolisesti.

Vierailija
151/462 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 14:50"]

Miltä tuntuu?

[/quote]

Ihan hyvältä. Päätä särkee mutta se taitaa johtua hormonaalisista seikoista (?).

Vierailija
152/462 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärky voi johtua myös kehollisista muutoksista! Hiivan kuoleminen aiheuttaa myös päänsärkyä.

Katsokaapa, mitä Akuutti-ohjelmassa puhutaan, ja ihan lääkärien toimesta!

http://ohjelmat.yle.fi/akuutti/eroon_vehnasta#.Uyvaq6DFVDY.facebook

http://areena.yle.fi/tv/2203653

Vierailija
153/462 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

@Hiivajankkaaja: katsoin eilen kaupassa Nutriletin sisällysluetteloa (se löytyy varmaan netistäkin) ja siinä on vehnää. Lopeta höpötyksesi hiivasydroomasta tässä ketjussa kun se ei liity mitenkään alkuperäiseen aiheeseen. Aikamoista dramatisointia sanoa tuntemattoman ihmisen yhtä päänsärkyä keholliseksi muutokseksi. Ennemmin tuolla Rapakuntoisella voi BMI muuttua pienemmäksi. Netin kautta kenenkään hiivoihin ei kannata ottaa kantaa koska se on puoskarointia.

Vierailija
154/462 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n elimistö ei toimi samalla tavalla kuin normaalin ihmisen tai painonpudottajan, koska hän ei kuluta mitään muuta kuin perusaineenvaihdunnan verran eikä se perusaineenvaihduntakaan toimi normaalisti. Tästä ei kuitenkaan saa puhua, koska puheenaihe ketjussa on rajoitettu koskemaan vain sitä, mitä ap haluaa tai ei halua laittaa suustaan alas.

Ap epäilemättä tulee taas kerran valittamaan, miten "joitakuita" asia korpeaa, ja ettei hän "suostu syyllistymään" liikkumattomuudestaan, mutta hän voisi itse vähitellen ymmärtää, että tästähän koko ajan on ollut kysymys. Hän ei ole. mikään peruslaihistelija. Jos liikkuminen ei kerta kaikkiaan onnistu, se ei onnistu ja siksi ei laihdutuskaan onnistu, vaikka miten laihdutuksesta pitäisi 80% jolla ruokavaliopohjaista.

Vierailija
155/462 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän ketjun vasta eilen ja luin loppuun tänään. Olen samaa mieltä monen muun kanssa, että liikkumisesta pitäisi kertoa. Tästä ei saa mitään tajua, paitsi ap:n älytön ruokavalio. Jokainen, paitsi ehkä neliraajahalvaantunut, pystyy omalla tavallaan liikkumaan. Liikuntaa ja jumppia on monenlaisia. Ap tekee kuitenkiin töitäkin, käsittääkseni. Miksei tätä voi kertoa, kun kaiken muun voi?

Vierailija
156/462 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap asiallinen? Yksipuolinen pikemminkin, ja liikunnan suhteen herkkähipiäinen. Onhan niitä nyt hyvänen aika pyörätuolilla kelaajia ja jalattomia laskettelijoitakin, eikö kannattaisi tehdä sitä mihin omat voimat riittää ja sitä kautta parantaa sitä rapakuntoa vähemmän rapaiseksi?

Vierailija
157/462 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapakuntoinen kuittaa viikon painoksi 93,4 kg. 200 grammaa on tullut lisää vaikka olen noudattanut ohjeita tunnontarkasti. Siitä huolimatta nutraus jatkuu enkä ole siirtymässä eläinten eväisiisiin vaikka edellä olevat sitä minulle vihjailevat.

Vierailija
158/462 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä palstan lääkärit tästä laihduttajasta jonka jokaisen gramman pudotus näyttää olevan todellista taistelua?

Vierailija
159/462 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 19:07"]Ap asiallinen? Yksipuolinen pikemminkin, ja liikunnan suhteen herkkähipiäinen. Onhan niitä nyt hyvänen aika pyörätuolilla kelaajia ja jalattomia laskettelijoitakin, eikö kannattaisi tehdä sitä mihin omat voimat riittää ja sitä kautta parantaa sitä rapakuntoa vähemmän rapaiseksi?[/quote]

Hän on tehnyt selkoa että noudattaa kuntoutusohjelmaa. Se riittää minulle koska en ole alan asiantuntija enkä myöskään Rapakuntoisen hoitotiimin jäsen. Itse kukin voi Googlen avulla etsiä mielin määrin kuntoutustietoa. Miksi Rapakuntoisen pitäisi siitä täällä valistaa kansaa? Ehkä hän joutuu tekemään sitä jo tarpeeksi jokapäiväisessä elämässään? Kuinka se sinun pimpulia hiekoittaa mitä itse kukin tekee tai jättää tekemättä :D ?

Vierailija
160/462 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n sinnikkyys ärsyttää ihmisiä ja nyt yritetään sitten saada vittuilemalla lopettamaan projekti? 5-kymppinen ei ole enää mikään pikkutyttö jolle anonyymien vittuilut menisivät ihon alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan