97,6 kg ja aivan rapakunnossa...
...jatkuvan sairastelun vuoksi. Eilen sain tarpeekseni ja tästä eteenpäin suprterveellisissä ruoissa pysyttäytymistä. Joulu nosti painoa aivan älyttömästi.
Niin, pituutta minulla on 165cm ja täytän tänä vuonna 50. Jo nyt on pieni paniikki kuinka ilkeän pitää juhlat ja kohdata katseet.
Kommentit (462)
Anteeksi mutta mun on tosi vaikee uskoo että syöt noin vähän etkä laihdu... taidat olla piilosyöppö.
Terveisin 92kg -> 57kg ilman liikuntaa (sängystä jääkaapille kävelin)
Mutta tsemppiä kuitenki!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 23:00"]
Anteeksi mutta mun on tosi vaikee uskoo että syöt noin vähän etkä laihdu... taidat olla piilosyöppö.
Terveisin 92kg -> 57kg ilman liikuntaa (sängystä jääkaapille kävelin)
Mutta tsemppiä kuitenki!
[/quote]
Tuskinpa piilosyöppö vaivautuu kirjoittelemaan tänne syömisistään. Jännempiä aloituksia voi keksiä vaikka p-seksistä :D
Joku sitkeästi inttämistään inttää, että on AV:n syy ja aaveeläiset antaa paskoja ohjeita, kun ap ei laihdu. Itse hän kuitenkin on suklaanutrinsa, pähkinänsä ja "kasvislautasensa" keksinyt ja niistä sitkeästi pitää kiinni. Lisäksi ei saa puuttua liikuntapuoleen ollenkaan, se on julmaa, mutta me kun ei edelleenkään tiedetä, mihin ap pystyy ja mihin ei. Kuvitteleeko hän tulevansa tunnistetuksi tai jotain? Tuskinpa hän mikään Stephen Hawking on.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 10:25"]Joku sitkeästi inttämistään inttää, että on AV:n syy ja aaveeläiset antaa paskoja ohjeita, kun ap ei laihdu. Itse hän kuitenkin on suklaanutrinsa, pähkinänsä ja "kasvislautasensa" keksinyt ja niistä sitkeästi pitää kiinni. Lisäksi ei saa puuttua liikuntapuoleen ollenkaan, se on julmaa, mutta me kun ei edelleenkään tiedetä, mihin ap pystyy ja mihin ei. Kuvitteleeko hän tulevansa tunnistetuksi tai jotain? Tuskinpa hän mikään Stephen Hawking on.[/quote]
Pienellä paikkakunnalla oleva liikuntavammainen saa sitä huomiota taatusti yli tarpeen kun täällä Helsingissäkin pyörätuolilla kulkevaa tuijotetaan aivan avoimesti esim. ruokakaupassa.
Mitä muuttaisit ap:n ruokavaliosta? Suomalaisten pitäisi syödä enemmän kasviksia IMO.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 10:25"]Joku sitkeästi inttämistään inttää, että on AV:n syy ja aaveeläiset antaa paskoja ohjeita, kun ap ei laihdu. Itse hän kuitenkin on suklaanutrinsa, pähkinänsä ja "kasvislautasensa" keksinyt ja niistä sitkeästi pitää kiinni. Lisäksi ei saa puuttua liikuntapuoleen ollenkaan, se on julmaa, mutta me kun ei edelleenkään tiedetä, mihin ap pystyy ja mihin ei. Kuvitteleeko hän tulevansa tunnistetuksi tai jotain? Tuskinpa hän mikään Stephen Hawking on.[/quote]
Piti vielä lisätä, että sinä voit olla fitnesskissa muttet voi tyrkyttää samaa reseptiä kaikille. Hillitse edes hieman agressioitasi ja kettumaista asennestasi.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:29"]
Miten tuota voi kutsua mässypäiväksi? Eikö mässy yleensä viittaa kaikenlaiseen epäterveelliseen ja täynnä tyhjää energiaa olevaan tavaraan, kuten karkkeihin tai sipseihin? Porkkanatikut on ihan ok, vaikka niitä paljon vetäisikin!
[/quote]
Porkkanassa on sekä fruktoosia että glukoosia ja ne lihottavat todella paljon. Lihottamisen lisäksi ne aiheuttavat rasvamaksan.
Me ei tiedetä onko ap pyörätuolissa vai liikkuuko keppien kanssa, eikä me tiedetä asuuko hän isolla vai pienellä paikkakunnalla. Me ei tiedetä, mitä hän on tehnyt kuntonsa eteen ja minkä verran hän voisi tehdä. Emme tiedä millaisia määriä hän oikeasti syö ja syökö hän sitä mitä sanoo syövänsä ja jättääkö hän sanomatta jotain oleellista, kuten vaikka millaisella kastikkeella ja kuinka runsaasti hän kasvislautasensa kuorruttaa. Se on selvää, että jos ruoka-annoksissa ollaan lähempänä 500 kuin 1000 kcal ja painoa tulee kilo viikossa lisää, joko hän syö muuta kuin mitä väittää syövänsä tai elimistö on sekaisin, jolloin pitäisi pyytää omalta lääkäriltä, terkkarilta tai ravintoterapeutilta neuvoja ja selvittää tutkimuksilla, missä vika oikein on.
Mitä järkeä olisi valehdella täällä nimettömänä syömisistään? Ymmärrän toki että täällä hienostellaan sillä ettei syödä wt-ruokia tai muuta vastaavaa. Keski-ikäisillä on monesti elämä opettanut realismia. En kutsunut itseäni leikkauksen jälkeen liikuntavammaiseksi vaikka keppien avulla kuljinkin.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 13:22"]
Jonkinlaista liikkumistakin pitäisi saada, ei riitä että pistää päivää pulkkaan, pitäisi edes pulkkailla itse.
[/quote]
Liikunnan merkitystä liioitellaan laihdutuksessa. 80% tuloksesta syntyy dieetillä ja 20% liikunnalla.
HAHAA, sinäkö neuvoit AP:ta syömään aineenvaihdunnan kiihdyttämiseksi :D? Myönnä pois! Vuoden anti-PT palkinto myönnetään sinulle! Sinä olet ainoa joka jauhaa paskasta tässä ketjussa :D
Kaikki varmasti tietävät, että on paljon helpompi olla syömättä se suklaalevy kuin liikkua pois sen sisältämä energia. Kuitenkin elimistön kannalta on aivan olennaista se, liikkuuko yhtään vai edes jonkin verran. Liikkumattomalla on edessään isoja vaikeuksia ennen pitkää. Me ei täällä ap:n motiiveista paljoa tiedetä, ehkä hän esim. on keski-ikäinen mies, jota pullukat rahkannärppijät ottavat niin pannuun, että hän on päättänyt vedättää palstaa hieman. Toimimaton vatsakin saattaa ärsyttää. Liikkuminen on ilmiselvä arka kohta. Onko ketjun alukupuolen maininnat lasten wiistä / zumbasta ja vesijuoksusta jonkun muun kuin ap:n? Hän sitkeästi kuin juna jatkaa omalla suklaanutri/mehukeitto/pirtelölinjallaan, vaikka on lihonut sillä kilon viikossa, sulkeutuu kuin simpukka, suuttuu ja syyttää muita "agressiivisiksi" jos liikunta edes mainitaan, ja syyttää edistymättömyydestään palstaa, joka syyllistää ja antaa paskoja ohjeita. No mutta, hyviä ohjeita saa asiantuntijoilta! Ja ne pitää ottaa käyttöön, jotta niillä olisi vaikutusta. Varmaan tuo Päivä pulkassa-replakin on valittu sen takia, että se sopii vedättämiseen niin hyvin.
"HAHAA, sinäkö neuvoit AP:ta syömään aineenvaihdunnan kiihdyttämiseksi :D? Myönnä pois! Vuoden anti-PT palkinto myönnetään sinulle! Sinä olet ainoa joka jauhaa paskasta tässä ketjussa :D"
Njet, minä olen suositellut elimistön jumin syiden selvittämistä ja liikunnan mukaan ottamista. Jos ap suunnittelee vesijuoksemista (oliko se ap) hän tuskin on liikuntakyvytön. Monenlaista pystyy tekemään, jos haluaa, ja aloittaa vaikka miten pienillä määrillä.
Aika jännä juttu, että ap pyrkii itse olemaan aika asiallinen kirjoittamisissaan, mutta toisaalta sitten on tämä tai nämä ylle lainatun kaltaiset, jotka ilkkuvat ja syyttelevät. Istuuko ap kahdella pallilla, vai palstan Muavituttaakaikkiaina-tyyppikö täällä(kin) riehuu?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 12:38"]
Onko joku täällä todella ehdottanut melkein satakiloiselle ihmiselle, että hänen pitäisi syödä enemmän, jotta laihtuisi?
*facepalm*
Mukavaa lomaa ap:lle! Musta tuntuu, että sulla menis paremmin jos et kuuntelis näitä "asiantuntijoita" täällä palstalla.
[/quote]
Ap on näköjään lomalla.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 12:16"]"HAHAA, sinäkö neuvoit AP:ta syömään aineenvaihdunnan kiihdyttämiseksi :D? Myönnä pois! Vuoden anti-PT palkinto myönnetään sinulle! Sinä olet ainoa joka jauhaa paskasta tässä ketjussa :D" Njet, minä olen suositellut elimistön jumin syiden selvittämistä ja liikunnan mukaan ottamista. Jos ap suunnittelee vesijuoksemista (oliko se ap) hän tuskin on liikuntakyvytön. Monenlaista pystyy tekemään, jos haluaa, ja aloittaa vaikka miten pienillä määrillä. Aika jännä juttu, että ap pyrkii itse olemaan aika asiallinen kirjoittamisissaan, mutta toisaalta sitten on tämä tai nämä ylle lainatun kaltaiset, jotka ilkkuvat ja syyttelevät. Istuuko ap kahdella pallilla, vai palstan Muavituttaakaikkiaina-tyyppikö täällä(kin) riehuu?[/quote]
Kuinka sinun fonttisi on samanlainen kuin Chigago-Iidan kiusaajalla? Myönnä pois että kiinni jäit! Sinusta hohkaa negatiivisuus tänne asti.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 12:07"]Kaikki varmasti tietävät, että on paljon helpompi olla syömättä se suklaalevy kuin liikkua pois sen sisältämä energia. Kuitenkin elimistön kannalta on aivan olennaista se, liikkuuko yhtään vai edes jonkin verran. Liikkumattomalla on edessään isoja vaikeuksia ennen pitkää. Me ei täällä ap:n motiiveista paljoa tiedetä, ehkä hän esim. on keski-ikäinen mies, jota pullukat rahkannärppijät ottavat niin pannuun, että hän on päättänyt vedättää palstaa hieman. Toimimaton vatsakin saattaa ärsyttää. Liikkuminen on ilmiselvä arka kohta. Onko ketjun alukupuolen maininnat lasten wiistä / zumbasta ja vesijuoksusta jonkun muun kuin ap:n? Hän sitkeästi kuin juna jatkaa omalla suklaanutri/mehukeitto/pirtelölinjallaan, vaikka on lihonut sillä kilon viikossa, sulkeutuu kuin simpukka, suuttuu ja syyttää muita "agressiivisiksi" jos liikunta edes mainitaan, ja syyttää edistymättömyydestään palstaa, joka syyllistää ja antaa paskoja ohjeita. No mutta, hyviä ohjeita saa asiantuntijoilta! Ja ne pitää ottaa käyttöön, jotta niillä olisi vaikutusta. Varmaan tuo Päivä pulkassa-replakin on valittu sen takia, että se sopii vedättämiseen niin hyvin. [/quote]
Ottaako ap:n itsekuri sinua aivoon? Miksi mietit toisten ihmisten suolen toimintaa? Anaalifantasioita? Missä viestissä ap suuttuu? Terveisin Kiusaamisen vastustaja
Lycka till. Onpa hauska tavata, olen itse 163cm/99 kg.Jeeee.
Mulla oli viimekesä ihanat 50 v juhlat, teinityyliin juhlittiin.
Kävely, pyöräily, uinti, avantouinti virkistävät, kunto on liikkuessa noussut, paino ei kylläkään pudonnut, mutta kiinteytynyt olen.
Kyllä se iloksi muuttuu!!!!
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 01:32"]
...jatkuvan sairastelun vuoksi. Eilen sain tarpeekseni ja tästä eteenpäin suprterveellisissä ruoissa pysyttäytymistä. Joulu nosti painoa aivan älyttömästi.
Niin, pituutta minulla on 165cm ja täytän tänä vuonna 50. Jo nyt on pieni paniikki kuinka ilkeän pitää juhlat ja kohdata katseet.
[/quote]
Helposti jos olet likinäköinen. Jätät silmälasit ja piilarit kotiin.
Fonttikoko riippuu monista asioista, esim. proxyasetuksista.
Tää on kyllä niin mystistä! Itse oon reilut 20kg kevyempi kuin ap ja näkisin todellakin aivan järjetöntä nälkää noilla ap:n sapuskoilla. Eli kuulostaa tosi oudolta, että et tunne tolla ruokavaliolla nälkää. Ja se, ettei paino tipu. Luulis, et pakkohan sen painon ois tippua noilla syömisillä, kun lähtöpaino on tuo, mikä on.
Itse oon viimeisen puolen vuoden aikana tiputtanut painoa 5 kg ihan vaan vähentämällä leivän ja juuston syöntiä. En ole siis lopettanut kokonaan. Ja paino on tippunut vaikka oon välillä vetänyt päivittäin suklaata ja muita herkkuja. En ymmärrä kaloriladkennasta mitään, mutta itse syön päivittäin todella paljon enemmän kuin ap. Enkä harrasta edes minkäänlaista liikuntaa. Joo, tarkoitus kyllä aloittaa taas, kunhan nuo lapset vähän kasvaa. Nyt on melkoista hulabaloota eli kyllähän ne minut nyt vähän pitää liikkeessä, mutta ..
Todellakin kiinnostaa, että missä mättää? Eihän tossa oo mitään järkeä!