Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

97,6 kg ja aivan rapakunnossa...

Vierailija
13.01.2014 |

...jatkuvan sairastelun vuoksi. Eilen sain tarpeekseni ja tästä eteenpäin suprterveellisissä ruoissa pysyttäytymistä. Joulu nosti painoa aivan älyttömästi.

Niin, pituutta minulla on 165cm ja täytän tänä vuonna 50. Jo nyt on pieni paniikki kuinka ilkeän pitää juhlat ja kohdata katseet.

Kommentit (462)

Vierailija
61/462 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on päivä pulkassa. Söin puolukoita, 2,5 dl sokeritonta mehukeittoa, 2 lautasellista maidotonta kasvissosekeittoa, 6 pähkinää ja 2 omenaa. Huomenna punnituspäivä.

Vierailija
62/462 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeriton mehukeitto lienee makeutettu jollain makeutusaineella kuten aspartaami?

Ruokavaliosta näyttää puuttuvan kokonaan liha, kana ja kala. Muutenkin vaikuttaa siltä, että kun tuohon ruokavalioon kyllästyy tulevat kilot takaisin. Eikö kannattaisi pikemminkin opetella terveellinen ruokavalio ilman nutreja yms. elämäntapamuutoksena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/462 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 21:38"]

Sokeriton mehukeitto lienee makeutettu jollain makeutusaineella kuten aspartaami?

Ruokavaliosta näyttää puuttuvan kokonaan liha, kana ja kala. Muutenkin vaikuttaa siltä, että kun tuohon ruokavalioon kyllästyy tulevat kilot takaisin. Eikö kannattaisi pikemminkin opetella terveellinen ruokavalio ilman nutreja yms. elämäntapamuutoksena?

[/quote]

Älytöntä tuputtaa lihaa kasvissyöjälle.

Vierailija
64/462 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupunnituksen tulos oli 99,2 kg eli olen taas lihonut. Mietin asiaa tulin siihen tulokseen, etten laihdu koska kuurini ruokailu on miltei samanlaista kuin sen minut lihottaneen ruokavalion ruokailu. Ainoa ero tällä ajanjaksolla on se, ettei tässä ole ollut yhtään juhlapyhää jolloin olisi ollut herkkuja tarjolla. Minun täytyy ilmeisesti ottaa syömisistä 1/3 pois jotta laihtuisin. 

Mietin eri vaihtoehtoja ja alan kokeilemaan uutta menetelmää sitten kun olen saanut kuukauden täyteen tällä kuurilla.

Vierailija
65/462 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm / 41.8kg ja aivan rapakunnossa....

Vierailija
66/462 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeutusaineet ei tee hyvää. Keskity syömään kunnollista ruokaa. Kituutat liian vähällä.

Syö enemmän proteiinia. Vain 100% ruisleipää jos leipää mielit.

Jos tuo on se miten yleensäkin syöt niin kehosi on tottunut kituutukseen. Muuttaa kaikki hiilarit varastorasvaksi.

Koska olet noin painava, sinulla on myös melko suuri kulutus. Laske itsellesi jokin esimerkkipv, paljonko saat kaloreita.Pyri vähintään 1500 kaloriin. Tuo viimeisin ruokapäiväsi oli ehkä 600 kcal paikkeilla, siis järkyttävän vähän. Elimistössä hormonisi ovat aivan sekaisin. Tarvitset ehkä jonkin ravintoneuvojan ohjeita mutta lähtökohtaisesti tarvitset lusää rasvoja ja proteiinia ruokavalioosi ja jatkuvaa arkipäivän aktiivisuutta.

Vierailija
67/462 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP selvitti pitemmässä postauksessaan kasvisproteiininsa lähteet. Jos hän menee lääkäriin, lääkäri käskee häntä vähentämään ruoan kaloreita nykyisestään. Tuskinpa hän vasta nyt on herännyt laihduttamaan.

Vierailija
68/462 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 12:02"]AP selvitti pitemmässä postauksessaan kasvisproteiininsa lähteet. Jos hän menee lääkäriin, lääkäri käskee häntä vähentämään ruoan kaloreita nykyisestään. Tuskinpa hän vasta nyt on herännyt laihduttamaan.

[/quote]

Si vähemmän kuin 600-1000 kcal? Sellaista neuvoa ei anna lääkäri.

Vierailija
69/462 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 11:29"]

Aamupunnituksen tulos oli 99,2 kg eli olen taas lihonut. Mietin asiaa tulin siihen tulokseen, etten laihdu koska kuurini ruokailu on miltei samanlaista kuin sen minut lihottaneen ruokavalion ruokailu. Ainoa ero tällä ajanjaksolla on se, ettei tässä ole ollut yhtään juhlapyhää jolloin olisi ollut herkkuja tarjolla. Minun täytyy ilmeisesti ottaa syömisistä 1/3 pois jotta laihtuisin. 

Mietin eri vaihtoehtoja ja alan kokeilemaan uutta menetelmää sitten kun olen saanut kuukauden täyteen tällä kuurilla.

[/quote]

Yhä suuremmalla syyllä alkaa tuntua, että ap kuusettaa meitä. Miten tuollaisella ruokavaliolla satakiloinen ihminen vain lihoo? Elimistön täytyy olla täysin sekaisin, mikäli tuo pitää paikkansa.

Vierailija
70/462 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 12:14"][quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 11:29"]

[/quote]

Yhä suuremmalla syyllä alkaa tuntua, että ap kuusettaa meitä. Miten tuollaisella ruokavaliolla satakiloinen ihminen vain lihoo? Elimistön täytyy olla täysin sekaisin, mikäli tuo pitää paikkansa.

[/quote]

Samaa mieltä. Ja kun ei ota neuvojakaan.

Vierailija
71/462 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ap ottanut täältä neuvoja: huomaan hänen jättäneen rahkan ja leivän syömisen minimiin rajun kritiikin jälkeen. Huomatkaa ettei ap pysty liikkumaan kuten muut eli hän on voinut olla kevyellä dieetillä vuosikausia. En usko että hänellä on suurta lihasmassaa.

Vierailija
72/462 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap tarkentaa, mitä hän voi fyysisen kunnon eteen tehdä ja mitä ei? Nyt vaikuttaa siltä, että hän vain makaa liikahtamatta paikallaan. Kuitenkin lähes joka tilannepäivityksessä on aina pukannut kiirepäivää. wtf? Onko hän joku superbrain?

Vierailija
73/462 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on päivä pulkassa vaikkeivat kaikki siitä pitäisikään. Terveydenhoitajan, lääkärin enkä myöskään ravitsemusterapeutin ohjeilla en ole onnistunut laihtumaan - pikemminkin päinvastoin eli asioiden kulku ei ole yhtään hullumpi tälläkään menetelmällä. Minulla ei ole nälkä. Päivän syömiset: aamulla suklaanutri, lounaaksi puolukoita ja mehukeittoa, päivälliseksi salaattilautanen ja viisi pähkinää sekä iltapalaksi viherpirtelö.

Vierailija
74/462 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on päivä pulkassa. Aamupalaksi join suklaanutrin, lounaaksi söin banaanin, päivälliseksi kasvispaistosta ja iltapalaksi join viherpirtelön.

Vierailija
75/462 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on päivä pulkassa. Suklaata söin kahden Leaderin proteiinipatukan verran sekä yhden palan tavallista suklaata. Kotiin tullessa maistuikin jo kasvislautanen ja Sotshin tapahtumia seuraillessa dippailin puolisen kiloa porkkanatikkuja kasvisdippiin. Iltapalaksi viherpirtelö. 

Tämä taisi olla sellainen mässypäivä jota jotkut laihduttajat suosittelevat piristämään aineenvaihduntaa. Virallinen viikkopunnitus taas maanantaina eli sitten näen onko mässytyksestä ollut apua.

Minun on pakko myöntää etten tunne laihduttaneeni kokonaista kuukautta. Olen ehkä syönyt jopa enemmän kuin tavallisesti koska olen keskittynyt syömään kevyesti joulun jälkeen.

Vierailija
76/462 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sinä laihtunut olekaan vaan päin vastoin, joten outoahan se olisi jos sen lisäksi vielä tuntuisikin laihduttaneensa : )

Vierailija
77/462 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 13:42"]

AV- asiantuntijoiden avulla AP lihoi peräti 3,8 kiloa viikossa.

[/quote]

Tuon täytyy olla kaikkien aikojen ennätys. Osoittaa hyvin ettei av-palstalaisista ole personal trainereiksi. Hyvä kun kykenevät edes omat syömisensä hoitamaan.

Vierailija
78/462 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on mässytyspäivä pulkassa. Brunssiksi söin kasviskeittoa ja juustoleivän, päivälliseksi salaattilautasen ja kiekko-ottelun aikana vedin varmaan puoli kiloa porkkana- ja lanttutikkuja kasvis- ja jugurttidipin kanssa. Olen halkeamaisillani!

Vierailija
79/462 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuota voi kutsua mässypäiväksi? Eikö mässy yleensä viittaa kaikenlaiseen epäterveelliseen ja täynnä tyhjää energiaa olevaan tavaraan, kuten karkkeihin tai sipseihin? Porkkanatikut on ihan ok, vaikka niitä paljon vetäisikin!

Vierailija
80/462 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:29"]

Miten tuota voi kutsua mässypäiväksi? Eikö mässy yleensä viittaa kaikenlaiseen epäterveelliseen ja täynnä tyhjää energiaa olevaan tavaraan, kuten karkkeihin tai sipseihin? Porkkanatikut on ihan ok, vaikka niitä paljon vetäisikin!

[/quote]

En keksi muutakaan nimeä näille ahtamispäiville joiden avulla yritän saada aineenvaihdunnan liikkeelle. En todellakaan nauti näin täydestä olosta. En pysty edes juomaan kunnolla vettä näin täyteen ahdettuun mahaan. 

En ole tämänikäisenä kovinkaan nuorisoherkkuorientoitunut eli minulle jäi päivän menyy vaihtoehdoksi. Otan toki välillä karkkia ja perunalastuja lapsiltani kun he tarjoavat mutten rehellisesti sanottuna ne eivät maistu minulle. Huomisaamuna nähdään ovatko mässytyspäivät tehonneet kuten on luvattu ja lomalta palattuani olen varmasti keksinyt uusia konsteja tähän painonpudotusprojektiin. Jos paino ei ole pudonnut, sanon hyvästi mässytyspäiville enkä jää kaipaamaan. T. Rapakuntoinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan