97,6 kg ja aivan rapakunnossa...
...jatkuvan sairastelun vuoksi. Eilen sain tarpeekseni ja tästä eteenpäin suprterveellisissä ruoissa pysyttäytymistä. Joulu nosti painoa aivan älyttömästi.
Niin, pituutta minulla on 165cm ja täytän tänä vuonna 50. Jo nyt on pieni paniikki kuinka ilkeän pitää juhlat ja kohdata katseet.
Kommentit (462)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 16:36"]
En ole haukkunut AP:tä luuseriksi. Miksi haukkuisin!? Minusta on hienoa, jos yrittää parantaa elämäänsä.
Halusin aidosti auttaa, koska olen juuri viime aikoina oivaltanut tämän hiiva-jutun.
Katsopa, kuinka Vesa Keskinen laihdutti urheilematta 40 kg ilman urheilua. Jätti hiilarit ja alkoholin pois. Hiivadieetissä myös jätetään nuo pois. + sokerit. Pitää tietää, mistä oma lihominen johtuu, sitten voi laihtua.
[/quote]
Tämän päivän netti-IS kertoo, että Keskinen laihtui eniten juomalakon ansiosta. Sinä sotket täällä jotenkin sen omaan pyhään hiivatotuuteesi ja et edes yritä ottaa selvää minkälainen tämän ketjun AP on elintavoiltaan. Olisitko itse otettu jos sinua verrattaisiin alkoholiriippuvaiseen? Eniten minua näin sivullisena ärsyttää se, että jakelet diagnooseja oikealle ja vasemmalle mitä ilmeisemmin ilman lääketieteellistä koulutusta.
Ap:han ei suostu kertomaan elintavoistaan muuta kuin että hän kokeilee ties mitä dieettejä. Jos jotain kysyy, tulee joku tuntematon ap:n puolesta mielensäpahoittanut (ei tietenkään ap) v-uilemaan.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 19:13"]
Ap:han ei suostu kertomaan elintavoistaan muuta kuin että hän kokeilee ties mitä dieettejä. Jos jotain kysyy, tulee joku tuntematon ap:n puolesta mielensäpahoittanut (ei tietenkään ap) v-uilemaan.
[/quote]
Kyllähän hän tilittää syömisensä ja juomisensa hyvinkin tarkasti. Minäkään en kirjaa juomiani vesimääriä muistiin jos aiot huomauttaa AP:n vedenjuonnista. Kuinka moni erityistuntomerkkinen ylipainoinen suostuisi muutenkaan kertomaan edes anonyymisti painonsa viikosta toiseen? Minä en tee niin vaikka olen tavis ja tuskin sinäkään.
Palaan vielä tuohon miksi nostin tuon Hiivasyndroomajankkaajan Vesa Keskis-jutun esille: minua hieman hihitytytti ajatus, että HSJ kuvittelee Rapakuntoisen tekevän jotain kiljua imelletyistä perunoista ja juovan sitä. Rapakuntoinen ilmoitti jo alussa ettei ole alkoholin ystävä mutta se meni hiivakiihkoilijalta ohi.
[/quote]
Kerro, miksi sinä pahoitan mielesi tyhjästä ja näet kettuilua sielläkin missä sitä ei ole? Älä nyt kiemurtele äläkä projisoi vaan vastaa rehellisesti.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 19:33"]
[/quote]
Kyllähän hän tilittää syömisensä ja juomisensa hyvinkin tarkasti. Minäkään en kirjaa juomiani vesimääriä muistiin jos aiot huomauttaa AP:n vedenjuonnista. Kuinka moni erityistuntomerkkinen ylipainoinen suostuisi muutenkaan kertomaan edes anonyymisti painonsa viikosta toiseen? Minä en tee niin vaikka olen tavis ja tuskin sinäkään.
[/quote]
Kas kun se mitä suuhunsa laittaa on vain yksi puoli asiasta!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 19:47"]
[/quote]
Kerro, miksi sinä pahoitan mielesi tyhjästä ja näet kettuilua sielläkin missä sitä ei ole? Älä nyt kiemurtele äläkä projisoi vaan vastaa rehellisesti.
[/quote]
Ap:han se tässä kiemurtelee ja kyökkitsykoloki projisoikoon ihan keskenään :D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Laihdutuksessa 80% tuloksesta saadaan aikaan ruokavaliolla ja 20% liikunnalla. Turha kiusata liikuntavammaista ihmistä tuolla liikunnan tiukkaamisella. Joku olisi voinut kiusan kohteeksi joutuessaan lyödä kuurin kirjaimellisesti läskiksi ja unohtaa koko jutun.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 19:47"]
[/quote]
[/quote]
Ap:han se tässä kiemurtelee ja kyökkitsykoloki projisoikoon ihan keskenään :D
[/quote]
Se olen minä sekä minun itspäinen ipadini jotka täällä epätäydellisellä suomella psykologisoivat, ei AP.
Itse olen 98kg ja suht ok kunnossa. En toki huipputreenaajalle pärjää, mutta normi sohvaperunat kyllä kyykytän vaikka periaatteen vuoksi. Käytän hyödykseni työmatkaa ja kävelen taikka pyöräilen töihin.
Ap, jos työmatkasi on kohtuuttoman pitkä (kävellen yli 3km, pyörällä yli 6km), niin opettele kävelemään se pari km ja jatka matkaasi bussilla töihin. Takaan, että kunto nousee, paino tippuu ja rahaakin säästyy, kun ei tarvitse maksaa auton bensoja/dieseliä ja kalliita kuntosalimaksuja. Aikaakin jää vähemmän syömiseen :)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:56"]
Itse olen 98kg ja suht ok kunnossa. En toki huipputreenaajalle pärjää, mutta normi sohvaperunat kyllä kyykytän vaikka periaatteen vuoksi. Käytän hyödykseni työmatkaa ja kävelen taikka pyöräilen töihin.
Ap, jos työmatkasi on kohtuuttoman pitkä (kävellen yli 3km, pyörällä yli 6km), niin opettele kävelemään se pari km ja jatka matkaasi bussilla töihin. Takaan, että kunto nousee, paino tippuu ja rahaakin säästyy, kun ei tarvitse maksaa auton bensoja/dieseliä ja kalliita kuntosalimaksuja. Aikaakin jää vähemmän syömiseen :)
[/quote]
Ja anteeksi, jos tämmöistä vinkkiä on jo annettu, en jaksanut lukea ketjua.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Laihdutuksessa 80% tuloksesta saadaan aikaan ruokavaliolla ja 20% liikunnalla. Turha kiusata liikuntavammaista ihmistä tuolla liikunnan tiukkaamisella. Joku olisi voinut kiusan kohteeksi joutuessaan lyödä kuurin kirjaimellisesti läskiksi ja unohtaa koko jutun.
[/quote]
Ap:hän tuolla alussa puhui ainakin vesijuoksemisesta, joten minusta on turha vedota johonkin "kiusaamiseen".
Eikö tuon kaalisopan syömisessä ala tulla jo kohta se 21. päivä vastaan? Sen jälkeen pitää pitää taukoa sopasta vaikka siitä kuinka paljon tahansa tykkäisikin. Näin olen asian dieetin sääntöjä tutkiessa ymmärtänyt. Ei ole tainnut olla sopansyönti kärsimystä?
Rapakuntoinen kuittaa viikon painoksi 93,2 kg.
Rapakuntoinen kuittaa viikon painoksi 91,4 kg päivän syömisten ja juomisten jälkeen. Oma moka koska unohdin aamulla punnituspäivän.
Ensi maanantaina olen lomalla eli en kuittaa painoa tänne.
Eihän tuossa ole mitään järkeä.
No lue vaikka sivusta 9 eteen päin, ellet jaksa kaikkea kahlata...
Erilaisista lääketieteellisistä operaatioista ja vammoista toipuminen vaatii hurjasti työtä ja varmaankin jos tämän... milloinkas tämä ketju on alkanut? Tammikuussa? ...reilun 3 kk:n aikana olisi tapahtunut jo jotain parannusta rapakuntoon, sillä eihän ennuste voi kammon huono olla, kun tavoite kuitenkin on päästä mm. vesijuoksemaan.
Keskustelua kun lukee, tuntuu vähän siltä, että ap ensin vastailee jotain omalla tutuksi tulleella tyylillään ja heti sen jälkeen tulee hänen rääväsuisempi alter egonsa kyselemään toisten saavutuksista, aggressioista ja hiekkapill*isuudesta, muun muassa. Kierrokset käyvät korkeina ja tämä ärtsympi tyyppi näkee pelkkää kiusantekoa ja kielteisyyttä ja salaliittoteoriaa kaikkialla...
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 18:32"]
Mutta hänellähän oli työnsä ja perheensä ja lomareissunsa. Ja herkkä hipiä liikuntaan nähden.
[/quote]
Löysinpä sinut Chicago-Iidan nettikiusaaja! Roikut näköjään kellonajoista päätellen palstalla monta tuntia päivässä. Kohta pusaat jonkun Iidaa mollaavan ketjun? Olet läpeensä sairas tyyppi psyykkisesti koska oikein jahtaamalla jahtaat itsellesi fyysisesti sairaita tai heidän omaisiaan kiusattavaksi. Olet näköjään taas vaihtanut proxy-asetuksia?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 12:26"]OT, mutta olis mennyt aamusumpit väärään kurkkuun jos olisin ollut kahvimukin kanssa liikkeellä metrossa, kun näin siellä valotaululla pyörimässä Päivä Pulkassa-juoman mainoksen. Ap saisi paljon painoa pois jo sillä että jättää kaiken suolan pois...[/quote]
Mistä hän sitä suolaa saa?