Housu ongelma.
mistä ihmeestä löytyy housuja joissa on otettu peppu ja reidet huomioon. Katselin just h&m:n isojen tyttöjen housuja niin " erittäin kapea malli reisistä"..... WHAT? Iso tyttö = pitkä tyttö?
Kun jossain lindexillä isojen tyttöjen mallisto on isoa. reisille liikaakin tilaa ja hukun niihin. Mustat suorat housut ja farkut haussa. Kun löytyy, ostan useammat kerralla. Voi olla nettikauppakin. Kunhan housuja löytyy.
Kommentit (5)
Osta levikset, mutta mene kauppaan tutustumaan malleihin. Heillä on jo jonkin aikaa ollut curve ID mallistot, joissa on 4 eri vaihtoehtoa sen mukaan minkälainen suhde vyötäröllä on lantioon ja reisiin. Sen lisäksi kaikista vyötärömalleista on erilaisilla lahkeenleveyksillä ja vyötärönkorkeuksilla.
Jos reidet jä yleensä liian tiukoiksi niin kokeile bold curve...
En vanno, että löydät sopivia, mutta nämä ovat ainoat jotka sopivat minulle, kaikissa muissa farkuissa näkyy kumartuessa puolet takapuolesta.
Olen ostanut jo vuosia housuni Haloselta. Siellä on juuri mun kokoisille lyhyt jalkaisille, perseville ja reiteville naisille sopivia housuja, jotka sopivat niin arkeen kuin juhlaankin, hinta n. 55e. Mustia siellä on tietenkin eniten, mutta myös khakia, tummanruskeita ja muita värejä. Käys kokeilemassa, myyjät auttavat mielellään! :)
Kiitos hyvistä vinkeistä. Jostain syystä olin unohtanut seppälän kokonaan. kurkkasin heidän nettisivuja ja siellä oli parit housut joita voisi käydä liikkeessä katsomassa.
Hobby hall?