Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KERÄTÄÄN ADRESSI VAUVALEHTEEN

Vierailija
06.02.2014 |

ja vaaditaan moderointia palstalle, jotta saadaan pois kaikki pörrääjät ja voitaisiin pitää palsta laadukkaana paikkana, mihin voi purkaa murheitaan kotona äitiyslomalla ollessaan.

Minä sentään maksan vauvalehden henkilökunnan palkan tilaamalla lehteä, mutta täällä pörrää aikuisten lasten äitejä ja lapettomia, joilla ei olisi mitään tekemistä täällä. Samoin miehet ovat lisäätyneet ja sen huomaa anaalijutuista.

Joten tähän alle komppaukset, että haluamme rekisteröinnin ja lähetetään sitten linkki toimitukseen. Eiköhän saada palsta siistiytymään

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä ihme vinkuiita. Mikset mene niille jo rekisteröitymisen vaativille sivuille?!

Ei tämä palsta nyt niin huono ole. Jos sä et ole saanut pelkkiä tykkäyksiä niin voit miettiä menikö omassa jutussasi jotakin pieleen.

Vierailija
2/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita. Mä olen ollut täällä kohta 10 vuotta ja ainoa asia, mikä ärsyttää, ootte te, jotka ette ymmärrä, että av:lla sanotaan asiat niinku ne on. Plussalla voi sit halipusutella, jos sitä on vailla. Av on oikeille ihmisille, plussan palstat vaaleanpunaisille kotiäitsyköille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä samaa mieltä. Palsta oli ennen tuhat kertaa parempi. Nyt täällä haukutaan lapsia, lapsiperheitä ja kannustetaan anaaliyhdyntään ja pelastetaan koirat tulipalosta lapsia mielummin. Ihan sekopäistä porukkaa. 

Vierailija
4/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kun nykyisin suurin osa näyttää olevan teinejä, veloja, provoilijoita ja ihan liikaa niitä pedoja.

Vierailija
5/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pörrää.

Vierailija
6/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pörrää.

Vierailija
7/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:48"]

En allekirjoita. Mä olen ollut täällä kohta 10 vuotta ja ainoa asia, mikä ärsyttää, ootte te, jotka ette ymmärrä, että av:lla sanotaan asiat niinku ne on. Plussalla voi sit halipusutella, jos sitä on vailla. Av on oikeille ihmisille, plussan palstat vaaleanpunaisille kotiäitsyköille.

[/quote]

Hmm sua ei siis häiritse edes pedofiiliset viestit eikä se että nuoret niitä lukevat. Miksi?

Vierailija
8/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita. Mä tykkään tästä palstasta juuri näin. Sana on vapaa ja erilaisille mielipiteille on tilaa. Mene kaksplussalle jos tämä ärsyttää.

Erityisesti ikärasismisi on törkeää. Äiti se on vanhempikin äiti!!!!!

Vierailija
9/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei estä sinua ap rekisteröitymästä ja menemästä tällä vauva lehden keskusteluissa olevalle vauvat ja taaperot -palstalle.

Vierailija
10/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on mainoksia, joita joutuu kokoa jan katselmaan, jos kerran ap maksaa palstan :/

Ja ihanko oikeasti tämä on vain _äitiysvapaalla_ oleville äideille? todella ikävää esim. ajatellen äitejä, jotka ovat jo vanhempainvapaalla, mutta eivät saisi tänne tulla.

Meillä mies on saanut monta asiaa täällä selville, kun oli _isyysvapaalla_ lapsemme synnyttyä. Oli kuulemma kovin kiitollinen vastauksista. minä olin niin heikossa kunnossa, että minun piti vain levätä, eikä neuvolaankaan saanut juuri silloin yhteyttä. Viisas mies tuli ja kysyi Aihe vapaalta neuvoa.

Ikävää, että sai ne neuvotväärin perustein. Kun kerran on palsta vain äitiyslomalla oleville.

Vierailija
11/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuka roikkuu aihevapaalla 10 vuotta. Hanki elämä, hahahaaaaaaaa

Kohderyhmä on vauvat eli vauvojen äidit, kuten palsta on vauvalehden aihe vapaa, eli vauvojen äitien aihevapaa-keskustelupalsta.

ap

Vierailija
12/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oikeastaan ärsyttävät ainoastaan vain persut, lassukat, persulassukat ja anaalijähnäys.

Vierailija
13/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää enemmän tota "ilmoita asiaton sisältö"

Vierailija
14/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 14:57"]

[/quote]

Kohderyhmä on vauvat eli vauvojen äidit, kuten palsta on vauvalehden aihe vapaa, eli vauvojen äitien aihevapaa-keskustelupalsta.

ap

[/quote]

Kuinka niin palsta on äideille? Jos lehden nimi on Vauva, niin toli kohderyhmänä on silloin vauvat. Vauvat keskustelemaan Aihe vapaalle.

Vierailija
15/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]Kohderyhmä on kylläkin kaikki äidit ja nykyisin myös isät. Ja pitäisikö sanoa tasa-arvon nimissä, että homot myös vaikka itse en heitä perheihmisiä ihan pidäkään. Vauvojen äidit on perinteisesti olleet täällä palstalla vähemmistönä.

Vierailija
16/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää, että nää sekoboltsit on huutamassa asiallisemmille, että menkää sinne sun tonne? Menkää itse, palstan taso ja ilmapiiri paranis huomattavasti.

Vierailija
17/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Katos! Hyvinhän se sujuu sultakin aaveettuilu! Tääkö on sitä "laadukkuutta" mitä peräänkuulutat? :D

Vierailija
18/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en halua rekisteröitymistä tänne.

Vierailija
19/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näin se on. Kun ihminen saa vauvan, ei sen elämään saa mahtua mitään muuta, kuin niistä jauhaminen ja surkean vauvaperhe elämän märiseminen. Mistään muusta ei enää koskaan saa puhua, kuin niistä vauvoista vaan.

Vierailija
20/35 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Haluat muka siistiä palstaa ja itse vittuilet nimettömänä?