Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

s-bonukset. Mulle tuli sposti, että

Vierailija
12.01.2014 |

joulukuun bonarit on maksettu tililleni. Mille tilille? Ei mulla oo mitään tiliä siellä. Ja ennen kun kukaan alkaa neuvoa, et oon väärässä paikassa kyselemässä, kerron et s-kaupan sivut ontäynnä kiukkuisia kysymyksiä mut niihin ei kukaan vastaa.

Onko täällä kellään tietoa asiasta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mulle on tullut kotiin sellainen paperilappu jolla voin maksaa kassalla. Ja mitään maksua en ole koskaan maksanut sillä liityin n.10v sitten kunjoku uusi kauppa aukesi ja ilmatteeksi sai liittyä. Ys

täväni joutui keräämään 50€!liittymismaksua liittyessään myöhemmin, törkeetä! En ole siis koskaan tiennyt et mulla ois tili enkä sitä nytkään haluu. Haen rahat pois ja jätän korttini sinne asiakaspalveluun. Kiitos vastaajille! Ap

Vierailija
22/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetatko ap S-ryhmän kauppojen käytönkin kokonaan? Siirrytkö Keskon plussasetelien kerääjäksi? Sekin liittyminen maksaa.

Jos olisit aikoinaan maksanut osuusmaksun kun liityit S-ryhmän asiakasomistajaksi, saisit sen liittymisrahasi takaisin kun eroat.

Mitä sinulla on sitä vastaan, että sinulla on tili, eli saat kortilla maksettua bonuksillasi ilman mitään lippulappuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä sakotetaan.

Vierailija
24/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa sulle tapahtuu, jos sulla on s-tili?

Vierailija
25/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 16:11"]

Eikö olekin ihmeellistä; vaikka sinä et olekaan koskaan kuullutkaan moisesta, niin se vaan on. Paperinen bonusseteli tulee kotiin ja sillä voi sitten maksaa s-kaupassa.

[/quote]

Useimmat ovat kuulleet siitä. Se oli kauan sitten käytössä ollut systeemi. josta kaikki osuuskunnat tuota HOK ELlntoa lukuunottamatta ovat vuosia sitten luopuneet. Ja nyt sekin.

Ei syytä olla ilkeä nitä kohtaan joille asia on uusi.

Vierailija
26/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 21:50"]

Juu mulle on tullut kotiin sellainen paperilappu jolla voin maksaa kassalla. Ja mitään maksua en ole koskaan maksanut sillä liityin n.10v sitten kunjoku uusi kauppa aukesi ja ilmatteeksi sai liittyä. Ys

täväni joutui keräämään 50€!liittymismaksua liittyessään myöhemmin, törkeetä! En ole siis koskaan tiennyt et mulla ois tili enkä sitä nytkään haluu. Haen rahat pois ja jätän korttini sinne asiakaspalveluun. Kiitos vastaajille! Ap

[/quote]

Sinäkin olet joko maksanut tai kerännyt sen 100 euroa ihan niin kuin ystäväsi ja jokainen muukin s-omistaja. Eli kun haet pois saat kuukauden bonuksen jälkeen myös tuon satkun - ja tulevaisuudessa menetät 5,5 % siitä mikä on kuukauden päivittäistavaraostoksesi + kerran vuodessa 20% koron talletuksellesi.

Et ehkä ymmärrä asiaa, mutta 20% on aivan hemmetin iso korko verrattuna esim. pankkien maksamaan 1-3 % korkoon.

Moni pitää montaa s-osuuskunnan jäsenyyttä ihan vain sen vuoksi.