Miehen exä asuu naapurissa
Muutettiin uuteen rivariin ja täysin yllättäen kävi ilmi, että miehen exä asuu tässä vähän matkan päässä. Ei onneksi ihan lähinaapurina. Mutta....samalla selvisi, että hänen lapsensa on meidän lapsemme kanssa samassa tarharyhmässä ja lapsemme ovat myös tutustuneet toisiimme. Exä ja mieheni tapaavat tarhalla lähes päivittäin ja jonkin verran ovat vaihtaneet kuulumisia. Exä on yh ja sinkku. Nyt mieheni ehdotti että kävisi kahvilla exänsä kanssa, kun haluaisi kuulla hänen kuulumisiaan. Itse harvoin vien tai haen kasta tarhaan, koska käyn bussilla töissä eli en tätä naista tapaa. Mitä pitäisi ajatella? Jotenkin omituinen tilanne. Sen tiedän, että vuosia sitten tämä nainen jätti mieheni.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 11:40"]
Miksei muka voisi tavata? Varsinkin kun lapset on jo kavereita, on aikuistenkin ihan hyvä olla asiallisissa väleissä.
[/quote]
No voi tulla ap:n kotiin kahville. Ei jumalauta mun mies ehdottaisi ikinä tuollaista eikä mulle tulis mieleenkää pyytää ex-poikakaveria kahville vaikka lapset oliskin samassa päiväkodissa.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 11:40"]
Miksei muka voisi tavata? Varsinkin kun lapset on jo kavereita, on aikuistenkin ihan hyvä olla asiallisissa väleissä.
[/quote]
No voi tulla ap:n kotiin kahville. Ei jumalauta mun mies ehdottaisi ikinä tuollaista eikä mulle tulis mieleenkää pyytää ex-poikakaveria kahville vaikka lapset oliskin samassa päiväkodissa.
[/quote]
No, sä sitten elät tuollaisessa maailmassa.
Ilman muuta miestäsi kiinnostaa, että mitä exälle kuuluu. Se ei välttämättä automaattisesti tarkoita, että välejä lämmiteltäisiin.
Ainakin minä menisin entisten tyttöystävien kanssa kahville, että kuulisin, kuinka elämä on kuljettanut. Mutta en todellakaan ole missään muodossa tai tapauksessa kiinnostunut olemaan taas kimpoissa, olen valintani tehnyt. Mutta silti olisi kiva kuulla mitä exille kuullu, ei sen enempää.
Kylläpä olette vainoharhaisia. Kukaan ihminen ei omista toista eikä ne exät ole mitään omituisuuksia vaan ihan tavallisia ihmisiä. Ap:lla on todella huono itsetunto ja huono ennuste parisuhteelle jos tästä jonkun ongelman saa. Tiedä vaikka olis tosi kiva ihminen ja voisitte ystävystyä. Elämässä on oikeitakin ongelmia ja voi vaikka menettää jotai ihan oikeasti. Se että puoliso on joskus seurustellut jonkun kanssa ei voi olla ongelma. Minä en katsois päivääkään ihmistä joka rupaa määrittelemään kenen kanssa saan käydä kahvilla mihin kellonaikaan ja missä. Jos on niin huono itsetunto ja keskenkasvuinen niin painukoot jonnekin kasvamaan. Ap pääset tuolla psyykellä miehestäsi ihan lähivuosina eroon. kannattaisi panostaa omaan mielenterveyteen, resursseja luulis olevan siihen panostaa kun ongelmat on tuolla tasolla. Hyi millaisia vanhikoilta ihmiset toisilleen raknetavat. Jos on itsetunto ja luottamus kunnossa ei tuollaisia ongelmia ole olemassakaan. Lapsetkin ansiatsisivat tervepäiset vanhemmat eikä tuollaisia skitsoja.
siis hyi millaisia vankiloita- näppis sekoilee
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 12:11"]
En antais lupaa mennä kahville. En näe siinä mitään järkeä. Eikä mua yhtään haittais vaikka mua sanottais mustasukkaiseksi.
[/quote]
Mihin aikuinen ihminen tarvitsee LUPAA puolisoltaan? Huh, ihan pelottaa tämmöiset akat. Tai ukot, ei sen puoleen.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 12:11"]
En antais lupaa mennä kahville. En näe siinä mitään järkeä. Eikä mua yhtään haittais vaikka mua sanottais mustasukkaiseksi.
[/quote]
Mihin aikuinen ihminen tarvitsee LUPAA puolisoltaan? Huh, ihan pelottaa tämmöiset akat. Tai ukot, ei sen puoleen.
[/quote]
Niimpä todella sairasta touhua. Eiikä tuu edes mieleen et omassa käytöksessä olis jotain todella pahasti pielessä:((( Ihana ihmissuhdemalli lapsillekin. Just mietin että jos olis itse tuollaisen sekopäisyyden kohteena, minäkin olen yh enkä ketään exääni ikinä takaisin ottais. Mutta kaikkien heidän kanssaan olen ihan kaveri. Mut siis puistattaa ajatus että lapseni päiväkodissa/koulussa joku vainoharhainen nainen ajattelis kuten tämä ap. Tuntematta edes mua märehtis iltakaudet sitä että asumme lähekkäin tai et lapsemme ovat samassa tarhassa ja tuntevatkin vielä toisensa, ja että on niin kummaa ja omituista ja ihan elämä nyt sitten sekaisin. Tuohon vaivaan auttaa kummasti se että elämässä tapahtuu jotain oikeasti jörkyttävää. Sn jälkeen ei pahemmin ole mielenkiintoa märehtiä muita maailman ihmisiä, saattaa tulla mieleen olla kiitollinen ihan jo siitä että on itse ja läheisetkin vielä terveitä, tai edes hengissä.
No jos se on vaan utelias? Kyllä musta ois kiva käydä yhden naamiksesta löytyneen exän kanssa kahvilla ja jutella kuulumiset, mutta en TOD haikaile sen perään. Ei siinä välttämättä sen enempää ole.
No jos se on vaan utelias? Kyllä musta ois kiva käydä yhden naamiksesta löytyneen exän kanssa kahvilla ja jutella kuulumiset, mutta en TOD haikaile sen perään. Ei siinä välttämättä sen enempää ole.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 09:44"]
Muutettiin uuteen rivariin ja täysin yllättäen kävi ilmi, että miehen exä asuu tässä vähän matkan päässä. Ei onneksi ihan lähinaapurina. Mutta....samalla selvisi, että hänen lapsensa on meidän lapsemme kanssa samassa tarharyhmässä ja lapsemme ovat myös tutustuneet toisiimme. Exä ja mieheni tapaavat tarhalla lähes päivittäin ja jonkin verran ovat vaihtaneet kuulumisia. Exä on yh ja sinkku. Nyt mieheni ehdotti että kävisi kahvilla exänsä kanssa, kun haluaisi kuulla hänen kuulumisiaan. Itse harvoin vien tai haen kasta tarhaan, koska käyn bussilla töissä eli en tätä naista tapaa. Mitä pitäisi ajatella? Jotenkin omituinen tilanne. Sen tiedän, että vuosia sitten tämä nainen jätti mieheni.
[/quote]
Miehesi on kyllä tollo tai sitten se vedättää sinua. Ei ole mitään asiaa kahville exän kanssa, ei tosiaankaan. Kysy mieheltäsi että onko hänelle ok että kutsut päiväkodilla tapaamasi yh-isin kahville, että vaikutti mukavalta jampalta ja haluaisit vaihtaa kuulumisia. Jos se on miehellesi ok niin on kyllä ihme homma.