Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exä asuu naapurissa

Vierailija
12.01.2014 |

Muutettiin uuteen rivariin ja täysin yllättäen kävi ilmi, että miehen exä asuu tässä vähän matkan päässä. Ei onneksi ihan lähinaapurina. Mutta....samalla selvisi, että hänen lapsensa on meidän lapsemme kanssa samassa tarharyhmässä ja lapsemme ovat myös tutustuneet toisiimme. Exä ja mieheni tapaavat tarhalla lähes päivittäin ja jonkin verran ovat vaihtaneet kuulumisia. Exä on yh ja sinkku. Nyt mieheni ehdotti että kävisi kahvilla exänsä kanssa, kun haluaisi kuulla hänen kuulumisiaan. Itse harvoin vien tai haen kasta tarhaan, koska käyn bussilla töissä eli en tätä naista tapaa. Mitä pitäisi ajatella? Jotenkin omituinen tilanne. Sen tiedän, että vuosia sitten tämä nainen jätti mieheni.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 10:29"]Silloin kun on lapsia niin exxän kanssa täytyy tulla toimeen. Sehän on hyvä että on keskusteluyhteys ja voidaan puhua lapsiin liittyvistä asioista. Turha siitä on olla mustasukkainen.

[/quote]

Ap kertoi jo edellä ettei exällä ja miehellä ole YHTEISIÄ lapsia.

Vierailija
22/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, minä käyn exäni kanssa kahvilla, eikä meillä kummallakaan kyllä vanha suola janota tai muuta. Molemmilla on uudet kumppanit, minulla lapsikin nykyisen mieheni kanssa. Voi kait sitä kahvitella, ilman mitään sen kummempia taka-ajatuksia. Kyseessä on kuitenkin ihminen, jonka kanssa on joskus mennyt naimisiin.

(Näin siis meillä, en toki tarkoita että ap:n tilanteessa näin olisi. Ja yhteiseen lapseemme liittyvät aina puheenaiheet kahvitellessamme.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 10:29"]

Silloin kun on lapsia niin exxän kanssa täytyy tulla toimeen. Sehän on hyvä että on keskusteluyhteys ja voidaan puhua lapsiin liittyvistä asioista. Turha siitä on olla mustasukkainen.

[/quote]

joo, ei meillä ole yhteisiä lapsia ap:n miehen kanssa.

terv. se exä

Vierailija
24/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tulee kolmen kimppa kun lapset viedään hoitoon.

Vierailija
25/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi vanha suola janottaa. Kahville vaan, menee se vaikka et päästäisikään, saatte sitten uusia jippoja teidänkin sekisiin:)

Vierailija
26/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muka voisi tavata? Varsinkin kun lapset on jo kavereita, on aikuistenkin ihan hyvä olla asiallisissa väleissä.

Vierailija
27/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antais lupaa mennä kahville. En näe siinä mitään järkeä. Eikä mua yhtään haittais vaikka mua sanottais mustasukkaiseksi.

Vierailija
28/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus vähän mustasukkainen, mutta minua ei ole yhtään häirinnyt, että mies kävi joskus kahvilla exänsä kanssa. Heillä on edelleen yhteisiä kavereita, joten jonkilainen kontakti on säilynyt. Joskus mies kävi toisen eksänsäkin kanssa kahvilla.

En ole yhtään ajatellut, että vanha suola janottaisi. Päinvastoin, ajattelisin että ne on nähty ja huonoiksi todettu:) Jostain syystähän ne ovat eronneet. Mutta kai sen vaistoaa, että miten mies suhtautuu eksäänsä.

Vierailija
29/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu mies, kun erehtyi kertomaan sulle.

Vierailija
30/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 12:11"]

En antais lupaa mennä kahville. En näe siinä mitään järkeä. Eikä mua yhtään haittais vaikka mua sanottais mustasukkaiseksi.

[/quote]Mä en näe mitään järkeä siinä, että aikuinen ihminen tarvitsisi joltain luvan käydäkseen kahvilla jonkun tuttavuutensa luona. Siis silloin kun kyse oikeasti on pelkästä kahvilla käynnistä.

Vierailija
31/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai asiaan nyt vaikuttaa hieman sekin että kauna te olette olleet yhdessä, ja kauanko (ja koska) seurusteli tämän exän kanssa...Jos te olette olleet yhdessä 15 vuotta ja seurusteli tämän entisen kanssa 2 kuukautta joskus teininä, niin mitä väliä sillä sitten on vaikka tämä asuukin lähellä?...Jos te olette tuore pari, ja tämän entisen kanssa on ollut yhdessä 10 vuotta niin ehkä sillon olisin hieman varpaillaan...minusta kuitenkaan lasten ei kuulu asiasta kärsiä, varsinkin jos miehesi on naisen kanssa ihan asiallisissa väleissä niin tokihan lapset voivat olla kavereita...

Vierailija
32/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaaan osakassa provo, ja niin uskomatonkin. Keksiiii paremman.

Vierailija
33/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuulumisten vaihtaminen riitä hyvin siellä tarhan pihalla.

Vierailija
34/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ex voi varmaan lapsen kanssa tulla teille kahville? Miksi niiden on kahdestaan päästävä johonkin?

Vierailija
35/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä ei ole yhteisiä lapsia niin ei mitään tapaamisia.

Vierailija
36/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt mä tiedän, miksi Yks ystävä ei enää pidä yhteyttä, eukko ilmeisesti kieltänyt, kun meillä on ystävän kanssa romanttinen historia :( sinne meni hyvä ystävä. Kyllä mä luottan omaan mieheeni, että voi käydä ja käykin exänsä kanssa silloin tällöin kahvilla, itsekin olen,tutustunut, mukava nainen :)

Vierailija
37/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan he seurustelivat aikoinaan? Oliko vakavakin suhde? Tuskin se kahvittelu mitään haittaa.. 

Vierailija
38/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain myös minun tutuillani on niin mustasukkaisia vaimoja, etteivät he saa edes nyökätä minulle. Varsinkin jos on joskus parikymmentä vuottakin sitten ollut jotain pientä sutinaa.

Ensinnäkään itse en jaksa tentata mieheni kaikkia tyttöystäviä ja panoja, keitä hänellä on elämänsä aikana ollut. Saati sitten pitää nimilistaa ja kytätä, ettei se vain nyökkää tai käy kahvilla tai juttele entisille panoilleen.

Sairralloinen mustasukkaisuus ei ole kyllä kivaa

Vierailija
39/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu exä lapsineen teille kahville! Onko sinulla hänen numeroa? Keitä kahvit, laita tarjottavat, viritä lapsille leikit. Siinä saavat vaihtaa kuulumiset ja sinäkin pääset tutustumaan tähän lapsen kaverin äitiin =) Turha pahaa mieltä tästä viljellä. Jos mies on toisen matkaan mennäkseen niin menee etkä sille mitään voi. Jos näin käy, niin sitten tietysti on eri mielialat. Musta olis kummallista jos mies ois sulkemassa mua pois tutustumasta lapsen kaverin äitiin, siis että en ois tervetullut mukaan kahvihetkeen.

Vierailija
40/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole yhteisiä lapsia, exät kuuluu ehdottomasti menneisyyteen. Olin sitte tiukkapupo tai en, en hyväksyisi tuota! Ei tulisi pieneen mieleenikään eikä edes mielen viereenkään vierailla oman exän luona vaikka olisi naapuri ja lapset kavereita... Tervehtiä saa mutta muuta ei sitte tartte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi