Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exä asuu naapurissa

Vierailija
12.01.2014 |

Muutettiin uuteen rivariin ja täysin yllättäen kävi ilmi, että miehen exä asuu tässä vähän matkan päässä. Ei onneksi ihan lähinaapurina. Mutta....samalla selvisi, että hänen lapsensa on meidän lapsemme kanssa samassa tarharyhmässä ja lapsemme ovat myös tutustuneet toisiimme. Exä ja mieheni tapaavat tarhalla lähes päivittäin ja jonkin verran ovat vaihtaneet kuulumisia. Exä on yh ja sinkku. Nyt mieheni ehdotti että kävisi kahvilla exänsä kanssa, kun haluaisi kuulla hänen kuulumisiaan. Itse harvoin vien tai haen kasta tarhaan, koska käyn bussilla töissä eli en tätä naista tapaa. Mitä pitäisi ajatella? Jotenkin omituinen tilanne. Sen tiedän, että vuosia sitten tämä nainen jätti mieheni.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä lapset miehesi ja hänen exän yhteisiä?

Hyvähän se on lasten kannalta asua lähekkäin ja kiva että sisarukset ovat samassa tarhassa.

Vierailija
2/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellänii on lapsi. Ja tällä exällä lapsi jonkun muun miehen kanssa, josta on eronnut. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts inhottava tilanne. Mielestäni exät kuuluu menneisyyteen, ja kun eivät ole aiemminkaan yhteyttä pitäneet niin turha välejä enää lämmittää. Ja jos nyt käyvät kahvilla niin mitäs sen jälkeen? Tuskin se siihen jää, jatkuuko kahvittelu ja näkemiset. Kysyisin mieheltä että mitä hän on mieltä jatkosta. Ex on kuitenkin ex eikä uusi neutraali ystävä. Varsinkin kun nainen jättänyt eikä mies.

Vierailija
4/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suola janottaa.

Vierailija
5/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehdotti että kävisi kahvilla exänsä kanssa mutta ei mene jos se ei sovi mulle. Tosin jos en suostu niin saan takuulla kuittia siitä, miten mustasukkainen olen. Ja jos haluaa mennä niin eihän mun estäminen ole viime kädessä este jos on mennäkseen. Ei ole tätä exää nähnyt vuosiin eikä ole olleet missään tekemisissä. Jotenkin kaikinpuolin epämiellyttävä tilanne. Lapsikin puhuu tästä exän lapsesta kotona kaverinaan. Ap

Vierailija
6/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 09:57"]

Vanha suola janottaa.

[/quote] Täällä on aina joku, joka kirjoittaa samaa kuin meinasin tulla kirjoittamaan. :) Puhuisin miehen kanssa muutaman sanan asiasta, kertaisin vähän yhteisiä pelisääntöjä ja katsoisin aika tarkkaa miehen ilmeitä ja eleitä niistä puhuessani. Jatkaisin kuitenkin normaalin arjen pyöritystä, enkä lähtisi mitenkään haastamaan exää tai asettelemaan miehelle mitään ehtoja. Mies tekee itse päätöksensä ja jos haluaa mennä, niin olisi lähtenyt varmasti muutenkin.

Vierailija
7/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä! Kahville exän kanssa että saa vaihdella kuulumisia? Miks niiden tarvitsee vaihtaa kuulumisia ja eikös sen voi hoitaa vaikka sähköpostitse? Avaa AP silmäs, ei ole kyl ihan puhtaat jauhot pussissa. Jos mun mies ehdottais jotai yhtä älytöntä, niin sais sit vaihtaa ne kuulumiset niin tarkkaan, ettei tarvi enää takas tulla. Sun miehes on idiootti ja niin säkin jos et tajua mitä tässä on menossa ja nyt tulee puolentuhatta av-mammaa vauhkoamaan että on ihan normaalia treffata exää!

Vierailija
8/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi kaikki kotona... Mä olisin antanu moisesta ehdotuksesta kengän kuvan perseeseen. Hullu maailma...

Vierailija
9/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kaikki yhdessä kahville. Kaikilla tarkoitan molempien lapsia myös. Ei ne exät mitään mörköjä ole, valtaosalla meillä on exiä ja itsekin ollaan jonkun exiä.

Vierailija
10/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex katumapäällä, ja tuli nappaamaan skippaamansa takaisin. Valmistelee jo lapset kavereiksi keskenään.

Vierailija
11/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ex ja hänen lapsensa teille kahville ja leikkimään. Huomaat kyllä jos on jotain epäilyttävää!

Vierailija
12/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ex lähelle. Ystävysty häneen itse, kutsu hänen lapsensa kylään ja tutustu naiseen.

Vierailija
13/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne olisi toisin päin niin mies päästäisi mut heti kahvitteleen. Mun mies ei ole yhtään mustasukkanen tai rajoita mitään. Jos pettäisin niin jättäisi heti, mutta on sitä mieltä ettei toista voi rajoittaa, että jos toinen on lähteäkseen se käy joka tapauksessa. Ap

Vierailija
14/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, minä oikeastaan odotan mielenkiinnolla, törmäänkö opiskeluaikojen exään joskus kun tiedän sen asuvan samassa kaupungissa missä nykyinenkin miesystäväni. Voisin hyvinkin kuvitella että käytäis kahvilla ja vaihdettais kuulumiset.

Luottakaa niihin puolisoihinne, voi hyvän tähden sentään.

Vierailija
15/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies sulla. Olit kirjoittanut tuon sillä aikaa kun itse naputtelin vastausta.

14

Vierailija
16/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuvitella kutsuvasi ex:n lapsineen teille kylään?

Vierailija
17/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se exä täällä, en halua miestäsi takaisin, en halua hänestä siis yhtään mitään. Tule vaan sinäkin kahvílle meidän kanssa, lapsenne mukaan myös. Anteeksi, en ymmärtänyt että olet noin heikolla itsetunnolla varustettu nainen. Olen todellakin jättänyt miehesi ja siihen minulla syyni, mutta se ei tarkoita sitä ettenkö voisi tavata häntä ja puhua hänen kanssaan mistään ????

Vierailija
18/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on lapsia niin exxän kanssa täytyy tulla toimeen. Sehän on hyvä että on keskusteluyhteys ja voidaan puhua lapsiin liittyvistä asioista. Turha siitä on olla mustasukkainen.

Vierailija
19/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia jutella lapsien asioista exän kanssa, jos ei ole yhteisiä lapsia???

Vierailija
20/50 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia jutella lapsien asioista exän kanssa, jos ei ole yhteisiä lapsia???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi