Putous 2014
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:10"]
Jugi oli taas täyspaska. Ei yhtään samaistuttava hahmo. Niiku joku sanoikin niin Anskussa ois potentiaalia,mut huonosti toteutettu hahmo. No can do.
[/quote]
Nojaa. Mun mielestä Jugi oli parantanut huomattavasti viime kerroista, huikea hahmo.
[/quote]
Huikea hahmo=yleisö ei nauranut?Muka hauska venytys? Voi hitsit..
[/quote]
No gauhee, siis yleisö ei oo samaa mieltä mun kaa. Pitäiskö siis sanoa että paska hahmo koska yleisöä ei naurattanut mut mua kyllä?
[/quote]
No emmä sillä. Mut en vaan itse näe mitään hauskaa,kun ei ole mitenkään helposti samaistuttava. Ehkä jos tunnet patologeja ja ovat oikeasti tuollaisia niin ehkä sitten...? Ei vaan uponnut.!!
[/quote]
Tunnetko yhtään munamiestä?
Jugi oli just paras!
Mulle tuli Antskusta (ulkonäöllisesti) mieleen Tanssii tähtien kanssa Ansku Bergström.
Lempparihahmo on ehkä Jäbä Leisson joka taas muistuttaa mielestäni erästä naisbloggaria.
Iinalla on vaikeuksia erottaa hipsteriä ja hopparia.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:30"]
Mua vähän ärsytti miten selvästi Iina matki hahmossaan Pasila-sarjan mainostoimistossa työskentelevää hipsterijätkää. Samanlainen puhetyyli, jutut, hipsteriys, jopa sama työpaikka!
Tässä Pasilan hipsteri, mun mielestä hyvin paljon samaa Iinan hahmossa:
[/quote]
Aika paha kopiseeraus
Ootteko koskaan katsonu Pasilaa? Siinä oli Jerppe Stoltenstolten joka oli mainostoimistojäbä ja heitti läbäleissonia.
musta nämä uudet sketsihahmot eivät olleet yhtään sketsikkäitä.
Aku oli niin huono!harmijuttu...:( muut tasasen hyviä.saa nähä kuin käy...:)