Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous 2014

Vierailija
11.01.2014 |

Kuka on suosikkisi?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäänpä tätäkin keskustelua pystyttiin käymään ilman tyhjänpäiväistä väittelyä ja kilometrilainauksia...

Vierailija
62/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:58"]Pitkäänpä tätäkin keskustelua pystyttiin käymään ilman tyhjänpäiväistä väittelyä ja kilometrilainauksia...

[/quote]

Mitäpä tältä palstalta voi muuta odottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:58"]

Pitkäänpä tätäkin keskustelua pystyttiin käymään ilman tyhjänpäiväistä väittelyä ja kilometrilainauksia...

[/quote]

Ja toinen niistä lainaajista ei tajua lopettaa... Yrittää haastaa kaikkien kanssa.!

Vierailija
64/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rampe ja naukkis

Vierailija
65/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:58"]

[/quote]

Ja toinen niistä lainaajista ei tajua lopettaa... Yrittää haastaa kaikkien kanssa.!

[/quote]

Tälläinen tuskin auttaa yhtään asiaa. Kannattaako asiaa vielä jauhaa jos se on jo loppu?

Vierailija
66/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:30"]Mua vähän ärsytti miten selvästi Iina matki hahmossaan Pasila-sarjan mainostoimistossa työskentelevää hipsterijätkää. Samanlainen puhetyyli, jutut, hipsteriys, jopa sama työpaikka!

Tässä Pasilan hipsteri, mun mielestä hyvin paljon samaa Iinan hahmossa:

[/quote]

Joo ja muutenkin tosi kuluneita hipsterjuttuja. Varmasti olisi hipstereissä tuoreempaakin materiaalia jos vain viitsisi..

Huonoin oli kyllä Riku. Repeili itsekin omille jutuilleen kun huomasi että hahmo ei pysy kasassa. Murre oli kaukana Savosta. Vai puhutaanko Mikkelissä Oulua?

[/quote]

Jos skarppaa seuraavaan lähetykseen niin hahmo on hyvä. Ehkä tää hahmo on oulust kotosi?

Vierailija
67/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:06"]

Hahmot olivat ok.

Anskulla olis potentiaalia hyväksi hahmoksi, pelkään kuitenkin ettei Jussi saa keksittyä tarpeeksi hyviä juttuja. Ansku voisi paljastautua ilkeäksi wt-ämmäksi?

Pettäisi miestään, "koska on itsenäinen nainen"? Yms.

Niin ja hänen lapsetkin ois otettu aiheetta huostaan. Potentiaalia on, mutta riittääkö Jussin kekseliäisyys?

Kristan hahmo oli oiva. Todella realistinen! Armillakin oli hyvä yritys, sossunämmä jne. joka on neuvomassa just samaan tyyliin. Mut miksi se vaatetus pitää vetää NIIIIN yli? Ne lasit..?

Myös akulla oli ihan hyvä.

Muut sitten oli mitä oli, eivät yhtään realistisia.

[/quote]

Ei se vaatetus mun mielestä Armilla mennyt yli, tommosia ihmisiähän on! :D

Vierailija
68/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen taasen totaaaaaalisen pettynyt kaikkiin hahmoihin... Harmittaa, ihan tylsää.

Vierailija
69/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin Iinasta myös, Armi sen sijaan ärsytti. Vatanen oli nätti naisena! :)

Vierailija
70/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristalla ja Jussilla parhaat hahmot, Aku ja Iina kans ihan jees, tosin Aku olis voinu vähän tsempata.. Armin hahmo oli ärsyttävä ja Riku teki elämänsä huonoimman hahmon...

Jugista en edes mainitse, ekana se tippuu kumminkin, kun ei tajua, että Putous ei vaan ole sen juttu!!

Vierailija
71/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:30"]Mua vähän ärsytti miten selvästi Iina matki hahmossaan Pasila-sarjan mainostoimistossa työskentelevää hipsterijätkää. Samanlainen puhetyyli, jutut, hipsteriys, jopa sama työpaikka!

Tässä Pasilan hipsteri, mun mielestä hyvin paljon samaa Iinan hahmossa:

[/quote]

Tuu tänne stadiin ja naura uudelleen...

[/quote]

Jaa'a, tässä juuri kirjoittelen asunnostani Helsingin ydinkeskustassa ja satun vieläpä työskentelemään Kalliossa :) Kyllä hipsterihahmon voi luoda hieman omaperäisemmäksikin, esimerkiksi mainostoimisto työpaikkana olisi voinut olla eri. Nyt on ihan liikaa yhtäläisyyksiä Pasilan hahmon kanssa.

Vierailija
72/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä Antsku oli paras, jäin odottamaan jatkoa. Viime kaudella oli jo niin paljon hipsteri juttuja, että Iinan hahmo ei tunnu kovin kiinnostavalta. 

Vierailija
73/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista, Aku ja Armi oli hyviä. Rikun hahmosta en pitänyt.

Vierailija
74/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että olis lopettanut viime vuoteen koko putous. Niin väkisintehtyjä hahmoja.

Vierailija
75/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:10"]

Jugi oli taas täyspaska. Ei yhtään samaistuttava hahmo. Niiku joku sanoikin niin Anskussa ois potentiaalia,mut huonosti toteutettu hahmo. No can do.

[/quote]

Nojaa. Mun mielestä Jugi oli parantanut huomattavasti viime kerroista, huikea hahmo.

[/quote]

Huikea hahmo=yleisö ei nauranut?Muka hauska venytys? Voi hitsit..

[/quote]

No gauhee, siis yleisö ei oo samaa mieltä mun kaa. Pitäiskö siis sanoa että paska hahmo koska yleisöä ei naurattanut mut mua kyllä?

[/quote]

No emmä sillä. Mut en vaan itse näe mitään hauskaa,kun ei ole mitenkään helposti samaistuttava. Ehkä jos tunnet patologeja ja ovat oikeasti tuollaisia niin ehkä sitten...? Ei vaan uponnut.!!

[/quote]

Mä en taas tiedä mistä lähtien hahmoon on pitänyt samaistua :)

Mielipiteitä on onneksi monia

[/quote]

No hyvä hahmo on joko puhdasta fantasiaa tai sit joku tunnistettava hahmo, parodia jne. IMO.

[/quote]

Says who?

[/quote]

No lopussahan se lukee.

IMO.

[/quote]

Jaa. Muotislangia englanniksi.

Ei mielipiteesi ole yleinen totuus.

[/quote]

Sori, se sanonta on TIMO eli That Is My Opinion, ja myös mun mieheni nimi sattuu olemaan Timo, joten tiedän mistä puhun!

Vierailija
76/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
77/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi metrilainaus jo riitä. 

Iina voittoon.

Vierailija
78/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju oli sitten siinä :D

Vierailija
79/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäsin Rikun hahmosta, oli ehkäpä jopa paras. Tuollaisia setiä ihan varmasti on erilaisten taidekurssien vetäjinä, oon varmaan itsekin joskus törmännyt, kun vaikutti niin tutulta. Käynyt kolmivuotisen pellekoulun Pärnussa ja sillä kehuskelee. On niin kovin itsevarmaa, osaavaa ja ammattilaista, mutta siinä vaan "inspiroi" (improvisoi) lukemalla suoraan paperista ja mimiikkakin on vähän sinne päin. Kertoilee kuluneita vitsejä, jotka on varmaan just alakouluikäisten kurssilaisten mielestä hauskoja, mutta ei  kenenkään muun.

Rikun hahmo niin kuin elävästä elämästä, että tykkäsin! Myös Kristan, Jussin ja Iinan hahmot oli hyviä. Armin hahmo vaikutti lupaavalta, mutta muistutti tässä vaiheessa vielä pelottavan paljon Leena Hefneriä. Repesin kuitenkin hillittömästi sille: "Voi jaska, kun minä en voi sulle työttömäksi muuttua. Mitäs siitä tulis, jos me kaikki tästä työttömiks ruvettais. Ei tää yhteiskunta pyöri sillä tavalla, ettei kukaan tee töitä!" Toivon vaan, että Armin hahmo ei nyt taas olis vähän sellainen omituinen höpöttäjä, joka ei oikein kuuntele muita ja tarttuu vain joihinkin sanoihin. Se olis liian Hefnermäistä.

Vierailija
80/87 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:31"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:30"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:10"]

Jugi oli taas täyspaska. Ei yhtään samaistuttava hahmo. Niiku joku sanoikin niin Anskussa ois potentiaalia,mut huonosti toteutettu hahmo. No can do.

[/quote]

Nojaa. Mun mielestä Jugi oli parantanut huomattavasti viime kerroista, huikea hahmo.

[/quote]

Huikea hahmo=yleisö ei nauranut?Muka hauska venytys? Voi hitsit..

[/quote]

No gauhee, siis yleisö ei oo samaa mieltä mun kaa. Pitäiskö siis sanoa että paska hahmo koska yleisöä ei naurattanut mut mua kyllä?

[/quote]

No emmä sillä. Mut en vaan itse näe mitään hauskaa,kun ei ole mitenkään helposti samaistuttava. Ehkä jos tunnet patologeja ja ovat oikeasti tuollaisia niin ehkä sitten...? Ei vaan uponnut.!!

[/quote]

Mä en taas tiedä mistä lähtien hahmoon on pitänyt samaistua :)

Mielipiteitä on onneksi monia

[/quote]

No hyvä hahmo on joko puhdasta fantasiaa tai sit joku tunnistettava hahmo, parodia jne. IMO.

[/quote]

Says who?

[/quote]

No lopussahan se lukee.

IMO.

[/quote]

Jaa. Muotislangia englanniksi.

Ei mielipiteesi ole yleinen totuus.

[/quote]

Sori, se sanonta on TIMO eli That Is My Opinion, ja myös mun mieheni nimi sattuu olemaan Timo, joten tiedän mistä puhun!

[/quote]

Ei, se on TIOYO, That is only your opinion, eli turpa kiinni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi