Putous 2014
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:05"]
Riittäiskö ne neljä ketjua jo? T. Krista-fani
[/quote]
Eikse oo paras olla kaikki Putous 2014 ketjun alla...??????
Jugi oli taas täyspaska. Ei yhtään samaistuttava hahmo. Niiku joku sanoikin niin Anskussa ois potentiaalia,mut huonosti toteutettu hahmo. No can do.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:06"]
Hahmot olivat ok.
Anskulla olis potentiaalia hyväksi hahmoksi, pelkään kuitenkin ettei Jussi saa keksittyä tarpeeksi hyviä juttuja. Ansku voisi paljastautua ilkeäksi wt-ämmäksi?
Pettäisi miestään, "koska on itsenäinen nainen"? Yms.
Niin ja hänen lapsetkin ois otettu aiheetta huostaan. Potentiaalia on, mutta riittääkö Jussin kekseliäisyys?
Kristan hahmo oli oiva. Todella realistinen! Armillakin oli hyvä yritys, sossunämmä jne. joka on neuvomassa just samaan tyyliin. Mut miksi se vaatetus pitää vetää NIIIIN yli? Ne lasit..?
Myös akulla oli ihan hyvä.
Muut sitten oli mitä oli, eivät yhtään realistisia.
[/quote]
Heh. Kertoo ehkä enemmän sinusta jos odotat hahmoilta wt-ämmää, huostaanottoja ja sossunämmää..
Tuo ämmä sana..
Jugi ei ole kekseliäs, jussi ei ole hauska. Muut hahmot ok.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:10"]
Jugi oli taas täyspaska. Ei yhtään samaistuttava hahmo. Niiku joku sanoikin niin Anskussa ois potentiaalia,mut huonosti toteutettu hahmo. No can do.
[/quote]
Nojaa. Mun mielestä Jugi oli parantanut huomattavasti viime kerroista, huikea hahmo.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:06"]
Hahmot olivat ok.
Anskulla olis potentiaalia hyväksi hahmoksi, pelkään kuitenkin ettei Jussi saa keksittyä tarpeeksi hyviä juttuja. Ansku voisi paljastautua ilkeäksi wt-ämmäksi?
Pettäisi miestään, "koska on itsenäinen nainen"? Yms.
Niin ja hänen lapsetkin ois otettu aiheetta huostaan. Potentiaalia on, mutta riittääkö Jussin kekseliäisyys?
Kristan hahmo oli oiva. Todella realistinen! Armillakin oli hyvä yritys, sossunämmä jne. joka on neuvomassa just samaan tyyliin. Mut miksi se vaatetus pitää vetää NIIIIN yli? Ne lasit..?
Myös akulla oli ihan hyvä.
Muut sitten oli mitä oli, eivät yhtään realistisia.
[/quote]
Heh. Kertoo ehkä enemmän sinusta jos odotat hahmoilta wt-ämmää, huostaanottoja ja sossunämmää..
Tuo ämmä sana..
[/quote]
Just, ehkä nää on näitä meidän palstan juttuja? Just WT-parodiaa? Tai ehkäpä itselleen on hauska nauraa? :D Nyt ois tuo huostaanottojuttu ollut muutenkin ajankohtainen. Ja jos luet niitä kommentteja liittyen siihen keskusteluun niin elämäkoulua havaittavissa. Ehkä mä meen itse sinne putoukseen ensi vuonna... :D
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:14"]
[/quote]
Nojaa. Mun mielestä Jugi oli parantanut huomattavasti viime kerroista, huikea hahmo.
[/quote]
Huikea hahmo=yleisö ei nauranut?Muka hauska venytys? Voi hitsit..
Kristahan matki Rita Tainolaa. Nimikin oli samantapainen. Eikös tarkoituksena ole keksiä uusi hahmo??
Akun hahmo on tosi hauska! Tykkäsin kyl kovasti. Nauroin jo ulkonäölle.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No gauhee, siis yleisö ei oo samaa mieltä mun kaa. Pitäiskö siis sanoa että paska hahmo koska yleisöä ei naurattanut mut mua kyllä?
Kristahan matki Rita Tainolaa. Nimikin oli samantapainen. Eikös tarkoituksena ole keksiä uusi hahmo??
[/quote]
No jos hahmo pohjautuu Ritaan niin ai vitsit :D Hyvä parodia!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No gauhee, siis yleisö ei oo samaa mieltä mun kaa. Pitäiskö siis sanoa että paska hahmo koska yleisöä ei naurattanut mut mua kyllä?
[/quote]
No emmä sillä. Mut en vaan itse näe mitään hauskaa,kun ei ole mitenkään helposti samaistuttava. Ehkä jos tunnet patologeja ja ovat oikeasti tuollaisia niin ehkä sitten...? Ei vaan uponnut.!!
Se ilmaisutaidonopettaja oli tosi hauska, tunnen itsekin yhden samantyylisen henkilön ja kyl nauratti. Tää henkilö ei itse tietysti katso putousta. Sääli!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:21"]
Se ilmaisutaidonopettaja oli tosi hauska, tunnen itsekin yhden samantyylisen henkilön ja kyl nauratti. Tää henkilö ei itse tietysti katso putousta. Sääli!
[/quote]
Musta hahmo oli tosi ärsyttävän oloinen.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No emmä sillä. Mut en vaan itse näe mitään hauskaa,kun ei ole mitenkään helposti samaistuttava. Ehkä jos tunnet patologeja ja ovat oikeasti tuollaisia niin ehkä sitten...? Ei vaan uponnut.!!
[/quote]
Mä en taas tiedä mistä lähtien hahmoon on pitänyt samaistua :)
Mielipiteitä on onneksi monia
Armi ja Iina ehdottomasti hauskimmat...Hirviniemi pettymys kuten myös Riku. Iinan hahmo on kuin suoraan kadulta!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mä en taas tiedä mistä lähtien hahmoon on pitänyt samaistua :)
Mielipiteitä on onneksi monia
[/quote]
No hyvä hahmo on joko puhdasta fantasiaa tai sit joku tunnistettava hahmo, parodia jne. IMO.
24, olen täysin samaa mieltä sun kans!
Armi ja Iina ehdottomasti hauskimmat...Hirviniemi pettymys kuten myös Riku. Iinan hahmo on kuin suoraan kadulta!
Jussi ja armi surkeimmat. Muut olivat hyviä, etten osaa päättää. Armin hahmo liikaa hefner, mölisee, änkyttää, ei kuuntele.. Toivottavasti vähentää noita, niin saadaan voittajahahmo.
Mut Krista, Jugi tai Iina voittaa tänä vuonna, kun eivät vielä ole ykkösenä kookoillut.
Putous oli kaikkinensa hyvä ja viihdyttävä paketti. Yllätyin, että tasoa oli jopa nostettu.